To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - clio vs reszta świata :D

k-mart - Wto 08 Gru, 2009

r25 nie mialo szpery, a szkoda bo 205KM bylo... :D


f1 team nie mialo szpery


r26 chyba mialo?

Anonymous - Wto 08 Gru, 2009

Megane F1 R25 225KM ??
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10818820
i R26 230KM
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10232396

k-mart - Wto 08 Gru, 2009

a teraz ktory ma szpere a ktory nie?
leon - Wto 08 Gru, 2009

dokladnie tak jak pisze piotrek... r25 to krotka seria bez szpery, r26 jako jedyne w gamie reno ma szpere .. jest tez 5KM roznicy w mocy (in plus dla r26) i kilka drobiazgow w wew
GeKo - Wto 08 Gru, 2009

Equipée d’un différentiel à glissement limité - to chyba znaczy szperunek :D
k-mart - Wto 08 Gru, 2009

ale ktory kurwa? :D
GeKo - Wto 08 Gru, 2009

R26
rasta - Wto 08 Gru, 2009

RS ma szperunek :rotfl:
k-mart - Wto 08 Gru, 2009

szperunek nie zawsze jest potrzebny ;)


TOXIC - Wto 08 Gru, 2009

przy mocy 250BHP+ docenisz jego obecność :) , bo mowimy w kontekscie upgrade'u do silnika turbo a przy seryjnej mocy Clio raczej wielkiej różnicy by nie było (oczywiście mówimy o jeździe amatorskiej)
GeKo - Wto 08 Gru, 2009

Tak czy owak, Toxic zawęziliśmy Ci opcje do jednego modelu :D
kamil - Pon 14 Gru, 2009

no w saabie w modyfikacjach pow 250 KM czyli ciut pow serii to cięzko ogarnąc trakcje. Trzeba montowac szperę. Niestety mało włascicieli co modyfikują saaby patrzy w kierunku szpery - mało popularna modyfikacja u nas
PiTT - Pon 14 Gru, 2009

mimo wszystko ponad 250KM w FWD to wg. mnie nie jest idealne rozwiązanie
z braku laku trzeba wykorzystać co się ma, ale wolałbym mieć tą moc w RWD albo AWD

GeKo - Pon 14 Gru, 2009

Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu :]
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.

Marek23 - Pon 14 Gru, 2009

GeKo napisał/a:
Dziś miałem małe spotkanie z E55 AMG. Po konsultacjach z pierwszym taryfiarzem RP Strickiem, okazało się że to model pomiędzy 98-02 354KM w jakimś automacie i powinien mieć jakieś 6,4. Wiki twierdzi że 5,x
Stał przede mną na na krzyżówce, zrobiło się wolne przeskoczył przez torowisko powolutku powoli, ja za nim i gdy już skręcilśmy na właściwy pas on w palnik ja zanim.... I nic do 3 biegu nic się nie działo, nie odjeżdzał, i zwolnił.
Wniosek, chyba mu butelka po coli wpadła pod pedał gazu :]
Od trójki zrobiłby wiatrak z clio, a przynajmniej powinien, może kiedyś będzie okazja jeszcze sprawdzić jak duży.

Nice :jupi: Mysle, ze normalna sytuacja. Ja od 140 do 200 lepiej niz poprzednie S500 306 koni,wiec glowa do gory Geko, clio jest szybkie, jedynie dlubane saxo szybsze :lol2:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group