auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 22 Lut, 2009 Test w sniegu
Chcialem sie z Wami podzielic ciekawym (jak dla mnie) testem nowych 4x4 dostepnych na rynku. Track-test zostal przeprowadzony w Finalandii w Rovaniemi. Postaram sie w miare czytelnie przeniesc artykul na forum, jako ze online nie jest jeszcze dostepny, fotki:
http://www.sportauto-onli...7907_14469.hbs&
Samochody:
Audi S4
333KM / 440Nm
1789kg
Pirelli Sottozero W210, 225/40/18
BMW Alpina B3 Biturbo Coupe 4x4
360KM / 560Nm
1726kg
Michelin Pilot Alpin 235/40/18
BMW 335i xDrive Coupe
306KM / 540Nm
1715kg
Pirelli Sottozero RSC 225/45/17
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Nie 22 Lut, 2009
Utwierdziły mnie w tym igrzyska olimpijskie w Atlancie w 96 roku.
Wroński walczył z Niemcem o złoto. Kto pamięta jak Niemiec się zachowywał jak przegrywał wie o co chodzi.
Według mnie test nie obiektywny, auta powinny jechać na tych samych oponach. I niech mi nikt nie mówi, że Haldex jest szybszy od STI. Chyba tylko w niemieckich bajkach!
A teraz info co do napędów zastosowanych w ww. autach:
1. Evo X - stały 4x4
2. Alpina B3 - xDrive (Haldex by BMW)
3. S4 - Torsen
4. 335i xDrive - jak w Alpinie
5. TTS - Haldex
6. WRX STi - stały 4x4
7. Insignia - Haldex
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 22 Lut, 2009
eM napisał/a:
Nie widziałem tego nigdy wiecej w sporcie, moze malo widzialem. Uwazam ze Polak by nigdy tak nie zrobił i jest to typowe dla tych ludzi.
to prawda, przynajmniej mam taka nadzieje. Kiedys W. Kowalski na turnieju z cyklu ATP dostal w ryj od Niemca w przejsciu (zmianie stron), po tym incydencie przegral caly meczy mimo ze zdecydowanie wygrywal
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach