dobra rejserzy, a co wrzucic na tyl do astry lepiej jakies bieznikowane pseudo sliki markgum/maxxsport czy lepiej jakas seryjna oponke? rainsport2, t1r...
Najlepszym wyjsciem bedzie to samo co masz na przedzie ade - Nie 19 Lip, 2009
Przem_106 napisał/a:
ade napisał/a:
dobra rejserzy, a co wrzucic na tyl do astry lepiej jakies bieznikowane pseudo sliki markgum/maxxsport czy lepiej jakas seryjna oponke? rainsport2, t1r...
Najlepszym wyjsciem bedzie to samo co masz na przedzie
niestety cena r888 jest niesprzyjajaca w tym roku:/Janusz - Nie 19 Lip, 2009
ade napisał/a:
dobra rejserzy, a co
te, panie nie pchaj sie pan...... mojego problemu jeszcze nie rozwiązano znaczy ja go nie rozwiązałem choć w sumie wszyscy porównują opony o których pisze do f1..... to może te f1 wziąć.....leon - Nie 19 Lip, 2009 bierz f1 +1 do performance i +50 do wyglad na miescie Anonymous - Nie 19 Lip, 2009 Reasumując! Bierz f1 bo to najsensowniejsze rozwiązanie.
Oczywiście można na co dzień jeździć na R888 ale
kształt i głębokość bieżnika sugeruje jak ta opona radzi sobie z aquaplanningiem
Czyli tylko dla hardkorów pokroju "Wal-marta"...
ade - Nie 19 Lip, 2009
Janusz napisał/a:
ade napisał/a:
dobra rejserzy, a co
te, panie nie pchaj sie pan...... mojego problemu jeszcze nie rozwiązano znaczy ja go nie rozwiązałem choć w sumie wszyscy porównują opony o których pisze do f1..... to może te f1 wziąć.....
bierz rainsporta 2, tani i dobry, exalto sa wypasionymi oponami do normalnej jazdy, mocno zrownowazone i bardzo trwale.. do upalania to i tak zadna roznica czy sa trwale bo sie beda nierownomiernie zuzywac... wiec lepiej kupic cos tanszego i czesciej zmieniacJanusz - Nie 19 Lip, 2009
ade napisał/a:
bierz rainsporta 2, tani i dobry, exalto sa wypasionymi oponami do normalnej jazdy, mocno zrownowazone i bardzo trwale.. do upalania to i tak zadna roznica czy sa trwale bo sie beda nierownomiernie zuzywac... wiec lepiej kupic cos tanszego i czesciej zmieniac
na oponach nie zamierzam oszczędzać, do unirojala zaufania nie mam a f1 mi się wizualnie nie podobają...;p michelina nie lubię bo za bardzo rozreklamowany....
niedługo będzie 20 stron o doborze opon tak jak u pita z felgami, dobra chyba wezme f1 Przem_106 - Nie 19 Lip, 2009 Jezdzilem na F1 i jak dla mnie za miekkie. Mialem 195/45/15 i to, ze byly miekkie i dobrze kleily, to mi nie przeszkadzalo. Miekkie miala boki tzn odczuwalna byla praca tj lekkie kladzenie sie opony przy skrecaniu. Moze tak mialo byc? Ogolnie bardzo fajna i chwalona przez wielu opona, ktora daje tez rade na mokrym. Ja wole jednak twardsze i trwalsze np Pirelli P6000 lub P5000martin.h - Nie 19 Lip, 2009
Przem_106 napisał/a:
Ja wole jednak twardsze i trwalsze np Pirelli P6000 lub P5000
No właśnie jak to jest z tymi P5000, dużo osób je chwali. Na suchym jak się nagrzeją to są świetnie, super kleją, aż wyczuwalny jest progres w hamowaniu. Natomiast na mokrym... katastrofa. W sumie to nie mam porównania do innych opon, ale według mnie strasznie szybko tracą przyczepność, i to zarówno przy przyspieszaniu/hamowaniu jak i na zakrętach.pit - Nie 19 Lip, 2009 Jak miałem Pirelli P6000 to czułem się jak bym miał RWD tokyo drift Loko - Nie 19 Lip, 2009 P6000 to mega syf, to nawet nie jest opona uhp i do takich opon nie ma podejścia, montowali je na pierwszy montaż do focusów i było na nie mega dużo narzekania w rodzinnym dupowozie Gaydek - Nie 19 Lip, 2009 W Pumie też ją montowali.ade - Nie 19 Lip, 2009 januszek jak zwykle nie wie czego chce:d wiec skupmy sie na moim problemie...
bieznikowny slik typu markgum/maxsport czy dobra uliczna opona (niech bedzie np f1)...
na tyl, na przodzie jest r888pit - Nie 19 Lip, 2009 Teraz mam s.drive fajny miękki kapeć daje rade na wodzie. Problem że zbyt miękka ścianka oraz po trzech wizytach na lotnisku z przodu zrobił się slik
Ale na strita i kreske polecam.
Next step PARADA SPEC2 na ulice, lotnisko R888Janusz - Nie 19 Lip, 2009 ade ściśnij poślady i kup r888