Track Day HH.org 03.05 Lublin
Autor
Wiadomość
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
eM napisał/a: acha taki motyw
manetki musza byc mega wygodne na torze
nie są, bo się kręcą razem z kierownicą i w ostrym skręcie czasami cieżko ją zlokalizować
lepiej jakby były na stałe w jednym miejscu
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
ale jeszcze trudniej jest klasycznie, czy mylę się?
itr 911
szukam przystojnego blondyna
auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm
Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Skąd: Waw/Chełm
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
eM napisał/a: :) ale jeszcze trudniej jest klasycznie, czy mylę się?
dla mnie klasycznie zdecydowanie lepiej
Może to kwestia przyzwyczajenia, ale to jest tylko wygodne w normalnym ruchu ulicznym...jak przychodzi do kręcenia fajerą to już lipton.
Zresztą to mój pierwszy automat i choć jestem z niego mega zadowolony to czasami wbijałbym zupełnie inne biegi niż on
Zresztą kto zmienia biegi w zakręcie???!!!
DSG
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
mamy jakąś listę czasów?
Loko
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 14 Maj, 2010
To jeszcze zdjęć ode mnie, jakoś nie mogłem się zebrać do robienia zdjęć więc jest tylko kilka.
Loko
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 14 Maj, 2010
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Neon [Usunięty ]
Wysłany: Sob 15 Maj, 2010
Bonczek napisał/a: Ostatnie fajne, jak z fotoradaru
Dokladnie. Jescze tylko nie widac ile lecial
iQ
dziękuje i pozdrawiam The speshill one
auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Mar 2009 Skąd: z lasu
Wysłany: Sob 15 Maj, 2010
Czyj jest ten cudowny GieTek z fotki Loko?
rasta
co to była za emisja? Tępy Huj
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 15 Maj, 2010
Wolfa, ziomka Stf'a
_________________ 658,94:1 - nezoP
Neon [Usunięty ]
Wysłany: Nie 16 Maj, 2010
Fajnie to zapitala
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Nie 30 Maj, 2010
Panowie, znalazłem fotki Freemana z wynikami z Lublina 2007r. (mimo mylnego 2005 na kartce )
chyba u niektórych jest progress
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 30 Maj, 2010
dla tych co nie wiedza,
pierwsze okrazenie byl start z zatrzymanego, drugie juz normalnie
trzeba dodac, ze nie są ta najlepsze czasy tamtego wyjazdu.
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Nie 30 Maj, 2010
Jakarti napisał/a: dla tych co nie wiedza,
pierwsze okrazenie byl start z zatrzymanego, drugie juz normalnie
trzeba dodac, ze nie są ta najlepsze czasy tamtego wyjazdu.
aha
nie wiem bo nie jeździłem, ale mimo wszystko widać że trening czyni mistrza
Loko
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 30 Maj, 2010
PiTT napisał/a: Panowie, znalazłem fotki Freemana z wynikami z Lublina 2007r. (mimo mylnego 2005 na kartce )
chyba u niektórych jest progress
Obrazek
W temacie z czasami, są osobne tabelki z pomiarami z każdego wyjazdy do lublina