Żeby porównywać auta na torze, to musiałby jeździć ten sam kierowca tymi wszystkimi furami. Akurat tor w Lbn nie jest pod Type R, bo jest tam bardzo dużo wolnych sekcji gdzie wypada się z vteca. Już w Poznaniu mogło by być inaczej...
mAbZ, nie chcę Cię popduszczać, ale wpadaj do polski na jakiś track day
Nie wiem dlaczego, ale przypomina mi się przedszkole i dyskusje typu "a mój tata ma lepszy samochód"
I CTR i Golf są bardzo szybkie. Moim zdaniem raz może wygrać ten a raz ten. Nie rozumiem negowania wyników wyścigu skoro nie widziało się ani Golfa ani tego CTR'a z którym ścigał się ostatnio Stf.
Jak dla mnie sprawa jest oczywista - "Stefan" naklepał CTR'a i o tym napisał. Gdyby dostał baty też pewnie by napisał.
Bardzo lubię Hondy i TypeR jest dla mnie mega samochodem, ale nie można myśleć, że jest nie do naklepania...
_________________ Poznań: 22,5cm
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Śro 14 Maj, 2008
Skoro Lenny twierdzi że nie spada poniżej VTEC-a to niech on broni naszego honoru
Ja z Hondatą miałem frajdę wyprzedzając wiele seryjnych CTR-ów.
Z VW nie przydarzyło mi się ścigać więc autorytatywnie wypowiedzieć się nie mogę.
Na mnie golf Stfa zrobił pozytywne wrażenie i kierowca również. Myślę, że nie ma co się licytować. Było jak było, najważniejsze w tym wszystkim są zabawa i bezpieczeństwo. Zobaczymy jak bedzie następnym razem (moje clio też będzie )
I anjas pieknie podsumowal.
Nie ma idealnego sposobu na na okreslenie ktory samochod lepiej skreca, nawet ten sam kierowca tego nie gwarantuje.
Podsumowanie jest takie:
w Lublinie golf pokazal ze skreca, nie wiem dlaczego mialby skrecac widocznie gorzej od ctr'a, to nie jest van
na prostej Stf naklepal ctr'a co mnie akurat nie dziwi
Sam VTEC koni nie daje, on pozwala miec lepszy dol majac w zapasie inna krzywke. Jak wywalisz VTEC'a i zblokujesz go na "ostrzejszych" krzywkach to stracisz na dole, ale na gorze juz nie.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 14 Maj, 2008
Dobra zluzujmy...
Jako ze sie znam najbardziej ze wszystkich, powiem o co biega:
duzo skrecania, krotki odcinek, malo wysokich predkosci - sport gora
bardzo szybko, zakrety highspeed itd - ctr wyjmuje oske
bardzo szybko, zakrety highspeed itd - ctr wyjmuje oske
W sumie się zgodzę... Ale jeśli założymy, że kierowca sporta jest singlem, ma przesunięty moment włączenia strachu i przy drodze są drzewa to jednak stawiam na sporta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach