auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
Zwiększysz ciśnienie,
Tutaj się nie da bo jest overspining, już przerabiane z tym silnikiem w Mini. Tam są dwie malutkie turbiny dmuchające seryjne z dosyć dużym ciśnieniem.
Takze nie wiem jak tutajk będzie z tuningiem elektronicznym - zostaje paliwa i zapłon.
Seryjnie jest bardzo wysoki stopień sprężąnia jak na turbo.
Czuje ze tuning będzie drogi
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
lagadula [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
gdzie TEN SAM silnik
ma w Golfie 200, w Leonie 240 a w S3 265 KM
Przepraszam za Ot, ale TO NIE TEN SAAM silnik, mimo że wyglada tak samo.
Jestem ciekaw czy w 207RC jest takie same rozwiazanie jak w 207 Sporty 150KM - wentylatorek IC
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
kurwa panowie. znowu piepszenie o aucie ktore widac na zdjeciu.
Jaki warm hatch??? czy cooper s taki jak moj ale w serii jest warm? 7 do 100? albo GOLF V GTI tez jest warm? Bo miniakiem kilka razy pojechalem gti seria vs seria. Co to ma do rzeczy? Ze nowy miniak - z tym wlasnie silnikiem co ten pezot - jest szybszy od starszego na prostej przynajmniej. Wiem bo jezdzilem. Ten silnik w calej swej jalowosci brzmienia przyspiesza zawsze i wszedzie a w serii na hamowni wychodzi nawet pod 190 KM. to jest dalej malo? Wystarczy zlamac MEDa (juz to nawet u nas zrobil Masters) i przy najbardziej bylejakim programie jest 205KM. Dalej warm?
Mowie to o silniku bo jezdzilem autem ktory go mial. Co do zawieszenia skrzynek peugeota to sie nie wypowiadam bo nie jezdzilem. Z wygladu to kazdy moze cos powiedziec wiec to omine.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
lagadula napisał/a:
mAbZ napisał/a:
gdzie TEN SAM silnik
ma w Golfie 200, w Leonie 240 a w S3 265 KM
Przepraszam za Ot, ale TO NIE TEN SAAM silnik, mimo że wyglada tak samo.
Pffff... nie piszę przecież o plastikowej pokrywie
W S3 wzmocnili tłoki i dolną część silnika, dali większe wtryskiwacze, podkręcili turbo do 1,2 bara, dali lepszy IC - to tuning o którym pisałem wcześniej, ale podstawą był ten sam 2,0 TSFI który jest w Golfie GTI.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
JIMEK napisał/a:
Jaki warm hatch??? czy cooper s taki jak moj ale w serii jest warm?
Drogi Jimku, nie o Cooperze tutaj mowa. Tylko o peugeocie 207 z silnikiem 1,6turbo który w serii generuje mniejsza moc niż poprzednia wersja 2,0 RC.
Do tego dodajmy wzrost wagi auta o xxxkg.
Jezeli następca obecnego coopera bedzie mial mniejsza moc i będzie ważyl 150kg wiecej to nie oszukujmy się ale straci sporo wigoru.
Natomiast zgadzam się ze w 1,6turbo duzo latwiej zwiekszyc moc niz w 2,0N/A.
Ale porownujemy auta w takim stanie w jakim opuscily fabryke.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Natomiast zgadzam się ze w 1,6turbo duzo latwiej zwiekszyc moc niz w 2,0N/A
Ale właśnie tutaj tak zajebiście łatwo nie jest i sądze że moce rzędu 215-220KM to będzie maks na tym turbo co jest.
To są bardoz małe dwie turbinki, które w serii już są mocno napięte.
I teraz (nie znam sie) ale wymienianie jakiegoś tam systemu TWIN SCROLL na jedno turbo duże podejrzewam że spowoduje iż auto utraci swoje cechy - czyli płyne rozwijanie mocy.. na korzyść dużo power w węższym zakresie
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
twin scroll to przecież nie 2 turbiny, a jedna z rozdwojonym wlotem, cylindry napędzają ją parami, działa więc prawie jak biturbo
Mylę się?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
to mi sie posrał
no jejkuś, popuściło mi się, Tobie się nie zdarza? :562:
do wymiany będzie pewnie sprężarka i kolektor, na to by wychodziło... A może normalne turbo z takim zagada w miarę oki?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
Nie wiem dlaczego ubzdurałęm sobie dwie.
2,7HDI biturbo - BARDZO dobry silnik - pewnie stąd ta sugestia
Myslę Łukasz że nowoczesny silnik to nie jest wyzwanie dla domoroslego tunera, ale myslę że firmy specjalizujace się w tuningu peugeota będa mialy w ofercie gotowe "kity". 200KM powinno "pęknąc" na tej turbinie co jest. A później to już kucie, big turbo, big intercooler, big turbodziura i big moc
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
CHRZANEK napisał/a:
200KM
na tej co jest dobili w UK narazie do 215KM z całym ukłądem wydechowym plus remap
jeżeli potwierdza się to co mówi JIMEK ze fury mają po 190KM to to jest przyrost rzędu 13%.. troche mały jak na Turbo. Ale z drugiej strony świadczy to o tym ze nowe autka są porjektowane coraz lepiej, ciągły pęd za ekologią zabijał moc , ale z drugiej strony firmy zostały przez klienta zmuszone do poszukiwania nowych rozwiazańw dziedzinie uzyskiwania mocy z litra. I teraz już coraz trudniej coś wydusić z silników (jeśli chcemy pozostać zgodni z normami emisji spalin) bo są poprostu dopracowane.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
A 1,4 TSI Volkswagena z kompresorem i turbo 170 KM?
Ponad 120 KM z litra przy niskiej emisji CO2 173 g/km
Dla porównania konwencjonalny 1,6 litra 102 KM ma emisję 175 g/km.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 26 Lis, 2007
saxorulez napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
200KM
na tej co jest dobili w UK narazie do 215KM z całym ukłądem wydechowym plus remap
No to bądzmy szczerzy to nie jest malo.
Przy mocy 200+ to już powinno być szybsze od 206RC.
Zgadzam sie że rezerw w obecnych silnikach juz coraz mniej.
Ekologia to jedno, a bezpieczeństwo silnika to drugie.
Wydaje mi sie że obecnie kazdy producent silnika doladowanego ma na uwadze fakt że uzytkownik będzie chcial podniesć moc samym chipem, więc silnik musi mieć pewne rezerwy...
A co do ekologii i sprawnosci silnika, to to chyba idzie w parze - przynajmniej teoretycznie...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach