auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 23 Lut, 2009
no dobra - podsumujmy więc.
Tekst jest nieobiektywny, niestety większość niemieckich (i nie tylko) testów fur tak wygląda. Oki. Nie tłumaczy to jednak miażdżącej przewagi EVO nad WRXem. Może miał gumy łyse?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 23 Lut, 2009
mnie zaskakuje słaby wynik WRX'a tym bardziej że jest najlżejsze ze stawki a to w takich warukach ma bardzo duże znaczenie. A tak pozatym podoba mi się silnik w tym nowym S4 - 3.0 na kompresorze z dżwiękiem coś pomiędzy vtecem a v8
Ja nie mam nic do Niemców. Narod jak każdy inny. Bardzo dobrze współpracuje sie z Niemieckimi kancelariami.
w interesach się ludzi nie poznaje...
A co do testów to ja również jestem za tym, że niemieckie testy są do bani - naciągane i nie mam na to żadnych dowodów.
Top Gear mówi znowu mówi o angielskich autach dobrze...
A więc kto robi dobre testy ? takie w które można uwierzyć ? - chyba nikt (poza Chrzankiem... on wszystko wprowadzi w poślizg boczny przy 220 na Wisłostradzie)
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 24 Lut, 2009
Marek23 napisał/a:
GOKART napisał/a:
A tak pozatym podoba mi się silnik w tym nowym S4 - 3.0 na kompresorze z dżwiękiem coś pomiędzy vtecem a v8
Ciekawe czemu odeszli od turbo...
w ostatniej budzie był silnik wolnossący 4.2 n/a 344 KM (S4) i 420 KM (RS4) a jeszcze wcześniej 2.7 biturbo
Myślę że w klasie luksusowych sedanów i coupe jakimi są S4, S5, S6 itp doładowany "mały"silnik typu V6 ustąpił bardziej prestiżowym jednostkom v8 v10.
Poza prestiżem posiadania dużego silnika zyskujemy wspaniały dzwięk oraz lepsze reakcje na pedał gazu które w silniku turbo zawsze będą obarczone mniejszym lub większym lagiem. Zresztą, w takim aucie które nie jest nastawione stricte na sport i nie walczy się o każdy kg wolałbym wysoko kręcące się v8.
Teraz na fali zawirowań na rynku cen paliw oraz ekoterroryzmu firmy powracają do mniejszych doładowanych silników. Fajnie że próbują uzyskać w nich charakterystykę dużego silnika i zmniejszyć laga (BMW - twinscroll , twin turbo) a w Audi (kompresor w V6)
Zresztą, w takim aucie które nie jest nastawione stricte na sport i nie walczy się o każdy kg wolałbym wysoko kręcące się v8.
Ja jednak wolałem pierwsze doładowane rs4 od wysoko kręcącego v8. Nie wiem co to za moda była, ale mija i bardzo dobrze. Mi się zawsze audi kojarzyło z turbo. Jeździłem kiedyś starym s4 i przyznam, że silnik ciągnął jak wściekły.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 24 Lut, 2009
Ja nie miałem tej przyjemności jeździć ani doładowaną v6 ani v8 n/a ale podoba mi się silnik v8 z red linem na ponad 8 tys. obr / min. zarówno w Audi jak i nowym BMW M3. Podoba mi się sposób w jaki rozwijając moc. Podoba mi się jak wskazówka goni na prawą stronę.
aa i stary v6 biturbo wcale nie był jakoś specjalnie lekki
Ekkoterroryzm - gdzie się uchowałeś zioom. Chcesz wybudować elektrownię atomową - "ekolodzy" przywiązują sie do drzewek, kupujesz auto z dużym silnikiem - pijarowo jesteś be (na zachodzie) , nie wpuszczą Cie do centrum miasta, dostaniesz po kieszeni od państwa za zanieczyszczanie środowiska... skąd taka popularność Priusa wśród wielu świetnie zarabiających zagranicznych aktorów ? Dobrze że chociaż w ich garażach pasą się jeszcze GT3
Tu jakiś drastyczny przypadek : http://www.autokrata.pl/lod/2148/ekoterroryzm/
Tiaaa na zachodzie jest to bardzo źle postrzegane.
U nas jest trochę inaczej, ludzi w samochodach o pojemnościach 1.0 , 1.2 boli że wozisz się v8 lub czymś więcej niż 2.0 i dlatego wymyśla każdy "zielony" przepis żeby dobrać Ci się do dupy albo kieszeni
Ja też postawiłem na ekologię i jeżdżę 1.6 i płacę niskie ubezpieczenie a nie jak burżuje z silnikami 2.0
Ja nie miałem tej przyjemności jeździć ani doładowaną v6 ani v8 n/a ale podoba mi się silnik v8 z red linem na ponad 8 tys. obr / min. zarówno w Audi jak i nowym BMW M3. Podoba mi się sposób w jaki rozwijając moc. Podoba mi się jak wskazówka goni na prawą stronę.
aa i stary v6 biturbo wcale nie był jakoś specjalnie lekki
Ja jednak wolę turbo konie, chyba, że Ferrari, ale to inna bajka.
GOKART napisał/a:
Ekkoterroryzm - gdzie się uchowałeś zioom. Chcesz wybudować elektrownię atomową - "ekolodzy" przywiązują sie do drzewek, kupujesz auto z dużym silnikiem - pijarowo jesteś be (na zachodzie) , nie wpuszczą Cie do centrum miasta, dostaniesz po kieszeni od państwa za zanieczyszczanie środowiska... skąd taka popularność Priusa wśród wielu świetnie zarabiających zagranicznych aktorów ? Dobrze że chociaż w ich garażach pasą się jeszcze GT3
A o to Ci chodzi... Prius jest nieekologiczny,więc nie kumam tej mody. W sumie jak masz s4, to czy to będzie doładowane v6 czy też v8 to i tak panny z green peacu nie ruchniesz
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 24 Lut, 2009
Marek23 napisał/a:
A o to Ci chodzi... Prius jest nieekologiczny,więc nie kumam tej mody.
dokładnie stąd nie jest to żadna ekologia tylko ekoterroryzm. Popatrzcie, jestem fajny, jeżdzę "ekologicznym" samochodem. Co za bzdura.... Nieważne że w Kambodży czy gdzie tam produkują te baterie do priusa teren jest skarzony i w obrębie 100 km od fabryki nic nie wyrośnie przez nastepne 6000 tys. lat. Ważne że jest czyste powietrze wokół mojej zagrody...
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 24 Lut, 2009
Marek, kurwa prosze napisz cos sensownego o testach, sam wiesz ze ten magazyn mega ogarnia, niemiecka precyzja vs. angielskia intuicja. Horst von Saurma cos tam chyba ogarnia....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach