Nowy Type-R
Autor
Wiadomość
PiTT
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: .........
Wysłany: Czw 03 Kwi, 2008
saxorulez napisał/a: Ok - Renault wszystko łoi.
najbardziej po portfelu*
* na przykładzie R19 16v
TomsoN
Pytania są tendencyjne
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Sob 12 Kwi, 2008
wracając do Jaqb'owego tajpera to dziś się hamował u Graba Więc rasta ustawiaj się
304hp i 280nm
Misiek_lbn
Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Sob 12 Kwi, 2008
a Marcin mówił że pewnie nie przekroczy 300 koni bo za ciepło
super wynik, będzie na co popatrzeć w ułęży i w lublinie
TomsoN
Pytania są tendencyjne
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Sob 12 Kwi, 2008
Jaqb napisał/a: ktos dzis moze na S???
rasta
co to była za emisja? Tępy Huj
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Sob 12 Kwi, 2008
TMs napisał/a: wracając do Jaqb'owego tajpera to dziś się hamował u Graba Więc rasta ustawiaj się
304hp i 280nm
Chętnie, choć od takiego kozaka to mogę dostać! CTR ma świetną skrzynię no i na pewno nie ma takich problemów z trakcją - no ale z przyjemnością sie ustawię tylko jak i gdzie bo typa nie znam
_________________ 658,94:1 - nezoP
TomsoN
Pytania są tendencyjne
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2008
Wykresik dorzucam "0,6 bara laduje wiec troche wiecej niz 7 psi hehe przy odcince to nawet wchodzi na 0,7bara"
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2008
Fajnie ładuje ale tuner troche zje.bał moment przejścia faz, widać ze mozna nizej (moze klient nie chcial), nie tam zebym byl zlosliwy.
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 13 Kwi, 2008
eM napisał/a: Fajnie ładuje ale tuner troche zje.bał moment przejścia faz, widać ze mozna nizej (moze klient nie chcial), nie tam zebym byl zlosliwy.
mozesz Macius to przetlumaczyc na moje?
fazy to ja w wiaderku nosze..
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 14 Kwi, 2008
chodzi o moment zapięcia VTECa - czyli przy jakich RPM przełączają się krzywki na wałkach, coś jak twój wariator
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 14 Kwi, 2008
Chodzi o to ze jedzie samochod i normalnie jest tak:
wwwwwuuuuuuuRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
na tym setupie powyzej jest:
ziuuuuuuuuuuuuuuZIUUUUUURYYYYYYYYYYYYYYY
a moze byc lepiej czyli:
ziuuuuuuuuuZIUUUUUURYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Czyli pi.zdniecie widac ze moze byc troche wczesniej.
Lecz moze to byc celowy zamysl zeby auto mialo jako takie spalanie i to zrozumiale jest dla mne.
mAbZ [Usunięty ]
Wysłany: Pon 14 Kwi, 2008
Wcześniej niż 3500 obr?
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 14 Kwi, 2008
mAbZ napisał/a: Wcześniej niż 3500 obr?
Widac ze jest potencjał na wczesniej.