Skrzynia pisałeś że krótka, ale czy poprawili jej precyzyjność?
I czy ESP dało się wyłączyć całkowicie, czy wraca? Zachęciłeś mnie tym tekstem do jazdy próbnej
Skrzynia pisałeś że krótka, ale czy poprawili jej precyzyjność?
Tak, ale szału nie ma. Mi ogólnie ta wysokość gazu i hamulca w stosunku do siebie nie pasuje. Między gaz trudny...
Cytat:
I czy ESP dało się wyłączyć całkowicie, czy wraca?
Całkowicie i nie wraca na 100 procent :619:
Cytat:
A czy pamiętasz jak Clio III wchodziło i dyskutowaliśmy o tym czy będzie szybsze czy nie ?
Ziom, miałeś rację, po prostu nie doceniłem żabojadów... :564:
106 napisał/a:
co dopiero musi byc przy 315 mm? jest roznica w porownaniu z twoim na
ds3000?
Jest bardzo dobrze, ale porównanie z moim? Ciężko mi stwierdzić,, mój jest odchudzony, jazda była na mokrym, klocki ds 3000 to już gruby sprzęt. Generalnie hamulce jest super, lepszy niż seria w ph2. Takie przynajmniej pierwsze wrażenia...
Spotkałem dziś mojego pasażera z jazdy testowej i przyznał, że parę razy się konkret wystraszył. Serio nie było po nim widać, ogólnie koleś ma mocne nerwy, szacun dla niego.
PS. Anjas, filmik jak dla mnie średni. Koleś trochę dziwnie tymi bokami lata, już po zakręcie na prostej, a on wtedy ma największego boka. I z tymi pasami i skrzynią to przegioł...
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Nie 18 Lis, 2007
ale zdaje sie ze mowimy o f1 a nie 'zwyklym' (jesli tak mozna powiedziec) Sporcie?
PS. Anjas, filmik jak dla mnie średni. Koleś trochę dziwnie tymi bokami lata, już po zakręcie na prostej, a on wtedy ma największego boka. I z tymi pasami i skrzynią to przegioł...
jak dla mnie ten test to jakaś porażka... dałem go jako ciekawostkę.
JIMEK napisał/a:
ale zdaje sie ze mowimy o f1 a nie 'zwyklym' (jesli tak mozna powiedziec) Sporcie?
z tego co wiem F1 różni się od zwykłego fotelami Recaro i troche twardszym zawiasem (ale nie wiem czy na pewno...). Reszta bez zmian.
_________________ Poznań: 22,5cm
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Nie 18 Lis, 2007
chodzilo mi wlasnie o twardosc zawiasu ktora sie w tescie podoba markowi. pomyslalem 'o zgrozo' pewnie masakra jak jemu sie podoba
jak dla mnie zawieszenie seryjnego sporta jest OK, dość twarde, ale bez przesady. Myślę, że dla mnie w F1 byłoby zbyt hardcore'owe.
Oczywiście co kto lubi i potrzebuje. Dla mnie sporciak ma być zwykłym wozidłem do pracy, na zakupy... Nie wiem czy kiedykolwiek pojadę nim po torze, bo po prostu nie potrafie tak jeździć
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 19 Lis, 2007
Zawias w F1 to amortyzatory sztywniejsze o 10 %, sprężyny twardsze o 27 % na przodzie i 30 % na tyle, i do tego obniżony o 7 mm.
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Pon 19 Lis, 2007
Loko napisał/a:
Zawias w F1 to amortyzatory sztywniejsze o 10 %, sprężyny twardsze o 27 % na przodzie i 30 % na tyle, i do tego obniżony o 7 mm.
Ale w stosunku do serii czy do Sport?
Honda też twierdzi, że CTR w wersji Race (dostępnej tylko na zamówienie) zawieszenie
jest "lepiej dopasowane do jazdy torowej". Niestety wszystko wskazuje na to, że zawieszenie
jest niezmienione w stosunku do normalnej wersji, czyli że to tylko chwyt marketingowy
(bo jest zmienione, ale względem zwyczajnego Civica a nie bogatszej wersji Type-R, co sugerują)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach