auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Wto 15 Kwi, 2008
widze ze kierownik robi to specjalnie.
308KM w sti przy tej samej wadze, 280KM w evo.
sorry ale sti niszczy.
ostatnie sti 2.5 bylo nadsterowne, wydaje mi sie ze ta podsterownosc jest celowa a nie wynikajaca przypadkowo z budowy samochodu.
Evo X ma ponad 290 w papierach. W starych wersjach EVo szo ciut lepiej, choc ma 2.0 nie 2.5. Spytaj kogolwiek, kto sie orientuje.
k-mart napisał/a:
ostatnie sti 2.5 bylo nadsterowne, wydaje mi sie ze ta podsterownosc jest celowa a nie wynikajaca przypadkowo z budowy samochodu.
Stare STI nadsterowne Nawet wlasciciele przyznaja, ze subi ryje przodem i tak zawsze bylo. Poczytaj testy, popytaj ludzi ziom. Skad takie info.
A najlepiej sie przejedz...i wtedy sam wyciagniesz wnioski.
k-mart napisał/a:
wydaje mi sie ze ta podsterownosc jest celowa a nie wynikajaca przypadkowo z budowy samochodu.
And??? Co za roznica, rycie przodem jest ryciem przodem. A z jakiego powodu, to nie wazne.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008
dobra czytalem troche w nocy, grzebalem w starych testach, dzwonilem do paru osob:
-> testy: w kazdym ale to w kazdym kazde sti bylo szybsze od evo
W srodku nocy dzwownilem do Makinena. Mowie mu:
Ja: "Sluchaj, temat krotka pilka: Marek23 i Gokart uparli sie ze sti nie skreca a evo X "niby" mistrz."
Tommi: "kurwa k-mart co oni pierdola, niby czemu przesiadlem sie po tylu latach z evo do sti? ewolucje VII do IX nie skrecaja, VI bylo okej ale tylko w mojej limitowanej wersji TME ktora posiadala wkladke k&n"
drugi telefon do Solberga:
ja: "sluchaj ziom jest problem, w PL jest opinia ze sti jest podsterowne, zaczelo sie od Marka23 i Gokart'a"
Peter: "sti bylo i jest nieobliczalne co do nadsterownosci. Gdybym jezdzil podsterowna xsara lub C4, tez bym co rajd wygrywal. W sti jest to niemozliwe, nadsterownosc zjada czas.
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Śro 16 Kwi, 2008
k-mart napisał/a:
dobra czytalem troche w nocy, grzebalem w starych testach, dzwonilem do paru osob:
-> testy: w kazdym ale to w kazdym kazde sti bylo szybsze od evo
W srodku nocy dzwownilem do Makinena. Mowie mu:
Ja: "Sluchaj, temat krotka pilka: Marek23 i Gokart uparli sie ze sti nie skreca a evo X "niby" mistrz."
Tommi: "motyla noga k-mart co oni motyla noga, niby czemu przesiadlem sie po tylu latach z evo do sti? ewolucje VII do IX nie skrecaja, VI bylo okej ale tylko w mojej limitowanej wersji TME ktora posiadala wkladke k&n"
drugi telefon do Solberga:
ja: "sluchaj ziom jest problem, w PL jest opinia ze sti jest podsterowne, zaczelo sie od Marka23 i Gokart'a"
Peter: "sti bylo i jest nieobliczalne co do nadsterownosci. Gdybym jezdzil podsterowna xsara lub C4, tez bym co rajd wygrywal. W sti jest to niemozliwe, nadsterownosc zjada czas.
Taki to wynik.
