Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Czw 02 Sie, 2007
Panie Marcelu, to punto I GT, silniczek 1.4 turbo 133 KM w serii
a tak BTW użytkownik punciaka zalogował się na forum
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Sie, 2007
tak wiem Paniczu Rekinie .... moze zle to ujałem kto strioł to auto....? bo znam 2 auta w wwa takie -> jedno ma beton na współkę z kolega a drugie było u chlopaków na spojni ...
seryjne punto turbo ma 133 konie i w serii dmucha 1 bara. To punto jest wybebeszone i ma 14x koni. Wskazniki w samochodzie po podkreceniu boostu pokazywaly w piku 2 bary ktore spadaly do 1.7 i tak bylo do konca.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Czw 02 Sie, 2007
ok jak na 1 barze ma 130-140PS to na 1,7 powinno miec ok 200PS lekko :570: stad moje zaskoczenie :570: tak czy siak Punto leeki auto i jak widac twoj Pug co potrafi
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 03 Sie, 2007
Moze to bylo bezwgledne cisnienie... czyli atmosferyczne + doładowanie.
1.7bara to jest 270% seryjnej mocy, jesli te 1.4 mialoby 100koni seryjnie bez doladowania, to przy 1.7 bara byloby okolo 250koni i to napewno by nie jezdzilo rowno z Bartkiem, pomijajac fakt ze by wybuchło przy wejsciu na doładowanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach