To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

kamil - Śro 22 Lut, 2012

no to do Micka trzeba uderzyć ...
jarek-malopolska - Śro 22 Lut, 2012

Gdzie mozna dostać taka sprezyne o jakiej pisał SIEMA: H&R -30mm ??
siema - Śro 22 Lut, 2012

jarek-malopolska napisał/a:
Gdzie mozna dostać taka sprezyne o jakiej pisał SIEMA: H&R -30mm ??

Napisz do nich: http://www.h-r.com.pl/ Po krótkich negocjacjach zrobili bardzo przyzwoitą cenę przebijając oferty wszystkich sklepów w UK.

jarek-malopolska - Śro 22 Lut, 2012

Dzieki siema :*
misiek86electro - Śro 22 Lut, 2012

jarek-malopolska napisał/a:
Gdzie mozna dostać taka sprezyne o jakiej pisał SIEMA: H&R -30mm ??



dobija dalej nie ułożyło sie? mnie z czasem ładnie sie to zgrało, ale to juz historia :)


btw jedziesz na memoriał?

jarek-malopolska - Śro 22 Lut, 2012

dalej porazka na maxa.. :/ :/ :/ musze wykombinować jakas twardsza sprezyne bo na tym sie nie da, dobija nawet na nieco głebszych studzienkach nie mowiac o dziurach :/ Na razie czekam na wycene z PZU-> miałem przygode z chyba 10 cm dziura; opona, zderzak, nakładka-ale co ciekawe nic w zawiasie, amor sprawnosci ile miał tak ma dalej tylko cos mega strzela jak jest pasazer na pokładzie wiec obawiam sie ze mogła sie sypnąc przekładnia ;/
A memoriał-bede chciał sie wybrac bo sie gruubo zaniedbałem w temacie motorsportu;)

jarek-malopolska - Czw 23 Lut, 2012

siema napisał/a:
Napisz do nich: http://www.h-r.com.pl/ Po krótkich negocjacjach zrobili bardzo przyzwoitą cenę przebijając oferty wszystkich sklepów w UK.

a pamietasz jaka to była mniej/wiecej cena..? ;)

W tym momencie jest to 777.00 PLN. Nie wiem czy to dobra cena za H&R czy nie ale nie ukrywam ze troszke mnie zabiła,myslałem ze bedzie ok 400zł xD

siema - Czw 23 Lut, 2012

Sprawdziłem. 695 zł + przesyłka w marcu 2010 roku.
Loko - Czw 23 Lut, 2012

Za taką cenę kupował bym tylko faulknera, ciekawe co z moimi, pewnie teraz krażą już jako spręzyny jakiejś nijakiej firmy za 100 zł :rotfl:
jarek-malopolska - Czw 23 Lut, 2012

siema napisał/a:
Sprawdziłem. 695 zł + przesyłka w marcu 2010 roku.

Fuck to chyba mnie nie stać na taka sprezyne :/

Loko a ile taki faulkner?? I kto jest przedstawicielem w PL tego/gdzie to dostać? U ciebie to jezdziło z Bilem B6/B8 ??

B-Rey - Sob 25 Lut, 2012

Panowie, czy ktoś może mi dokładnie napisać jak obniżyć belkę w Renault? Wiem że są tacy, którzy obniżają belkę poprzez poluzowanie śrub mocujących i mierzą odległość nadkola od piasty i takie tam.
Mnie interesuje obniżenie poprzez wyciągnięcie drążka i przekręcenie tylko o n ząbków. I tu moje pytanie:
W którą stronę obrócić drążek i jakie obniżenie uzyskam poprzez obrót drążka o 1 ząbek?
Na pewno robił to ktoś w Clio Williams albo 1.8 16v.

Młody Papież - Sob 25 Lut, 2012

internet jest zalany takimi instrukcjami

polecam google,
znajdziesz napewno tłumaczenia obrazkowe

qbica - Sob 25 Lut, 2012

B-Rey, Regulacja_tylnej_belki_Clio_I wklej w guglu i masz pdfa jako pierwszy wynik
Młody Papież - Sob 25 Lut, 2012

dasz rade?
antoś - Pią 23 Mar, 2012

Będę niedługo robił geometrię w Golfie i tutaj powstaje pytanie: jakie pochylenia kół ustawić?

Z przodu mam regulację do -2,5 stopnia, z tyłu do -3. W serii gdzieś znalazłem, że przód ma -0,5, a tył -1,5.

Auto jest do użytkowania na co dzień, nie zamierzam tym jeździć na tor namiętnie, natomiast mogłoby lepiej skręcać. Nie chciałbym też zetrzeć nierównomiernie opon jakoś znacząco szybciej, oraz nie chciałbym też stracić trakcji przy przyspieszaniu. :)

Nie znam sie, a wiem, że tutaj są eksperci. :faja:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group