Panowie nie wiem czy wiecie, ale w Rajdzie Żubrów (Bobrów, jak kto woli ) istnieje coś takiego jak przeliczniki. Zasada z racji swojego wieku ma ten przelicznik (trzeba pomnożyć przez niego uzyskany czas) bardzo niski (poniżej 1). Najlepszym czasem na odcinkach (bez uwzględnienia przeliczników) popisał się Zbigniew Matuszyk w Evo5 RS.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 27 Paź, 2008
wiadomo - niemcy nie umieją przegrywać, wymyślili se jakieś przeliczniki, że niby Mercedes pierwszy, eeeehhhhh...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Paź, 2008
Hej hej hej, nie siejmy tutaj ziarna nieprawdy , to fajnie wygląda w gazecie, że Zasada wygrał rajd, tylko że prawda jest taka, że wyniki żubrów są przeliczane przez współczynniki w zależności od wieku i grupy tylko 80 paro letni dziadzia miał niższy współczynnik od Sobiesława.
W wynikach biorących pod uwagę tylko czasy Zasada jest 37 i broń boże nie klepnął ani jednego evo
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 27 Paź, 2008
Dokładnie tak wyglądają przeliczniki:
9. WSPÓŁCZYNNIKI WYRÓWNAWCZE
Specyfika Rajdu Żubrów 4Turbo.pl wymaga wprowadzenia współczynników wyrównawczych, przez które zostaną przeliczone tylko punkty karne z prób sportowych. Przeliczenie dotyczy wieku Kierowcy, a wynik dotyczy całej załogi.
9.1 Współczynnik wyrównawczy dla Grupy I – 0,90
9.2 Współczynnik Wieku Kierowcy – WW
wiek: od 55 do 60 -0,98
od 61 do 65 -0,96
od 66 do 69 -0,93
od 70 do 72 -0,90
od 73 do 75 -0,87
od 76 do 77 -0,84
od 78 do 79 -0,81
od 80do 81 -0,78
powyżej 81 -0,75
Podstawę stanowi:
- ilość ukończonych pełnych lat w dniu Rajdu
Rajd zacny, pod względem OSów. I w sam raz dla początkujących pod warunkiem że nie przeraża koszt wpisowego wynoszący 950zł. Na szczęście w tej cenie jest Bal Żubrów znaczy Bobrów w Kasprowym w Zakopanem.
OSy to klasyki z Rajdu Krakowskiego, mają tylko jedną wadę idą pod górę, ale mając EVO STI prękości rzędu 150 i więcej w zależności od skrzyni i mocy są jaknajbardziej osiągalne.
Nasz start niestety zakończył się spektakularnym dzwonem.
W skrócie po wyjściu z denkowego P6 rozpoczęliśmy manewr zwany pełnym hamowaniem do P1 (patelnia) Niestety firmowy duży produkt Brembo postanowił po raz kolejny przyblokować lewe przednie koło wcześniej niż inne i zaczęło nas stawiać bokiem w stronę zakrętu, więc sobie myśle OK fajnie się wpiszemy w niego razie czego . A tu niespodzianka... mini podbicie postanowiło nam troszkę wysrać tyłek i zaczynamy się obracać jeszcze bardziej. Najpierw krótką chwilę lecimy tyłem, a potem Dłuuuuuuugo moją stroną. Niestety franca się nie obróciła do końca i zamiast pięknego 360 wykonała tylko 270 Uderzając najpierw przodem potem bokiem a na koniec tylem w betonową barierę i finisz w rowie na małych drzewkach.
P.S . kolejność występowania uszkodzeń może się różnić od stanu opisanego z racji szybkości występowania ich po sobie
P.S.2 O tym że obrót był w prawo o 270 poinformował mnie driver jakieś 20min po całym zdarzeniu. Ja bylem przekonany ze polecieliśmy w lewo i dlatego prawą stroną poszliśmy w plener.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach