Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Test w sniegu
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

w szlaufen ;)

Mam prosbe zebys teksty o niemcach potraktował z przymrużeniem oka.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

no dobra - podsumujmy więc.

Tekst jest nieobiektywny, niestety większość niemieckich (i nie tylko) testów fur tak wygląda. Oki. Nie tłumaczy to jednak miażdżącej przewagi EVO nad WRXem. Może miał gumy łyse? :lol2:
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

206 Gti 
bulion czy brulion?
Ulubieniec forum


auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

Ja nie mam nic do Niemców. Narod jak każdy inny. Bardzo dobrze współpracuje sie z Niemieckimi kancelariami.
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

Gumy na wrx'ie faktycznie musza byc bardzo marne, glownie nimi legitymuje jego wynik.
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

mnie zaskakuje słaby wynik WRX'a tym bardziej że jest najlżejsze ze stawki a to w takich warukach ma bardzo duże znaczenie. A tak pozatym podoba mi się silnik w tym nowym S4 - 3.0 na kompresorze z dżwiękiem coś pomiędzy vtecem a v8
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

206 Gti napisał/a:
Ja nie mam nic do Niemców. Narod jak każdy inny. Bardzo dobrze współpracuje sie z Niemieckimi kancelariami.


w interesach się ludzi nie poznaje...

A co do testów to ja również jestem za tym, że niemieckie testy są do bani - naciągane i nie mam na to żadnych dowodów.

Top Gear mówi znowu mówi o angielskich autach dobrze...

A więc kto robi dobre testy ? takie w które można uwierzyć ? - chyba nikt (poza Chrzankiem... on wszystko wprowadzi w poślizg boczny przy 220 na Wisłostradzie)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Pon 23 Lut, 2009   

ja tam angolom wierze , do momentu kiedy nie testują swojej motoryzacji ;)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

206 Gti napisał/a:
Ja nie mam nic do Niemców. Narod jak każdy inny. Bardzo dobrze współpracuje sie z Niemieckimi kancelariami.

A ja mam. Niemcy to niemcy.

GOKART napisał/a:
A tak pozatym podoba mi się silnik w tym nowym S4 - 3.0 na kompresorze z dżwiękiem coś pomiędzy vtecem a v8

Ciekawe czemu odeszli od turbo...
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Marek23 napisał/a:

GOKART napisał/a:
A tak pozatym podoba mi się silnik w tym nowym S4 - 3.0 na kompresorze z dżwiękiem coś pomiędzy vtecem a v8

Ciekawe czemu odeszli od turbo...

w ostatniej budzie był silnik wolnossący 4.2 n/a 344 KM (S4) i 420 KM (RS4) a jeszcze wcześniej 2.7 biturbo
Myślę że w klasie luksusowych sedanów i coupe jakimi są S4, S5, S6 itp doładowany "mały"silnik typu V6 ustąpił bardziej prestiżowym jednostkom v8 v10.
Poza prestiżem posiadania dużego silnika zyskujemy wspaniały dzwięk oraz lepsze reakcje na pedał gazu które w silniku turbo zawsze będą obarczone mniejszym lub większym lagiem. Zresztą, w takim aucie które nie jest nastawione stricte na sport i nie walczy się o każdy kg wolałbym wysoko kręcące się v8.

Teraz na fali zawirowań na rynku cen paliw oraz ekoterroryzmu firmy powracają do mniejszych doładowanych silników. Fajnie że próbują uzyskać w nich charakterystykę dużego silnika i zmniejszyć laga (BMW - twinscroll , twin turbo) a w Audi (kompresor w V6)
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

GOKART napisał/a:
Zresztą, w takim aucie które nie jest nastawione stricte na sport i nie walczy się o każdy kg wolałbym wysoko kręcące się v8.

Ja jednak wolałem pierwsze doładowane rs4 od wysoko kręcącego v8. Nie wiem co to za moda była, ale mija i bardzo dobrze. Mi się zawsze audi kojarzyło z turbo. Jeździłem kiedyś starym s4 i przyznam, że silnik ciągnął jak wściekły.
GOKART napisał/a:
ekoterroryzmu

Wytłumacz
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Ja nie miałem tej przyjemności jeździć ani doładowaną v6 ani v8 n/a ale podoba mi się silnik v8 z red linem na ponad 8 tys. obr / min. zarówno w Audi jak i nowym BMW M3. Podoba mi się sposób w jaki rozwijając moc. Podoba mi się jak wskazówka goni na prawą stronę.
aa i stary v6 biturbo wcale nie był jakoś specjalnie lekki
Ekkoterroryzm - gdzie się uchowałeś zioom. Chcesz wybudować elektrownię atomową - "ekolodzy" przywiązują sie do drzewek, kupujesz auto z dużym silnikiem - pijarowo jesteś be (na zachodzie) , nie wpuszczą Cie do centrum miasta, dostaniesz po kieszeni od państwa za zanieczyszczanie środowiska... skąd taka popularność Priusa wśród wielu świetnie zarabiających zagranicznych aktorów ? Dobrze że chociaż w ich garażach pasą się jeszcze GT3 ;)
Tu jakiś drastyczny przypadek : http://www.autokrata.pl/lod/2148/ekoterroryzm/
Tiaaa na zachodzie jest to bardzo źle postrzegane.
U nas jest trochę inaczej, ludzi w samochodach o pojemnościach 1.0 , 1.2 boli że wozisz się v8 lub czymś więcej niż 2.0 i dlatego wymyśla każdy "zielony" przepis żeby dobrać Ci się do dupy albo kieszeni ;)

Ja też postawiłem na ekologię i jeżdżę 1.6 i płacę niskie ubezpieczenie a nie jak burżuje z silnikami 2.0 :>
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

GOKART napisał/a:
Ja nie miałem tej przyjemności jeździć ani doładowaną v6 ani v8 n/a ale podoba mi się silnik v8 z red linem na ponad 8 tys. obr / min. zarówno w Audi jak i nowym BMW M3. Podoba mi się sposób w jaki rozwijając moc. Podoba mi się jak wskazówka goni na prawą stronę.
aa i stary v6 biturbo wcale nie był jakoś specjalnie lekki

Ja jednak wolę turbo konie, chyba, że Ferrari, ale to inna bajka.
GOKART napisał/a:
Ekkoterroryzm - gdzie się uchowałeś zioom. Chcesz wybudować elektrownię atomową - "ekolodzy" przywiązują sie do drzewek, kupujesz auto z dużym silnikiem - pijarowo jesteś be (na zachodzie) , nie wpuszczą Cie do centrum miasta, dostaniesz po kieszeni od państwa za zanieczyszczanie środowiska... skąd taka popularność Priusa wśród wielu świetnie zarabiających zagranicznych aktorów ? Dobrze że chociaż w ich garażach pasą się jeszcze GT3 ;)

A o to Ci chodzi... Prius jest nieekologiczny,więc nie kumam tej mody. W sumie jak masz s4, to czy to będzie doładowane v6 czy też v8 to i tak panny z green peacu nie ruchniesz :jupi:
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Ekologia - nowy podatek
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Marek23 napisał/a:

A o to Ci chodzi... Prius jest nieekologiczny,więc nie kumam tej mody.

dokładnie stąd nie jest to żadna ekologia tylko ekoterroryzm. Popatrzcie, jestem fajny, jeżdzę "ekologicznym" samochodem. Co za bzdura.... Nieważne że w Kambodży czy gdzie tam produkują te baterie do priusa teren jest skarzony i w obrębie 100 km od fabryki nic nie wyrośnie przez nastepne 6000 tys. lat. Ważne że jest czyste powietrze wokół mojej zagrody...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

Marek, kurwa prosze napisz cos sensownego o testach, sam wiesz ze ten magazyn mega ogarnia, niemiecka precyzja vs. angielskia intuicja. Horst von Saurma cos tam chyba ogarnia....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9