Drogi Jimku, nie o Cooperze tutaj mowa. Tylko o peugeocie 207 z silnikiem 1,6turbo który w serii generuje mniejsza moc niż poprzednia wersja 2,0 RC.
drogi chrzanku wtf?? czytaj uwaznie. mowie O TYM silniku (!) Bowiem (!) w przeciwienstwie do reszty czulem pod prawa noga jak pracuje (jadac nowym cooperem S r56 ktory ma ten sam silnik)
2. Wlasnie generuje wieksza moc! Bo na papierze to jedno a w rzeczywistosci to drugie. Ten silnik ma spore gifty a stary niedobory. czytaj dalej
CHRZANEK napisał/a:
Jezeli następca obecnego coopera bedzie mial mniejsza moc i będzie ważyl 150kg wiecej to nie oszukujmy się ale straci sporo wigoru.
nie wiem o co tu chodzi nastepna generacja bedzie chyba w w latach dwatysiacekilkunastych.
mapa i caly wydech to nie jest duzo a wychodzi
saxorulez napisał/a:
dobili w UK narazie do 215KM z całym ukłądem wydechowym plus remap
a gdzie taki wynik bedziesz mial w starym RC???
a dzieki twin scrollowi ten silnik z turbo ma prawie taka charakterystyke w serii jak moj z kompresorem+. Ciagnie zawsze i wszedzie.
Ze nie ma za grosz duszy to co innego, ale o tym pisalem na naszej stronie hothatch.org jesli ktos nie pamieta w tescie z podejrzliwym okiem.
edit: dobra przez sniezyce czekalem zeby to wyslac. sorry.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
JIMEK napisał/a:
drogi chrzanku wtf?? czytaj uwaznie. mowie O TYM silniku (!) Bowiem (!) w przeciwienstwie do reszty czulem pod prawa noga jak pracuje
Super, też bym chcial
JIMEK napisał/a:
jadac nowym cooperem S r56 ktory ma ten sam silnik
Przyznaje że na początku nie skojarzyem ze bmw i cooper to to samo - mój bląd
JIMEK napisał/a:
2. Wlasnie generuje wieksza moc! Bo na papierze to jedno a w rzeczywistosci to drugie. Ten silnik ma spore gifty a stary niedobory. czytaj dalej
Na razie wykresów 206RC vs 207RC nie widzialem.
JIMEK napisał/a:
nie wiem o co tu chodzi nastepna generacja bedzie chyba w w latach dwatysiacekilkunastych
Chcialem nawiazać do tego że z kazdą modernizacja lub zmianą modelu, samochody przybierają na wadze o kolejne Kg. W przypadku 207 sporo Kg.
Jezeli wyrazilem sie nie jasno to sorry.
JIMEK napisał/a:
mapa i caly wydech to nie jest duzo a wychodzi
saxorulez napisał/a:
dobili w UK narazie do 215KM z całym ukłądem wydechowym plus remap
a gdzie taki wynik bedziesz mial w starym RC???
Wspomnialem ze porównujemy samochody w takim stanie w jakim opuscily fabrykę.
Nie kazdy kupuje samochód z perpektywą modyfikacji.
Dla niektórych największym argumentem przemawiajacym za kupnem nowego samochodu jest GWARANCJA, a ta zazwyczaj nie jest zbyt liberalna jezeli chodzi o takie mody.
Postaram sie na przyszlośc jaśniej sie wypowiadać.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Drogi Jimku, nie o Cooperze tutaj mowa. Tylko o peugeocie 207 z silnikiem 1,6turbo który w serii generuje mniejsza moc niż poprzednia wersja 2,0 RC.
Do tego dodajmy wzrost wagi auta o xxxkg.
a ktoś wie ile będzie ważył nowy pedzio ?
Nie sądzę żeby problemem tego samochodu był silnik. Ten silnik zdobył tytuł "silnika roku" wyprzedzając patenty hybrydowe z turbinką i kompresorem. Może moc maksymalna jest niższa niż w 206 RC ale przebieg mocy napewno będzie korzystniejszy - ten silnik generuje duży moment obrotowy w zakresie 1600 - 5000 obr min .
Posługując się wykresami z linku mAbZ można tylko wyobrazić sobie jakie gifty dostaje od fabryki ten silnik kiedy zmierzona moc / moment na kołach po odliczeniu strat napędu równa jest wartościom deklarowanym na silniku :551:
http://www.rri.se/popup/p...hp?ChartsID=690
Nowy miniak ważący 1100 kg z tym silnikiem robi ok. 7 s do 100 km i bez zadyszki uzyskuje prędkość max. 240 km / h. więc całkiem HOT.
Na osiągi 207 RC może wpłynąć skrzynia biegów która raczej nie będzie dorównywać tej z BMW
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
mowie - ten silnik byl juz hamowany w serii i mial 180-kilka koni. Stary RC w serii nie ma na taki wynik szans moim zdaniem. Co z tego ze producent podaje tyle a tyle. 175 podaje niemiec i jest przynajmniej 10 wiecej. We francuzach niestety tendencja w druga strone zawsze byla do tej pory. Chyba ze pokazecie wykres starej serii to uwierze ze tyle ma. o przebiegu juz nie wspominam.
A to ciekawe ze nowe mini wazy 1100kg, skoro stare wazylo ponad 1200kg ... tyle ze nieprawdziwe (i tak cud ze nowe mini nie idzie z trendem i nie wazy 100kg wiecej od poprzednika).
Po raz 15ty ... kraj pochodzenia nie ma wiekiego znaczenia jesli chodzi o gifty z hamowni lub ich brak. Gifty zwykle maja doladowane auta a straty wysilone NA. Najlepszy przyklad clio sporta, hondy civic i golfa vr6 , ktore notorycznie pokazuja straty.
Ostatnio u Macka na hamowni slyszalem jakas teorie ze hondy nie trzymaja serii bo w fabryce silnik hamuja bez klimy i reszty osprzetu, ale nie wiem ile w tym prawdy.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Wto 27 Lis, 2007
Bardzo możliwe, bo np. w moim klima nie była montowana fabrycznie tylko przez szwedzkiego importera.
Poza tym, mimo dużej mocy, da się wyczuć jej spadek przy włączeniu klimy.
Ale ile w tej teorii prawdy to nie wiem
Dla mnie najważniejsze, że łatwo da się podnieść moc o ok. 8-10 KM stosując zimny dolot.
Oryginalny dolot pochodzi z Hondy Jazz i dosłownie dusi silnik. I już mamy ok. 194
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach