To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - rower

martin.h - Sob 18 Lut, 2012

No to wtedy faktycznie dobra V'ka działa podobnie, a waży mniej :]

Jak chcesz tanią i dobrą ramę to masz tutaj -> http://allegro.pl/bardzo-...2105562931.html

Mam taką samą (A2 z 2010 roku) i jestem zadowolony :)

vitesse - Sob 18 Lut, 2012

rower mtb, ale opony semi slick 1,75, glownie miasto czasami jakis skrot przez bezdroza
bizon - Sob 18 Lut, 2012

w zaleznosci od rozkladu procentowego... ale jesli miasto glownie glownie, to v-b bedzie ok. ewentualnie xt/xtr.
vitesse - Sob 18 Lut, 2012

glownie miasto, xt/xtr poki co nie potrzebuje, slx, lx to max co bym narazie chcial miec
bizon - Nie 19 Lut, 2012

lx mialem w supporcie i zakatowalem, fakt, ze to kwadrat, wiec najslabsza opcja.
czy slx to nie jest opcja "pseudo wyczynowa" w sensie hasania po krzakach? mam obecnie chyba sporo osprzetu slx, ale do najlezejszych to on nie nalezy.
wydaje mi sie, ze do napierania po bulwarach to jednak xt i w gore. bo nizej to w sumie obojetne co masz i rownie dobrze mozesz miec tarcze, bo to nie jest rower klasy 7kg.

CHRZANEK - Nie 19 Lut, 2012

bizon napisał/a:
jesli szosowka to faktycznie tarczy nie potrzeba. ale w kazdym terenie bedzie ona lepsza.


Dobry V będzie lepszy niż tarczówka na mechanice.
Z kolei tarcza na hydraulice to już inny przedział cenowy.
Nie dajmy sie zwariować na szose tarcza jest mało racjonalna.

Sam mam SRAM 9.0 (ale sie zrymowało) czyli taki odpowiednik szimanowego XT i biorą ściekle jak ceramika w RS6 :) Czasem az sie boje hamowac

rasta - Nie 19 Lut, 2012

Ale nie ma lansu. :lol2:
bizon - Nie 19 Lut, 2012

CHRZANEK napisał/a:
bizon napisał/a:
jesli szosowka to faktycznie tarczy nie potrzeba. ale w kazdym terenie bedzie ona lepsza.


Dobry V będzie lepszy niż tarczówka na mechanice.
Z kolei tarcza na hydraulice to już inny przedział cenowy.
Nie dajmy sie zwariować na szose tarcza jest mało racjonalna.

Sam mam SRAM 9.0 (ale sie zrymowało) czyli taki odpowiednik szimanowego XT i biorą ściekle jak ceramika w RS6 :) Czasem az sie boje hamowac

dobry v bedzie lepszy niz slaba tarczowka na mechanice, tudziez zuzyta tarczowka, ale w ten sposob porownujac nigdzie nie dojdziemy :)
oczywiscie zgadzam sie ze na typowa jazde szosowa tarcza potrzebna nie jest. do miasta rowniez.
tarcza natomiast ujawni swoja przewage w kazdym terenie, przy zlej pogodzie oraz np przy zdeformowaniu obreczy.

jozekrj - Nie 19 Lut, 2012

jak by ktos chciał to znalazłem u siebie w domu zabytkowy Hampel RST DX

oczywiscie tarczówka mechaniczna z lat 90

wypasiony sprzęt można powiedzieć ze dwu tłoczkowy

zestaw zacisk klocki klamka linka z pancerzem adapter tył pod 160mm


Jacek - Pon 20 Lut, 2012

dla wszystkich hh co się brandzlują nad swoimi nowinkami technicznymi
http://www.youtube.com/wa...d&v=W-rAv43UFnA

was79 - Pon 20 Lut, 2012

mistrz :jupi:
martin.h - Wto 28 Lut, 2012

W tym przypadku mogę być drugi :]


no name - Wto 28 Lut, 2012

martin.h, zaraz się okaże że ujowy rower wklejasz :>
martin.h - Wto 28 Lut, 2012

PiTT, tutaj chyba nie zagląda ;D
kamil - Czw 01 Mar, 2012

No dobra, kupiłem sobie nowy rower :)

Rama Gary Fisher Genesis z duraluminium 17,5"
Osprzęt Shimano LX i Alivio
Kierownica z carbonu Scarbar :rotfl:
Amortyzator aluminium - Marzocchi TXC
koła 28" szosowe Alexrims AT450
siodełko Fizik
Hamulce Avid


resztę napisze jak mu się przyjrzę. Ogólnie waga ok 12 kg, więc nie jest źle

Ogólnie sprzęt składany 2 lata temu za jakieś 5 tysia a kupiony za 2 k :) Przejechane ma może ze 200 km ...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group