Niemy - Pią 11 Maj, 2012 Dzięki Siema!
Panowie powiedzcie mi jeszcze czy zestaw poli z saxo 96->99 jest taki sam jak do saxo 99-> ?siema - Pią 11 Maj, 2012
Niemy napisał/a:
Dzięki Siema!
Panowie powiedzcie mi jeszcze czy zestaw poli z saxo 96->99 jest taki sam jak do saxo 99-> ?
Wydaje mi się, że nie ma różnicy. Jak kupowałem do swojego rocznika 2001, nie pamiętam bym trafił gdzieś na zróżnicowanie wg. rocznika w przypadku Saxo.
Strona Powerflex'a, która zazwyczaj uwzględnia różnice w konkretnych modelach, też nic nie mówi o tym by były jakieś różnice pomiędzy rocznikami. Tak samo na ebay'u- żadnego Powerflexa do Saxo 96-99.kamil - Pią 11 Maj, 2012 jest różnica tylko w stabilizatorze, wcześniej chyba był węższy stabilizator. W wahaczach nie ma różnicyfaldzip - Pią 11 Maj, 2012 Wsio takie samo jest. Sprawdzilem dla VTS 1.6 16V mk1 i VTR 1.6 8V mk2 w serviceboxie numery tych gum wahaczy, srednice staba i numery gum staba i wszystko identyko.Niemy - Pią 11 Maj, 2012 Dzięki Panowie
Siema i faldzip zgłoszo się po pomuka, reszta już dostała
klimo - Pią 29 Cze, 2012 Wszyscy tu tylko o glebach jak volkswageje jacyś a ja mam pytanie czy takie amory, które w zestawach kupuje się ze sprężynami obniżającymi dają rade w jeździe na seryjnej sprężynie i nie obniżonej belce? Mam tu na myśli np. Apexa - obniżenie od 25 do 60 mm ale wg numerów amor ciągle ten sam, jest on więc skrócony o te 25 mm względem serii i bez gleby nie pojedzie czy da rade wsadzić te amory w seryjną sprężynę i belkę? To samo odnośnie Koni Sportów i Spaxów z regulacją twardości? Podobno Koni na twardszych ustawieniach tylko z glebą? Zaciekawiło mnie to ostatnio a jakoś odpowiedzi nigdzie nie mogę znaleźć, chodzi o zawias do SaxoAnonymous - Pią 29 Cze, 2012
klimo napisał/a:
Wszyscy tu tylko o glebach jak volkswageje jacyś
Big mistake B-Rey - Pią 29 Cze, 2012 To pytanie z mojej strony na dzisiejszy dzień: Jakie sprężyny do Koni Sport? Oryginalne Koni (Vogtland) czy Eibach pro-kit? Bardziej skłaniam się do vogtlandów bo skoro są oferowane fabrycznie pod regulowane Koni to mają najlepszą charakterystykę pod ten amortyzator. Zależy mi na tym żeby mieć miękko jak ustawię miękko i mieć twardo jak ustawię twardo. Słyszałem że Eibachy pro-kit dobrze utwardzają już seryjny amortyzator ale nie traci się zbyt dużo na komforcie. What do You think BOYS?pum - Pią 29 Cze, 2012 zdajesz sobie sprawę, że miękko/twardo to pojęcia bardzo względne.B-Rey - Pią 29 Cze, 2012 Oczywiście, zdaję sobie sprawępumfkp. Trudno określić twardość... Na żywo to bym przynajmniej pokazał Kiedyś eM napisał, że jak dojeżdża na TD to ma ustawione maksymalnie miękko i jest "tapczan". EM dobrze by było jakby rozwinął to pojęcie.M - Pią 29 Cze, 2012 Tapczan = prawie seriaB-Rey - Pią 29 Cze, 2012 Dużo twardziej jest eM?Michał - Pią 29 Cze, 2012
duzo to ile ?Przem_106 - Pią 29 Cze, 2012
B-Rey napisał/a:
Zależy mi na tym żeby mieć miękko jak ustawię miękko i mieć twardo jak ustawię twardo.
Tak to się nie da ustawiac nawet proflexa bez rozbierania M - Pią 29 Cze, 2012 Tak naprawde to ja nie wiem o co chodzi