Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[RPP] Rajd Świdnicki
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 28 Kwi, 2010   

kubas napisał/a:
przy wahaczach tylnych to inna sprawa tam się da :)


No u mnie jest przy wahaczach, drutem nierdzewnym ;D
 
 

speed555 
zepsuł mi sie toster


auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2009
Skąd: Tarnów

Wysłany: Śro 28 Kwi, 2010   

A jechało to swidnicki? i jakie rajdy wczesniej?
_________________
www.rallyarena.eu | Reklama na pojazdach.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 28 Kwi, 2010   

speed555 napisał/a:
PS. załatw mi zebym nie był szarakiem to beda lepsze zdjecia na przyszłośc;p ;)

ok... poszedl wniosek na dziennik podawczy do prezesa :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010   

Panowie powiedzcie mi jak ta Astra tak sie złozyla?



czy tak niefortunnie uderzyli czy ta klata była jakaś .... nie taka o_O
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010   

wyglada jakby tam zadnej klatki nie bylo #/
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Kwi, 2010   

W takich przypadkach nie rozumiem sensu montowania ubogiej klatki bezpieczeństwa , kosztem wagi .

A tu no ciekawe czemu te rury tak szybko sie poddały :/
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010   

wystarczy zobaczyc filmik na poprzednich stronach. Mysle ze przy takim uderzeniu kazda klatka tak by sie zgiela.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010   

Marcel 08 napisał/a:
Panowie powiedzcie mi jak ta Astra tak sie złozyla?


Gruby dzwon był

iQ... napisał/a:
wyglada jakby tam zadnej klatki nie bylo


Była i wole nie myśleć co by było gdyby nie było

Gołąb napisał/a:
W takich przypadkach nie rozumiem sensu montowania ubogiej klatki bezpieczeństwa , kosztem wagi .


Gołąb odsyłam do artykułu "Jak przygotować samochód do sportu" w wyścigach wystarczy podstawowa klatka, a w rajdach jak widać nie wystarcza...

Brakowało elementu który występuje np u Badiego - cięciwa łącząca węzły przy dachu z przednimi podporami klatki - kiepsko się z tym wsiada ale przy takim uderzeniu ten element by pomógł najwięcej...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010   

Właśnie oglądając ten filmik wydawało się, że prędkość nie była zbyt duża. Ale później przeanalizowałem wszystko i jednak w momencie uderzenia klatka przyjęła od razu całą energię, gdyby była to otwarta przestrzeń to auto by pewnie wróciło na koła i pojechało dalej. Druga sprawa to tak jak napisał Chrzanek - konstrukcja klatki, w tym miejscu rury łączą się z górą pod bardzo dużym kątem przez co ich wytrzymałość spada. Uderzenie w tylną część dachu pewnie by tak nie zgięło rur.
ale jak pokazuje ten filmik rajdy to sport nieprzewidywalny, można rolować przy 150 km/h i wyjść bez szwanku, a można otrzeć się o śmierć przy kilkudziesięciu km/h.
Jeszcze jedna sprawa to właśnie jakość, wytrzymałość i rozbudowanie klatki. Wszyscy pewnie pamiętają dzwon Janusza Kuliga na Rajdzie Polski 2001. Był bardzo podobny do tego, tylko że drzew było zdecydowanie więcej, a i prędkość była grubo ponad 100 km/h. Mimo to klatka w Focusie WRC spowodowała, że poza drobnymi siniakami zawodnicy wyszli bez szwanku.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Jeszcze info odnośnie Rafała Malińskiego. Tak jak czesc z Was wie pierwszego dnia RSMP przyjechaly dwa radiowozy chcace zatrzymac zaloge auta nr. 101. Jak sie okazalo RPP jeszcze wtedy nie jechalo :rotfl: (swoja droga niezle tłuki).

Jezeli chodzi o sam fakt wycofania Rafala z rajdu, byl on podobno spowodowany brakiem dokumentow. Niby mogl ktos z teamu je dowiesc na niedziele rano, ale podobno byl niezly dym miedzy GKSS a Rafalem i jego teamem. W sumie po Warszawskim i przed Swidnickim troche im pojechał.
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

Leśne dziadki z PZMu bardzo nie lubią kiedy im się jedzie... patrz przykład Pawła Danysa.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

CHRZANEK napisał/a:

Brakowało elementu który występuje np u Badiego - cięciwa łącząca węzły przy dachu z przednimi podporami klatki - kiepsko się z tym wsiada ale przy takim uderzeniu ten element by pomógł najwięcej...


Mi się wydaje że był tam taki element... ale może źle widzę..

EDIT:


Uploaded with ImageShack.us

Jednak mieli tylko źle trafili i już...
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

dokladnie, ta astra miala to dodatkowe wzmocnienie

 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 05 Maj, 2010   

pionowa rurka byla na 100%. w sobote bylismy z bad-im na ogladarze na os na ktorym
byl ten dzown i mam zdjecia antonowa astry na ktorych widac ze klatka byla raczej
z tych mocno rozbudowanych. 2 krzyze za fotelami i wlasnie pionowe poprzeczki
przy przednich slupkach. pozostaje jeszcze pytanie jak klatka zostala wykonana....
choc chlopaki wyszli z tego calo wiec chyba ok.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Maj, 2010   

Jaco napisał/a:
Mi się wydaje że był tam taki element... ale może źle widzę


Ooo to mój bład...

Nie spodziewałem się ze tak to sie "podda"...
W takim razie pozostaje się cieszyć że załoga wyszła bez poważniejszych obrażeń.

martin.h napisał/a:
jak pokazuje ten filmik rajdy to sport nieprzewidywalny, można rolować przy 150 km/h i wyjść bez szwanku, a można otrzeć się o śmierć przy kilkudziesięciu km/h.


patrz dzwon Maroszka nahopie na rajdzie agapit w olsztynie:

http://www.youtube.com/watch?v=k4r3pa_-AdQ

Chyba jeden z najbardziej "spektakularnych" wypadków...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9