Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło
Autor Wiadomość

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 15 Mar, 2006   

W koncu nie zmienilem, dalej mam to samo :)
Sprzeglo w 5-tce zmienilem, jakies wzmocnione valeo. Mocne cywilne, ale i tak prawie binarne.

Jak robilem rozeznanie co do trudnosci zmiany w clio to opinie byly rozne, od prostej roboty do demontazu tylnej klapy....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 16 Mar, 2006   

ostatnio montowali mojemu klientowi kłową skrzynkę ze szperą i narzekali sobie Panowie. A nie jedną skrzynię zakładali. Nie jest to trudne ale czasochłonne..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 16 Mar, 2006   

Napisalem na sr.pl ze jc-auto moze sie schowac z takimi cenami.
Koles do mnie pw napisal ze to niemozliwe ze kosztuje 550 bo kupuja drozej.
Kazdy inny sklep ma to sprzeglo po 600pln...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 27 Mar, 2006   

i jakie odczucia na tym wzmocnionym sprzegle w R5 - czuc jakas wieksza roznice??
Co do wymiany sprzegla w clio, mozliwe ze jest podobnie tak jak w moim starym clio: szybko wyjmujesz caly silnik ze skrzynia, rozdzielasz i wymieniasz...Wszystko jakies 3-4godziny we 2 osoby.
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 27 Mar, 2006   

Sprzeglo w R5 pracuje bardziej binarnie niz w clio, wymaga przyzwyczajenia ale mozna spokojnie jezdzic.

Co do clio to mam nadzieje ze nie ma takiej potrzeby, musze popytac serwisy ktore robia n-ki, maja to na bank opracowane :)
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Sob 02 Wrz, 2006   

odgrzebuje stary temat poniewaz wczoraj przy probie wyciagniecia z rowu Lady mojego kumpla zobaczylem obloki dymu i poczulem straszny sfat spalonej tarczy
teraz sprzeglo lapie dopiero przy koncu, pewnie da sie je troche podciagnac lecz w najblizszym czasie bede musial je wymienic
sprzegla jeszcze nie wymienialem i oczywiscie moglbym poprostu zamowic nowe ale najpierw chcialem zaciagnac waszej opinii
zatem jakie sprzeglo mozecie polecic/jakiej firmy, moze sa jakies wzmacniane( nie sportowe spieki bo na codzien to chyba nie jest dobry pomysl) mile widziane jakies linki
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 02 Wrz, 2006   

polecam seryjne VALEO
robi robotę u mnie idealnie...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Sob 02 Wrz, 2006   

seria jak najbardziej
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

ok, a ile taki komplecik kosztuje? moze ktos polecic jakis sklep? a co ze sprzeglem sachs'a??
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

ja tez musze zmienic sprzeglo bo jest stare (chociaz niezle lapie). Pare dni temu linke wymienialem bo strzelila, pewnie dlatego ze sprzeglo stare i bardzo twarde.
Mam nowe sportowe OMP, ale nie chce mi sie jakos silnika wyciagac :/
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

to w willim trzeba wyciagac silnik zeby zmienic sprzeglo? :551:
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

nie trzeba, ale z doswiadczenia wiem ze tak jest najlatwiej i najszybciej :)
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 03 Wrz, 2006   

Niemy napisał/a:
ok, a ile taki komplecik kosztuje?


ja kupiłem z dociskiem za 400PLN
ale cen arynkowa to troszkę więcej bo ja kupowałe ostatnią sztkę ze sklepu..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 21 Gru, 2009   

Panowie pytanko. W rejlaku jest linka sprzęgła z regulacją czy z samoregulatorem?
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pon 21 Gru, 2009   

Z regulacją
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9