To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HH.ORG na Torze - Golf vs S3 vs 350Z vs S2000

saxorulez - Śro 14 Maj, 2008

mAbZ,

lenny napisał/a:
nie ma możliwości, abym przy szuflowaniu spadł poza vtec jeśli tego nie chce...

qbus - Śro 14 Maj, 2008

Cytat:
Nie wazne gdzie jest vtec, wysoko czy nisko, wazne zeby byl ustawiony w najbardziej optymalnym miejscu dla powerband'u.


No właśnie... jak stroiliśmy rajdówke to driver chciał zeby v tec sie wczesniej zapinal, gosc ktory to stroil stwierdzil ze jesli chcesz to Ci tak zrobie ale najpierw sie przejezdziesz i zobaczysz czy tak faktycznie jest dobrze, po teście przeniesiono moment załączenia sie fazy nizej ale nie az tak bardzo zdecydowanie jak ma to miejsce w przypadku mAbZ'a. Chyba przy 5200 sie teraz zapina faza o ile sie nie myle.

mogła by być ciekawa dyskusja... szkoda ze niektórzy maja takie podejscie.

Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

saxorulez napisał/a:
mAbZ,

lenny napisał/a:
nie ma możliwości, abym przy szuflowaniu spadł poza vtec jeśli tego nie chce...


saxorulez:

lenny napisał/a:
naprawdę nie atakowałem czasu:)
bardziej jednak slajdziochy mnie tamtego dnia jarały...
wiec nie porównuj proszę moich czasów do niczego:)

M - Śro 14 Maj, 2008

Kazdy mysli ze zmienne fazy rorzadu to jakies hokus pokus co daje konie z kosmosu.
Jak ktos chce to wytlumacze o co kaman w tej technologii.

CHRZANEK - Śro 14 Maj, 2008

lenny napisał/a:
bardziej jednak slajdziochy mnie tamtego dnia jarały...
Stf napisał/a:
co do slajdziochów - chyba nie byłem dużo gorszy ;D


Obaj byliscie zajebiści - mne się podobało - , ale Lenny agresywniej atakował zakręt po prostej startowej :D :D :D

Musicie się "ustawić" i tyle... dyskusja niewiele wyjaśni :)

Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

qbus napisał/a:
No właśnie... jak stroiliśmy rajdówke to driver chciał zeby v tec sie wczesniej zapinal, gosc ktory to stroil stwierdzil ze jesli chcesz to Ci tak zrobie ale najpierw sie przejezdziesz i zobaczysz czy tak faktycznie jest dobrze, po teście przeniesiono moment załączenia sie fazy nizej ale nie az tak bardzo zdecydowanie jak ma to miejsce w przypadku mAbZ'a. Chyba przy 5200 sie teraz zapina faza o ile sie nie myle.


W przypadku jazdy na torze nie spada się raczej poniżej 5000 obr
więc rzeczywiście nie ma to większego znaczenia.

Ja mam 4300 dlatego, że ponad 90% czasu jeżdżę w mieście.

eM: tłumacz :pom:
Tylko że i-VTEC to nie tylko zmienne fazy rozrządu, jak już to tłumacz wszystko.
Ja bym się chętnie dowiedział skąd Hondzia wie, że ma mokry filtr? Bo dalej nie wiem.

qbus - Śro 14 Maj, 2008

mAbZ

honda o której mówie jest rajdówką, raczej po torze nie jezdzi, na oesie niestety zdarzalo sie ze przy podjazdach pod góre auto spadało ponizej momentu zalaczenia sie fazy, przypuszczam jednak ze to krotka skrzynia by bardziej poprawiła charakterystyke pracy niz wczesniejszy moment zapiecia vteca

em -> dawaj, ja z checia poczytam.

Marek23 - Śro 14 Maj, 2008

Cytat:
proszę, tor Lublin:

CTR na hondacie czas: 2:18.10
Golf bez hondaty czas: 2:15.25


Tu się chyba Stf rozpędziłeś... Nie można tak porównywać. Bo np. ja moim clio sport na tym torze mam lap record 1,03.2 mając deszczówki na tylnej osi i będąc w Lublinie pierwszy raz. Ty robiłeś na jednym okrążeniu powyżej 1,06 czyli minimum 3 sekundy na 1200m golf dostawał od clio. to jest nokaut. Ja mam 173 konie. Ale na tej podstawie nie można powiedzieć, że clio jest aż o tyle szybsze. Bez takich chłopaki...

Stf - Śro 14 Maj, 2008

Marek jasne,
jednak przeczytaj wcześniejsze posty mAbZ. Chciał czasy z toru to przytoczyłem pierwsze lepsze, skoro z kreski nie są akceptowalne.

co do czasów w Lublinie - teraz śmigałeś willim i nie mogłeś się zbliżyć do czasu sporta. więc to takie ... gadanie. zgodzisz się chyba w tym, że lżejsze 200kg auto na r888 jest lepszym instrumentem na wolny kręty tor. biorąc pod uwagę moje przygotowanie, jestem zadowolony z osiągniętych czasów.

k-mart - Śro 14 Maj, 2008

wlasnie wlasnie, jak widac i tak cliowki Was wszystkich zniszcza :D
M - Śro 14 Maj, 2008

No na torze dla samochodow zdalnie sterowanych owszem :D :D :D
Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

To skąd te czasy właściwie są? Ja mogę przytoczyć takie:



Stf, Twój Golf jest szybszy od GTi ostatniej generacji? Bo chyba lżejszy?

Stf - Śro 14 Maj, 2008

szybszy był pół roku temu, przed ostatnią korektą.
Anonymous - Śro 14 Maj, 2008

Stf napisał/a:
szybszy był pół roku temu, przed ostatnią korektą.


O, to nieźle.

qbus - Śro 14 Maj, 2008

teraz to przesadzacie... bo ktos chce komus udowodnic ze ctr skreca lepiej niz golf... a to chyba przeciez logiczne i kazdy o tym wie :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group