To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Anonymous - Pią 23 Mar, 2012

antoś napisał/a:
Będę niedługo robił geometrię w Golfie i tutaj powstaje pytanie: jakie pochylenia kół ustawić?

Z przodu mam regulację do -2,5 stopnia, z tyłu do -3. W serii gdzieś znalazłem, że przód ma -0,5, a tył -1,5.

Auto jest do użytkowania na co dzień, nie zamierzam tym jeździć na tor namiętnie, natomiast mogłoby lepiej skręcać. Nie chciałbym też zetrzeć nierównomiernie opon jakoś znacząco szybciej, oraz nie chciałbym też stracić trakcji przy przyspieszaniu. :)

Nie znam sie, a wiem, że tutaj są eksperci. :faja:



no to w sumie masz tylko jedno wyjście-zostaw ustawienia fabryczne

antoś - Pią 23 Mar, 2012

Niestety nie mam takiej możliwości.
Qukie - Pią 23 Mar, 2012

antoś napisał/a:

Z przodu mam regulację do -2,5 stopnia, z tyłu do -3. W serii gdzieś znalazłem, że przód ma -0,5, a tył -1,5.


wierzyć mi się nie chce, że przód jest w pozytywnie a tył w tak dużym negatywie O_o

kosmita - Sob 24 Mar, 2012

A gdzie Ty widzisz, że jest napisane, że przód jest pozytywie ?

Ja bym ustawił tak jak jest seria, chyba, że okazyjnie jakaś jazda torowa to delikatnie większy negatyw.

antoś - Sob 24 Mar, 2012

Czyli zostawię tył na -1,5, a przód dam w okolicę -2. Zobaczymy co to będzie.
Qukie - Sob 24 Mar, 2012

o tutaj :]



tak mi się ten minus schował ;)

ade - Sob 24 Mar, 2012

antoś napisał/a:
Czyli zostawię tył na -1,5, a przód dam w okolicę -2. Zobaczymy co to będzie.


Będzie już gorzej z frakcja i hamowaniem, więcej niż -1 bym nie dawał. Lepiej pomysł nad górnym mocowaniem i zwiększyć kwsz

GeKo - Sob 24 Mar, 2012

właśnie co zrobić żeby poprawić trakcję na wyjściach z zakrętów. Przód mam na -1 z tyłu dołożyłem -0,5 i niby jest fajnie, ale odjazdy z zakrętów są slabe para idzie w gwizdek.
M - Sob 24 Mar, 2012

Tylko nie pytaj o staby Geko bo będę musiał zamknąć temat
:lol2:

Anonymous - Sob 24 Mar, 2012

ja jak nie miałem trakcji na wyjsciu z zakrętów to zmianiłem staba na cienszy i jest git ;D (pisze to zupełnie poważnie ,nie mam zamiaru wywoływac awantury i nikogo obrażać)
GeKo - Sob 24 Mar, 2012

M napisał/a:
Tylko nie pytaj o staby Geko bo będę musiał zamknąć temat
:lol2:


He he w życiu by mi sie nie chciało ruszać stabów.

Zastanwiam sie czy podniesienie tyłu coś poprawi, czy jest jakiś inny sposób oprócz montażu szpery, bo to nie wchodzi w grę.

ade - Nie 25 Mar, 2012

GeKo napisał/a:
M napisał/a:
Tylko nie pytaj o staby Geko bo będę musiał zamknąć temat
:lol2:


He he w życiu by mi sie nie chciało ruszać stabów.

Zastanwiam sie czy podniesienie tyłu coś poprawi, czy jest jakiś inny sposób oprócz montażu szpery, bo to nie wchodzi w grę.


skoro nie chcesz ruszać stabów (a to by pomogło:P), to zostaje Ci utwardzić zawias z tyłu, względnie zrobić miększy przód;] podniesienie tyłu raczej nic nie pomoże...

Ze zbieżnością sprawdziłbym jaka jest przy skręconych kołach, niektóre sprzęty mają taka opcję, fajnie by było żeby przy wyjściu z zakrętu były w miarę równolegle do siebie;]

GeKo - Nie 25 Mar, 2012

:/ to słabo bo nie mam takiej opcji, zobaczymy jak bedzie na letniej gumie, bo zimówka też nie pomaga.
ade napisał/a:
Ze zbieżnością sprawdziłbym jaka jest przy skręconych kołach, niektóre sprzęty mają taka opcję, fajnie by było żeby przy wyjściu z zakrętu były w miarę równolegle do siebie;]


Rozwiń proszę.

SaxoFan - Pon 26 Mar, 2012
Temat postu: stukajace zawieszenie
Witam od pewnego czasu w moim saxo zaczęło coś stukać (charakterystyczny stukot na nierównej drodze jakby ktoś walił młotkiem o młotek) byłem na trzepakach i nic nie znaleziono. Belka OK. Co ciekawe stuka dopiero jak auto się porusza, na trzepakach zawias pracował cichutko. Jak ktoś ma propozycje co to moze być niech napisze bo wku***a mnie to masakrycznie.
ade - Pon 26 Mar, 2012

GeKo napisał/a:
:/ to słabo bo nie mam takiej opcji, zobaczymy jak bedzie na letniej gumie, bo zimówka też nie pomaga.
ade napisał/a:
Ze zbieżnością sprawdziłbym jaka jest przy skręconych kołach, niektóre sprzęty mają taka opcję, fajnie by było żeby przy wyjściu z zakrętu były w miarę równolegle do siebie;]


Rozwiń proszę.


wraz ze zmianą kąta skrętu zmienia się zbieżność, warto zobaczyć jak się zmienia (są sprzęty do geometrii, które to pokazują), ale zakładam, że w clio jest to wszystko przemyślane tak jak powinno być;]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group