auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 05 Maj, 2006
ja robiłem podobne zabawy w Yarisie 1.0 ale tam wszystko mocno pogarszało charakterystyke...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mikson [Usunięty]
Wysłany: Sob 13 Maj, 2006
dzis poszalalem sobie na tej mojej rurce i mam wrazenie ze jednak na samej gorze lepiej wkreca sie , silnik ma wieksza ochote na to hmmm pewnie hamownia tak malej roznicy nie wyczuje
jak zaloze kolektor jak bedzie pasowal n to moze to lepiej ze soba zagra n
a wiec dzis zalozylem fabryczna rurke z malym otworkiem zasysajacym powietrze i efekt jest jednak widoczny , na fabrycznej ma ciutek lepsza elastycznasc ale slabiej jedzie gora jest lekko zamulony , moze i faktycznie ten maly otworek ogranicza to w jakis posob, na mojej rurce odwrotnie, tak przynajmniej to czuje, wiec kurcze musze to pomierzyc jakos, a i na mojej rurce dzwiek jest bardziej elegancki
wyglad rury moze nie porywa ale ksztaltem jest zblizona do oryginalu,
ten pomaranczowy plastyk jest tymczasowo amortyzuje drgania, nie wyglada ale dziala,
na drugim zdjeciu widac ze powierzchnia mojej rury przez ktore musi byc zasysane powietrze na wysokich obrotach jest prawie 4 krotnie wieksza od stokowej, dlatego mam wrazenie ze lepiej sie kreci na wysokich
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 16 Maj, 2006
ogólnie chodzi o to że odma powinna być podłączona do kolektora ssącego lub tez do dolotu.. natomiast jak ją odłączysz to gidześ ten olej powinien się zbierać (są specjalne zbiorniki OIL TANKS się nazywaja chyba..) ale niektórzy dla lansu zakładaja filterek która dej nic oprócz tego ze zasyfi się z czasem olejem i będzi ebrudny a olej bedzi ez niego sciekał..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
odnawiam temat
jak wygląda sprawa rozmiaru stożka i jaki należy dobrać?
co będzie jak się założy za duży?
jak za mały to wiadomo że będzie przytkany, ale spotkałem się z opinią że jak jest za duży to też jest źle
słyszałem też że na mniejszym jest głośniej :566:
czy taki wielki skurczybyk jak u mnie nie jest za duży?
może warto zmienić na mniejszy?
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 26 Cze, 2006
tez chetnie sie dowiem bo z tego co zdazylem zauwazyc to u mnie jest chyba z polowe wiekszy niz ten PITTa.. a cos z nim bede musial kiedys zrobic bo siakis taki zuzyty chyba
gdzie szukac takich stozkow dedykowanych?
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 27 Cze, 2006
ja mierzyłem po założeniu i wyszło mi 127KM
nie mierzyłem przed
natomiast z informacji jakie sa na forum www.saxo-vts.com
wiem że ten dolot to do +5KM, ale tracisz też KM na dole...
wynika to poprostu z dlugości dolotu
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach