k-mart - Wto 08 Gru, 2009 r25 nie mialo szpery, a szkoda bo 205KM bylo...
f1 team nie mialo szpery
r26 chyba mialo?
Anonymous - Wto 08 Gru, 2009 Megane F1 R25 225KM ??
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10818820
i R26 230KM
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10232396k-mart - Wto 08 Gru, 2009 a teraz ktory ma szpere a ktory nie?leon - Wto 08 Gru, 2009 dokladnie tak jak pisze piotrek... r25 to krotka seria bez szpery, r26 jako jedyne w gamie reno ma szpere .. jest tez 5KM roznicy w mocy (in plus dla r26) i kilka drobiazgow w wewGeKo - Wto 08 Gru, 2009 Equipée d’un différentiel à glissement limité - to chyba znaczy szperunek k-mart - Wto 08 Gru, 2009 ale ktory kurwa? GeKo - Wto 08 Gru, 2009 R26rasta - Wto 08 Gru, 2009 RS ma szperunek k-mart - Wto 08 Gru, 2009 szperunek nie zawsze jest potrzebny
TOXIC - Wto 08 Gru, 2009 przy mocy 250BHP+ docenisz jego obecność , bo mowimy w kontekscie upgrade'u do silnika turbo a przy seryjnej mocy Clio raczej wielkiej różnicy by nie było (oczywiście mówimy o jeździe amatorskiej)GeKo - Wto 08 Gru, 2009 Tak czy owak, Toxic zawęziliśmy Ci opcje do jednego modelu kamil - Pon 14 Gru, 2009 no w saabie w modyfikacjach pow 250 KM czyli ciut pow serii to cięzko ogarnąc trakcje. Trzeba montowac szperę. Niestety mało włascicieli co modyfikują saaby patrzy w kierunku szpery - mało popularna modyfikacja u nasPiTT - Pon 14 Gru, 2009 mimo wszystko ponad 250KM w FWD to wg. mnie nie jest idealne rozwiązanie
z braku laku trzeba wykorzystać co się ma, ale wolałbym mieć tą moc w RWD albo AWDGeKo - Pon 14 Gru, 2009 Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.Marek23 - Pon 14 Gru, 2009
GeKo napisał/a:
Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.
Nice Mysle, ze normalna sytuacja. Ja od 140 do 200 lepiej niz poprzednie S500 306 koni,wiec glowa do gory Geko, clio jest szybkie, jedynie dlubane saxo szybsze