Sorry Panowie, ale mylicie sie.
masz pecha bo tak się właśnie składa że Walter Rohl wpadł do mnie pograć w pikarzyki i zapodałem mu temat:
Walter: Co te niunki Peter i Tommi wiedzą o jeżdzeniu 4 x 4 ... Jak jeszcze bawiłem się w rajdowanie to niestety Subaru okazywało się bardzo podsterowne dlatego wybrałem Audi, tylko Audi... STI jest o wiele bardziej podsterowne, za to Mitsu to zupełnie inny kosmos, bałem się tym jeździć ale jak ktoś ogarnie tą maszynę bedzie MISZCZEM
Tak więc sorry Key, ale musisz sobie znaleźć bardziej kompetentnych kolegów. Peace
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
Niższa masa STI i ponad 30 koni więcej niż w EVO robią robotę.
Jednak ja jestem motoryzacyjnym hedonistą i wybrałbym to co daje większą frajdę z jazdy a tu chyba punkkty są po stronie Mitsubishi. Jednak nie będę się upierał, K-mart mnie męczy
Firmowy skaner w akcji
Porównanie starego STI sedan vs nowy STI hatchback z magazynu auto moto
"To porównanie jest całkowicie subiektywne. Nie bedzie szukania wad na siłę i narzekania na niewygody. Zużycie paliwa jest bez znaczenia. Chodzi wyłącznie o to, do czego te dwa auta stworzono. Porównujemy ostatnią klasyczną STI z pierwszym hatchbackiem noszącym tę wielce zobowiązującą nazwę - Subaru Imprezą WRX-STI MR08."
Wygląda na to że nowe STI daje radę. Wiekszy rozstaw osi i kół, wieksza moc i bardziej zwarta konstrukcja przy zachowaniu masy samochodu wyszły auto na dobre. Może Lagadula miał rację ? Może nie trzeba było od razu kasować mu konta ?
mikson [Usunięty]
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008
ja tam sie nie znam ale od razu napisałem ze nowy subi sti nie ważne jak wygląda ważne że jak będzie jeździł lepiej to go dalej będą kochali za to i tyle bo konstruktorzy nie mogli sobie pozwolić na to żeby się cofnąć w osiągach, ale większość postawiła na nim krzyżyk bo to już nie jest legenda bo nie jest w sedanie, hahahahha
W filmiku powyżej kierowca w Mitsu nie ogarnoł... Można sobie sprawdzić oficjalne,jak i nieoficjalne dane 9 i STI 06 na 400, jak jest każdy wie.
Ja nic nie mam do STI, jest zajebiste, ale misiek zawsze był z przodu, a STI broniło się ładnym dźwiękiem. Niestety od 2006 w europie (2,5 l) kolektor jest inny i STI już tak nie bulgocze. O tym K-mart na pewno wiesz.
W weekend przy okazji AZT pogadałem z kolesiem mającym WRXA 03. Obecnie ma w nim ponad 250 kucy, duża lotka, właśnie kupił tanio cały napęd od STI. Ogarnia technicznie, a na krętym też grubo wymiata. Powiedział, mi że 350-360 koni w Evo 9 to kwestia odetkania wydechu, mapy silnika i ewenutalnie innej pompy paliwa. Przy tej mocy silnik nadal nie ma laga i dziury, które by przeszkadzały w płynnej jeździ na krętym. I pali mniej niż seria.
By to samo osiągnąć w STI trzeba się o wiele bardziej namęczyć.
Poza tym była gadka o prowadzeniu i mówił, że STI ryje przodem i zawsze tak było.
Co do rycia przodem to już wiele testów potwierdziło, że w nowym STI dalej jest podsterowność, a w EVO nad... I tak K-mart, to przeszkadza w 4x4. Dokładnie tak samo jak w rwd i fwd. Koniec kropka.
Na koniec podaruj sobie filmiki wersji japońskich ziom. W Europie Subaru oferuje w STI silnik 2,5 , który jest o wiele gorszy od japońskiego 2,0. Inne turbo, inne paliwo, dól słaby jak cholera(graty). Na góry Małaszczycki ma H-grupwe STI 2,5 500 koni, wszystko top. Lancery mają po 650 koni. Dziękuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach