Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Track Day HH.org 03.05 Lublin
Autor Wiadomość

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Moim zdaniem wszystko wpływa na czas. Chociażby przełożenia skrzyni co pozwala płynnie przejechać zakręt bez straty przyczepnosci, na która również może się złożyć przebieg momentu - bardzo gwałtowny przyrost momentu może przeszkadzać i już tracimy. Taka własnie sytuacje miałem w CRXie i przejechanie owalu na Miedziance z dobrym wejściem i wyjściem zajęła chwile czasu. A co do zyskiwania na konkretnej oponie to znowu zależy jak ja dogrzejesz, czy już się wjezdzisz etc :)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

a może inaczej
1:04 to dobry czas
a wszystko powyżej to najzwyczajniej kiepskie czasy :D
jest taka opcja, tak jak na gokartach, z okrążenia na okrążenie lepsze czasy, tyle że na gokartach nie ma żadnych barier psychicznych, najwyżej na oponach się zatrzymasz
na torze jednak może to się inaczej skończyć xD

nie zdziwiłbym się jakby ogarniający kierowca w każdym z aut na torze robił poniżej 1:05 ;)
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

rasta napisał/a:
90% jazdy to drugi bieg


to wg mnie jest właśnie błąd..to co pisał kuba, jedziesz na trójce to nie walczysz z samochodem i trakcja tylko skupiasz sie na płynnej jeździe..ja tak w lub fiesta poprawiłem czas o 1s na 2-3 kółkach.. ^_^
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

jeśli masz trakcję na 2 biegu to zawsze auto przyśpiesza lepiej. większa ilość zmian biegów powoduje straty i dekoncentrację. raściaka skrzynia jest dosyć krótka i konieczne jest jednak wrzucenie 3 biegu w 2 max 3 miejscach.
_________________
0-1
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

elo, nie ma więcej zdjęć z toru??
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

hmmm to dziwne zagadnienie który bieg lepszy,
tam gdzie idzie dwójka idzie dwójka, jak mozemy pociągnąć na 3 to ciągniemy i tyle.
Na radomiu prosta poprzedzająca długą to już był 3 bieg i do konca prostej a zmiana dopiero po dohamowaniu.
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Mikan i Anjas chyba IIIki nie musieli wbijac :]
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Bad-i napisał/a:
Mikan i Anjas chyba IIIki nie musieli wbijac


u nas trójkę trzeba potrafić wbić ;)

Ja jeździłem tylko na dwójce, mikan podobno zapinał 3 na łuku w lewo po prostej startowej i nawrocie.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

ja tez wbijałem 3 w pralce - długa prosta + łuk w lewo po nawrocie
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

PiTT napisał/a:
mi siłą rzeczy wrzucał na 3
na długiej startowej, mniej więcej zaraz za metą było przepięcie na 3
potem na pierwszym długim łuku w lewo
a następnie po kolejnym w lewo przed ciasnym nawrotem


Jezdziles na sporcie? Mnie troszke denerwowal moment zmiany biegu i sam sobie przelaczalem.
_________________
Pidżon
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

PiTT smigałeś w automacie po torze?
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

eM napisał/a:
PiTT smigałeś w automacie po torze?

nie, ale nawet w manualu jak wejdziesz na czerwone to wrzuca na wyższy
nie można go przeciągać na odcince

jechałem na manetkach cały czas
tryb sport zupełnie mi nie podchodzi, zresztą nawet w ruchu ulicznym jak chcę pośmigać to zawsze manetki są grane
sport może się nadaje do jazdy po górach, szczególnie przy zjeżdżaniu ;)

PG - na torze byłeś już po programie? przewaga mocy praktycznie zupełnie nie gra roli na tym torze
Ostatnio zmieniony przez PiTT Śro 05 Maj, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

acha :) taki motyw
manetki musza byc mega wygodne na torze :)
 
 

PGmaster 
ALA MA KOTA


auto: GTI
silnik:: 2.0 BYD, S50B32
moc: 230+km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: Wawa/Płock

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Jak jedziesz prosto to sa bardzo wygodne. W zakretach robi sie ciekawie jak musisz
zmienic bieg manetka :)
_________________
Pidżon
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9