To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

michool_vt - Pon 26 Mar, 2012

SaxoFan napisał/a:
jakby ktoś walił młotkiem o młotek
a moze bardziej dzwiek pustych butelek w bagazniku?

z przody czy z tylu stuka?

pP - Pon 26 Mar, 2012

GeKo napisał/a:
właśnie co zrobić żeby poprawić trakcję na wyjściach z zakrętów. Przód mam na -1 z tyłu dołożyłem -0,5 i niby jest fajnie, ale odjazdy z zakrętów są slabe para idzie w gwizdek.


zwiększyć rozbieżność przedniej osi?

martin.h - Pon 26 Mar, 2012

Sprawdź czy śruba ze stabilizatora się nie urwała :]
jarek-malopolska - Pon 26 Mar, 2012

SaxoFan, mam podobna sytuacje, znaczy nie mam pod maska stukania młotek o młotek a bardziej jak by sie kolumna zawieszenia obijała o blok silnika i błotnik.. :rotfl: A na powaznie niecałe poł roku temu robiłem kompletny zawias, kazda najmniejsza srubke, wszystko poliuretany.. Jak to sie pojawiło tez od razu pojechałem na diagnostyke, szarpaki itp i... nic nie wykazało. zawias igła i tłucze sie dalej.. Własnie wczoraj wymontowałem przekładnie kierowniczą i zawoze do sprawdzenia/ewentualnej regeneracji.. Innej opcji nie ma, skoro zawias jest tip=top a silnik przykrecony do budy to juz chyba tylko przekładnia moze byc..
no name - Pon 26 Mar, 2012

Się podepnę, miał ktoś do czynienia z tym http://allegro.pl/sprezyn...2226178298.html ?

Chciałbym opuścić trochę cienkiego ale nie zrobić z niego betonu
by również nadawał się w dalszym ciągu na kajtki i wyryp.
Takie -30mm i płyta pod silnik powinny dać radę

SaxoFan - Pon 26 Mar, 2012

To stukanie to ewidentnie pochodzi z tyłu, jutro na kanale pokombinuje coś.
GeKo - Pon 26 Mar, 2012

ade napisał/a:
ale zakładam, że w clio jest to wszystko przemyślane tak jak powinno być;]


Z tego co pamiętam to tam żaden rocket science nie siedzi, konstrukcyjnie jak w 1.2 tylko większe.

ade - Pon 26 Mar, 2012

GeKo napisał/a:
ade napisał/a:
ale zakładam, że w clio jest to wszystko przemyślane tak jak powinno być;]


Z tego co pamiętam to tam żaden rocket science nie siedzi, konstrukcyjnie jak w 1.2 tylko większe.


niby nie, ale akurat renault potrafi tak ustawić najprostsze rozwiązanie, że się sprawdza;]

zauważ, że 20 lat temu żeby FWD się prowadziło trzeba było zrobić wielowahacz, a teraz w erze super komputerów itp da się tak zaprojektować zawias, że mcperson i belka daje lepiej radę niż wielowahacz sprzed kilku lat;]

przynajmniej w serii:]

a akurat renault w wersjach sport to wychodzi chyba najlepiej

antoś - Pon 26 Mar, 2012

ade napisał/a:
antoś napisał/a:
Czyli zostawię tył na -1,5, a przód dam w okolicę -2. Zobaczymy co to będzie.


Będzie już gorzej z frakcja i hamowaniem, więcej niż -1 bym nie dawał. Lepiej pomysł nad górnym mocowaniem i zwiększyć kwsz


KWSZ już teraz wynosi około 7 stopni więc całkiem sporo. No nic, będę kombinował. ;)

no name - Wto 27 Mar, 2012

Pomoże ktoś z tymi sprężynami ? xD
Qukie - Śro 28 Mar, 2012

Pytanie do ekspertów hh z Warszawy:

Gdzie jechać wymienić tuleje w zawieszeniu i zrobićgeometrię i zbiezność? najlepiej okolice Wola, Żoliborz.

siema - Śro 28 Mar, 2012

Qukie napisał/a:
Pytanie do ekspertów hh z Warszawy:

Gdzie jechać wymienić tuleje w zawieszeniu i zrobićgeometrię i zbiezność? najlepiej okolice Wola, Żoliborz.

Proponuję http://www.asko.net.pl/

Bonczek - Śro 28 Mar, 2012

Polecam również ASKO, ogarniałem u nich kilka aut i zawsze profi, a do tego z właścicielem można sobie uciąć pogawędkę o motorsporcie, bo sam się kiedyś ścigał :)
M - Śro 28 Mar, 2012

A cenowo jak wychodzi?
Bonczek - Śro 28 Mar, 2012

Bardzo różnie:
CRX (przód i tył) - zbieżność, kąty kół, wymiana końcówek, ustawienie wysokości zawieszenia (gwint) i poskręcanie całego zawiasu po poprzednich mechanikach z tego co pamiętam 350zł
Foka RS - zbieżność, geometria (trzeba było sanki przestawiać) jak dobrze pamiętam 150zł

Więc IMO bardzo ok ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group