co ta skrzynia JDM ma lepsiejszego ? Ze szperom je?
Skrzynia jdm nie ma krótszego dłuższego, tylko 3 ostatnie biegi są krótsze. Czyli pogłębiony tzw. close ratio - spadek obrotów między biegami jest mniejszy. Oznacza to lepszy 'ciąg' na ostatnich 3 biegach.
Co do szpery - Japończycy do usportowionych aut przeznaczonych na rynek japoński zakładają Torsena, który jest optymalnym rozwiązaniem na co dzień. Żadne cywilne auto nie ma płytkowej szpery i mieć nie będzie . Jeździłem trochę ze starą skrzynią oryginalną . Teraz jest w aucie japońska z Torsenem i mogę z całą stanowczością stwierdzić że różnica JEST. Auto jest stabilniejsze pod ciężkim butem w zakręcie oraz zacieśnia zakręt do środka wyraźnie. A dodam że tylko po suchym sprawdzałem. Po mokrym lub śliskim różnica będzie jeszcze bardziej wyczuwalna ..
Wydaje mi się że moja skrzynia nie pasuje do Twojego auta, a raczej nie plug&play ..
Bonczek, otrzymałem propozycję zamiany na FN-2 czarną , z 2008 roku.
Czy to jest dobre auto ? Zamieniłbyś EP-3 na FN-2 ?
Pytam zupełnie poważnie, bo słabo znam się na Hondach ..
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 10 Cze, 2014
Ta skrzynia pasuje mi do CRXa i serio chetnie ja kupie (moge dac Ci moja serie z EP3). Co do zamiany to zalezy jaki jest główny cel posiadania tego auta jako weekendowy wóz do zabawy bez wahania FN2. Ale cos czuje ze igiełki to Ci nie proponują.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Czw 12 Cze, 2014
kubek13 napisał/a:
Skrzynia jdm nie ma krótszego dłuższego
na rowerze samochodem..
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach