Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
łot ju tink abałtyt...
Autor Wiadomość

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

110PS najmniej rozwojowe TDi ....

lepiej szukac 90PS AGR lub 100PS (na pompowtryskach) a najlepije 130PS
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

Skoro Sharx chce zaoszczędzić coś po sprzedaży auta to w grę wchodzi tylko 1Z lub AFN i z dwojga złego myśle że AFN lepszy bo mocniejszy w serii i bardziej dopracowany niż 1Z.
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
110PS najmniej rozwojowe TDi ....

:?: :?: :?:
kurka, cały czas żyłem w przekonaniu że to najlepszy wybór wśród dezelków :551:
powiedz więcej pliz...
każdy znajomy mnie na taki silnik namaiał, 1.9 VAG, ciężki do zajechania, chip, IC, inne pierdoły i 150 kuca pęka i tym podobne porady...
a 130 było chyba gdzieś od 2002 roku, więc nie uda mi się tego pogodzić ;)









big ps. ile pali saxo :?: :D
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

sharxhunter napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
110PS najmniej rozwojowe TDi ....

:?: :?: :?:
kurka, cały czas żyłem w przekonaniu że to najlepszy wybór wśród dezelków :551:
powiedz więcej pliz...
każdy znajomy mnie na taki silnik namaiał, 1.9 VAG, ciężki do zajechania, chip, IC, inne pierdoły i 150 kuca pęka i tym podobne porady...
:D


110 to silnik typu IBIZA SPORT ... te sprawy które wymieniles to w kazdym TDi i masz 150PS - ale sprzegło nie da rady, bo ok 350-400nM nie przeniesie seria .... 130PS w silnikach 90-110PS daje rade seria - potem juz spiek

najlepszy silnik do modyfikacji TDI VAG to setka na pompowtryskach !!! potem 90 AGR i na końcu 110.... nie wspominam juz o 130 :)
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
AGR
szymlorek napisał/a:
1Z lub AFN

moze ktos wytłumaczyc? :D
sharxhunter napisał/a:
ile pali saxo :?: :D

dwa razy tyle co taka ibiza :D
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

wydaje mi się że marcel pisał o AFNie w kontekscie przyrostów jakie mozna uzyskac w najnowszych konstrukcjach TDI . to ze AFN nie kręci się z marszu do 190ps nie znaczy że jest zły- jak na swoje czasy był całkiemspoko silnikiem i do dzisiaj myślę że to wybór z głową jeżeli chcesz tanio szybko i oszczędnie ;)
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

michool_vt napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
AGR
szymlorek napisał/a:
1Z lub AFN

moze ktos wytłumaczyc? :D
sharxhunter napisał/a:
ile pali saxo :?: :D

dwa razy tyle co taka ibiza :D

to taki slang chłopaczków z okolic miast ;)
to są silniki VAG z ibizki np, 90, 110, 130 HP :)

powaga z tym 2x ibi :?: :D
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

sharxhunter napisał/a:
powaga z tym 2x ibi :?: :D

no moze troche przesadziłem :P
w miesice około 10l, poza 8l :) przynajmnie moje jakos tyle spala
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

sharxhunter napisał/a:
każdy znajomy mnie na taki silnik namaiał, 1.9 VAG, ciężki do zajechania, chip, IC, inne pierdoły i 150 kuca pęka i tym podobne porady...
a 130 było chyba gdzieś od 2002 roku, więc nie uda mi się tego pogodzić ;)


tego co napisałeś nie da się połączyć z oszczędnością

Chip - 1500PLN
IC - nie wiem nie znam się
inne pierdoły - też wedle uznania

Jak chcesz dobre auto - kup moje saxo, świeżo po remonce - motor napewno się nie wysra, zawias świeżutki, - sprzedaj GSI, kup moje saxo i zostanie Ci na studia i przerabiać nie będziesz już musiał
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Nie 24 Cze, 2007   

saxorulez mądrze prawi - chciałeś hatcha będzie hatch- co do stanu jego auta nie ma wątpliwości - właściciel świadom tego co ma i jak o to dbać.
 
 

Gotti 
citizen
Dziecko Dobrobytu

auto: Czarne
silnik:: M135i
moc: 320km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Skąd: DL

Wysłany: Pon 25 Cze, 2007   

Marcel 08 napisał/a:
110PS najmniej rozwojowe TDi ....

lepiej szukac 90PS AGR lub 100PS (na pompowtryskach) a najlepije 130PS



Do pewnego czasu to najbardziej rozwojowe. ASV, Darksmile-a jest/było zrobione na ca 220km. Nawet obecnie nie łatwo jest zdłubać BPX na taką śmoc.
Fakt faktem, że każdy o VP mówi że to grzebanie w starych śmieciach....
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 25 Cze, 2007   

jasne wszystko mozna zrobic - kwestia zaawansowania finansowego ....




shark ale troszke nie rozumiem jednego Ibi tdi czy saxo? niebo a ziemia.... powiem ci tak ...

ja mam ibize TDI 90PS no i fajnie na miasto czy trase 6,2l / 5,3l / 100km ... mam golfa 1,8 z gazem (takiego kupilem) - podbna oszczednosc jak ibi i kupilem AX'a i nim jezdze, bo nic nie daje takiej frajdy z jazdy jak benzyna do 7rmp ..... no chyba ze juz potrzebujesz oszczednego auta to wybieraj klekota..... a jak nie to BIERZ SAXO
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 25 Cze, 2007   

Ja wogóle go nie rozumiem.
Sprzedaje w sumie świerzy samochód, i kupuje cos starszehgo zeby
A) mieć 5 tysia
B) dołożyć do starszego
C) nie wiedzieć co się kupuje
Dla mnie najlepszym wyjsciem jest SCS . Tani, fajny, i nawet po kajtkach pośmigasz ...
 
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 25 Cze, 2007   

saxorulez napisał/a:
kup moje saxo

wczoraj myślałem o tym... i DeeS im ostro dupe truł ;)
ale na chwilę obecną nie mam kasy, a nie mogę obiecać że corsa się sprzeda np do końca miesiąca czy coś...
poza tym nie wiem nawet co to tam masz za wyposażunek :)

Michał napisał/a:
Ja wogóle go nie rozumiem.

krótkie wyjaśnienie... pracuje, co miesiąć dochodzi mi ok 1000zł, mam swoich ok 4-5 tysiaca, ale nie uzbieram tyle żeby mieć aż na studia i życie, dlatego chcę kupić coś tańszego... tyle że mam za dużo pomysłów co takiego kupić, więc motam strasznie :/
zabraknie mi raptem 3 tysie do tego żeby mieć na wszystko, więc nawet mógłbym się na blue saxo porwać...
ale na chwilę obecną mam samochód a nie pieniądze, więc... :566:
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 25 Cze, 2007   

Tez bym wziol tego sportinga
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9