Ja mówie że jak włożysz Proflexa wszędzie do 106 i C2 to okaże sie że C2 jest szybsze.
Nie wiem czy miałeś okazję jechać 106 i 206 (zakładam że C2 ma bardziej dopracowany zawias niz 206) bo pomiędzy tymi oboma furami jest duża różnica i uważam zę 206 pojedziesz szybciej.
+1
Potwierdzam. Mam 106 i 206 w cywilu od 5 lat i 206 jest zawieszeniowo i trakcyjnie o klase wyzej.GeKo - Sob 18 Gru, 2010
saxorulez napisał/a:
Nie wiem czy miałeś okazję jechać 106 i 206
Miałem okazje na prawym. Zwłaszcza na szutrze 206 bije na głowę 106. C2 jest z pewnością lepszym samochodem, ale wskazuje gdzie można dużo ugrać w 106 i w RPP mocną 106 z profi zawiasem można walczyć z C2. Tego jestem pewien.Bad-i - Nie 19 Gru, 2010 Moim zdaniem takie 106/saxo nie ma szans z C2. Ale nie ukrywam ze bardzo mnie zastanawia jak prowadzi sie saxo Zlotnickiego. Ogladalem jego zawias i samochod i widzialem go tez przed nami na odcinkach. U mnie w pugu proflex na tyle jest bardzo miekki, natomiast u Zlotnickiego wyglada na twardy a mimo wszystko kola wystajace poza obrys blotnika nie obcieraja. Bardzo ciekawe jak to na podbiciach sie zachowuje.GeKo - Nie 19 Gru, 2010 Ja widzialem w 2006 na festiwalowym saxo na Ohlinsie, jedyne auto które przez 3 podbicia przeszło denkiem pięknie przyklejone. Pozostałe fury łącznie z Subaru Kuchara nie mogło trafić w drogę.Bad-i - Nie 19 Gru, 2010
GeKo napisał/a:
Ja widzialem w 2006 na festiwalowym saxo na Ohlinsie, jedyne auto które przez 3 podbicia przeszło denkiem pięknie przyklejone. Pozostałe fury łącznie z Subaru Kuchara nie mogło trafić w drogę.
no dlatego mnie zastanawia zawias Złotnickiego......
Ciekawe ile kosztuje taki Ohlins do puga/saxo?Mick - Nie 19 Gru, 2010
Bad-i napisał/a:
Ciekawe ile kosztuje taki Ohlins do puga/saxo?
ok 20 K PLN - taką informacje miałem od Adama KozakaBad-i - Nie 19 Gru, 2010
Mick napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Ciekawe ile kosztuje taki Ohlins do puga/saxo?
ok 20 K PLN - taką informacje miałem od Adama Kozaka
ale rozumiem ze to juz najwiekszy wypas?
Michal a wiesz cos wiecej o zawiasie Złotnickiego?Mick - Nie 19 Gru, 2010 Ohlins ustawiany przez Orlikowskiego - tzn z jego doświadczenia.
Generalnie w obu tych SAXO siezi Ohlins tylko że w Zielonym jakiś lepsiejszy.
Jak będziesz chciał to mogę pogadać z nim na ten tematBad-i - Nie 19 Gru, 2010 to zapytaj jaki mial model ohlinsa i na jakiej gumie jezdzil. Bo jego saxo wygladalo na mega stabilniejsze od pozostalychsaxorulez - Nie 19 Gru, 2010 Bad-i,
zapytaj Adasia bo on składał saxofony na Ohlinsie i co nieco może jeszcze pamiętaCHRZANEK - Nie 19 Gru, 2010
saxorulez napisał/a:
co nieco może jeszcze pamięta
Tak, tak, to prawdajarek-malopolska - Pon 20 Gru, 2010 Na razie najszybsze jest Clio Williams, we włoszech po śniegu.. Moze Robert coś poleci jakaś 106 on ma rózne pomysły
a wracajac do tematu to tez jestem zdania ze chyba C2 szybciej poleci..Bad-i - Wto 21 Gru, 2010 apropo C2 - w ostatnim WRC jest fajne porownanie. Co mozna kupic za 160 tysi PLN.
Jest jakies Evo X (nowe), 911 GT3, A8, cos tam jeszcze i C2R2 MAX. Musze przyznac ze Max to Max ale jak normalny czlowiek pomysli ze zamiast Porsche ma kupic Citroena to dopiero mysli ze ludzie do debile
Aha i proponuje na przed ostatnie stronie zobaczyc fotke C2ki Larena (wypozyczonej Janikowi)jarek-malopolska - Śro 22 Gru, 2010 Haha chodzi ci o ta fotke jak C2 Janika stoi na strefie serwisowej na Cieszynce..? jesli tak TO MISTRZOWSKIE FOTO 106 - Śro 22 Gru, 2010 widzialem na zywo...
jak pamietam to chyba nawet na kobylkach stala