auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Śro 05 Lis, 2008
chciałbym sie odnieść do innej kwestii.
5 zwyciestwo citroena w wrc ( tak ?? jesli nie to jakoś kolejne )
Co się dzieje z samą marką ? szczególenie z oddziałem c-sport ? czy mają tak hujowy tam marketing który nie umie przetłumaczyć szefostwu
- zkorzystajmy z tego, zróbmy c2 vts mega option, no waga, only moc. Koledzy z dieppe tak robią, a nie wygrywają rajdów.
Czemu tak jest ? czemu citroen spi ? mają mega okazje, czym sie szczycic ...
nie rozumiem. Czemu c2 juz nie jest takie funnowe jak saxo ? czemu c4 vts nie jedzie ... \
vłodziu , moze ty wiesz. Ja bym baaaaaaardzo chciał zeby tak było, niech powrócą wspaniałe czasy
Dyrektor generalny PSA powiedział jasno : Citroen nie produkuje aut sportowych bo nie w tą klientele celują (czemu ?) bo odkąd jest PSA (Citroen Peugeot Talbot) France robią tak, żeby to Peugeot miał wszystko wcześniej na rynku. Jest masa możliwości ale widocznie albo mają za małe ptaki, żeby to zrobić albo zwyczajnie tylko Peugeot ma prawo do posiadania w gamie 407 coupe, 207 RC itd... Mnie krew zalewa....
Jest buda ? jest powiedzmy to C2...
Buda - C2
Silnik - 1,6 T znany z 207, mini kupra, C4
Hebel - jest 310mm z zaciskiem brembo 4 tłoczkowym z C8, 406 coupe, 807, 607
Osprzęt taki jak R26R ? - jest masa rzeczy w Citroen sport... no dosłownie wszystko !!!
Niech takie 180-190 konne C2 1,6T kosztuje 80-90 tys na takim porządnym osprzęcie... spokojnie znajdzie amatora !!! i to myślę, że niejednego...
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Śro 05 Lis, 2008
kubas spoko
ale ja mam kase i chce pojsc do salonu i powiedzieć
poprosze c2 vts r26r.
włodziu, spoko ale troche cie poniosło. Przecie to nie musi mieć 190 koni. Niech ma te 150, niech będzie to odzwierciedleniem dawnych hh.
Ale dzieki za wytłumacznie z tym dyrektorem, chciałem konkretną odpowiedz usłyszeć
to fakt, jak tylko coś wygra Renault, od razu robi jakieś fajne wersje, nawet jak nie wygra - to zrobili R26R
myślę, że wbrew pozorom rynek aut z zacięciem sportowym jest bardzo duży, to co się dzieje w EVO, subaryny, clio, meganki, astry, corsym foki i starsze HH - popyt jest. Każdy kombinuje jakby tu dogodzić klientowi - a cytryna nie
Zrobili teraz to swoje C funf - a szkoda, bo przez tyle lat nic fajnego, nowego, hardcorowego nie wypuścili
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 05 Lis, 2008
zawsze mozna sobie kupic c2r2 a c5 i c6 to wedlug mnie mistrzostwo swiata obecnie !! z frencz carow to renault obecnie jest liderem i nie ma do tego watpliwosci, clio pare wersji, megane tez pare wersji niszcza !! no i jeszcze twingo
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 07 Lis, 2008
a mnie zastanawia dlaczego Citroen nie wypusci na rynek konkurenta dla Evo i STI. Serio jakby wypuscili jakiegos poszerzonego C4 z mega silnikiem i w 4 napędzie to bym cos takiego o wiele bardziej chcial miec niz oklepane w/w dwa modele.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 07 Lis, 2008
Bad-i napisał/a:
a mnie zastanawia dlaczego Citroen nie wypusci na rynek konkurenta dla Evo i STI. Serio jakby wypuscili jakiegos poszerzonego C4 z mega silnikiem i w 4 napędzie to bym cos takiego o wiele bardziej chcial miec niz oklepane w/w dwa modele.
J
Miedzy zrobieniem paru sztuk na rajdy a seryjną produkcją która jest trwała jest kosmos
I juz nie mowie tego zlosliwie, po prostu tak jest.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 07 Lis, 2008
wlodziu napisal ze wszystko przejmuje pug ale to tez bez sensu to w takim razie pug powinien wypuscic cos bardziej hardcorowego niz 207rc a najmniejszym segmencie nie ma zadnego godnego nastepcy 106.... bieda..... "Ploretariusze wszystkich krajow łączcie się !"
niezaprzeczalnie jest, że Loeb jeździ świetnie na każdej nawierzchni, niezaprzeczalne jest również, że citroen ma bardzo wytrzymałe rajdówki, te samochody dojeżdżają do mety
Zgodzę się z eM, że wyprodukowanie rajdówki a serii to przepaść
mam inne pytanie, zgodnie z przepisami FIA samochód może mieć specyfikację rajdową, jeżeli wypuścił co najmniej 3000 szt. samochodu, na bazie którego zrobiono WRC - jaki jest odpowiednik w salonie samochodu Sebastiana, który spełnia ten wymóg. Firmy nie produkują same z siebie STI, EVO i innych takich, ale potem popularność modelu robi swoje
(nie można nie wspomnieć w tym miejscu o obrzydliwych zderzakach peugota 206RC, które rekompensowały niedobory wymiarów samochodu WRC)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach