auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
Moim zdaniem wszystko wpływa na czas. Chociażby przełożenia skrzyni co pozwala płynnie przejechać zakręt bez straty przyczepnosci, na która również może się złożyć przebieg momentu - bardzo gwałtowny przyrost momentu może przeszkadzać i już tracimy. Taka własnie sytuacje miałem w CRXie i przejechanie owalu na Miedziance z dobrym wejściem i wyjściem zajęła chwile czasu. A co do zyskiwania na konkretnej oponie to znowu zależy jak ja dogrzejesz, czy już się wjezdzisz etc
a może inaczej
1:04 to dobry czas
a wszystko powyżej to najzwyczajniej kiepskie czasy
jest taka opcja, tak jak na gokartach, z okrążenia na okrążenie lepsze czasy, tyle że na gokartach nie ma żadnych barier psychicznych, najwyżej na oponach się zatrzymasz
na torze jednak może to się inaczej skończyć
nie zdziwiłbym się jakby ogarniający kierowca w każdym z aut na torze robił poniżej 1:05
to wg mnie jest właśnie błąd..to co pisał kuba, jedziesz na trójce to nie walczysz z samochodem i trakcja tylko skupiasz sie na płynnej jeździe..ja tak w lub fiesta poprawiłem czas o 1s na 2-3 kółkach..
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
jeśli masz trakcję na 2 biegu to zawsze auto przyśpiesza lepiej. większa ilość zmian biegów powoduje straty i dekoncentrację. raściaka skrzynia jest dosyć krótka i konieczne jest jednak wrzucenie 3 biegu w 2 max 3 miejscach.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 05 Maj, 2010
hmmm to dziwne zagadnienie który bieg lepszy,
tam gdzie idzie dwójka idzie dwójka, jak mozemy pociągnąć na 3 to ciągniemy i tyle.
Na radomiu prosta poprzedzająca długą to już był 3 bieg i do konca prostej a zmiana dopiero po dohamowaniu.
mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem
mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem
Jezdziles na sporcie? Mnie troszke denerwowal moment zmiany biegu i sam sobie przelaczalem.
nie, ale nawet w manualu jak wejdziesz na czerwone to wrzuca na wyższy
nie można go przeciągać na odcince
jechałem na manetkach cały czas
tryb sport zupełnie mi nie podchodzi, zresztą nawet w ruchu ulicznym jak chcę pośmigać to zawsze manetki są grane
sport może się nadaje do jazdy po górach, szczególnie przy zjeżdżaniu
PG - na torze byłeś już po programie? przewaga mocy praktycznie zupełnie nie gra roli na tym torze
Ostatnio zmieniony przez PiTT Śro 05 Maj, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach