koma600 - Wto 21 Lut, 2012 z tego co wiem pod grubego billka trzeba toczy kolumnęmisiek86electro - Wto 21 Lut, 2012
koma600 napisał/a:
z tego co wiem pod grubego billka trzeba toczy kolumnę
nie trzeba wchodzi p&p... ale jest sens podnosic saxo na szutrowym amortyzatorze?
słabo to wyjdzie na asfalciematt2rally - Wto 21 Lut, 2012 ahaa nie wiedziałem że ten gruby Bil to szutrowy. Myślałem że to też asfaltowy tylko bardziej wytrzymała wersja. Zresztą w samym zerkopolu przerabiają bila na grubą rurę dlatego myślałem że to czegoś takiego odpowiednik tylko, że w zerkopolu chcą 900 zł za sztukę co trochę mnie przerasta.
Swoją droga czy idzie gdzieś dostać taniej Bilsteina niż w RallyShopie? Niestety MTS24SKLEP już nie zajmuje się sprzedażą.misiek86electro - Wto 21 Lut, 2012
matt2rally napisał/a:
ahaa nie wiedziałem że ten gruby Bil to szutrowy. Myślałem że to też asfaltowy tylko bardziej wytrzymała wersja. Zresztą w samym zerkopolu przerabiają bila na grubą rurę dlatego myślałem że to czegoś takiego odpowiednik tylko, że w zerkopolu chcą 900 zł za sztukę co trochę mnie przerasta.
Swoją droga czy idzie gdzieś dostać taniej Bilsteina niż w RallyShopie? Niestety MTS24SKLEP już nie zajmuje się sprzedażą.
jest tez gruby bil czyli B8 nie szutrowy oznaczenie ma : bilstein b8 P30-3059
wchodzi P&P jedyny problem to dobór odpowiednich springów zeby to ładnie grało....
btw szutrowy jest drozszy
edit: http://www.mts24sklep.pl/...roducts_id/2769matt2rally - Wto 21 Lut, 2012 Ale czy ta B8 jest pod chudą sprężynę? Bo tak w sumie na podglądzie tak to wygląda a sprężynę już mam H&R która chodziła wcześniej na zwykłym B6 tylko amor nie wytrzymał i trochę go pokrzywiło;)misiek86electro - Wto 21 Lut, 2012 nie widze problemu jesli i tak kupujesz wkład... musisz dobrac odpowiednia długosc i twardość zeby robiło robote.martin.h - Wto 21 Lut, 2012
misiek86electro napisał/a:
nie trzeba wchodzi p&p... ale jest sens podnosic saxo na szutrowym amortyzatorze?
A od kiedy to amortyzator reguluje wysokość zawieszenia ? Mamy tutaj już takiego jednego eksperta Bart - Wto 21 Lut, 2012 mamy też speca z ASO forda, który nie wie, które to mondeo mk4 martin.h - Wto 21 Lut, 2012
Bart napisał/a:
mamy też speca z ASO forda, który nie wie, które to mondeo mk4
Ziom, ja już nie mam nic wspólnego z Fordem, teraz jestem na Mitsubishi/Nissanie
Ale kod do radia umię zczytać misiek86electro - Wto 21 Lut, 2012
martin.h napisał/a:
misiek86electro napisał/a:
nie trzeba wchodzi p&p... ale jest sens podnosic saxo na szutrowym amortyzatorze?
A od kiedy to amortyzator reguluje wysokość zawieszenia ? Mamy tutaj już takiego jednego eksperta
B8 szutrowy jest dłuzszy czyli musisz analogicznie założyć dłuzsza sprezyne bo nie skrecisz myle sie?kubas - Wto 21 Lut, 2012
misiek86electro napisał/a:
martin.h napisał/a:
misiek86electro napisał/a:
nie trzeba wchodzi p&p... ale jest sens podnosic saxo na szutrowym amortyzatorze?
A od kiedy to amortyzator reguluje wysokość zawieszenia ? Mamy tutaj już takiego jednego eksperta
B8 szutrowy jest dłuzszy czyli musisz analogicznie założyć dłuzsza sprezyne bo nie skrecisz myle sie?
nie ogarniam misiek86electro - Wto 21 Lut, 2012 zakładaja b8 motosport miałem na tyle duzy luz przy skrecaniu ze nie musiałem zakładać sciagaczy do sprezyn..... zakładajac zwykły b8 juz problemu nie miałem... moze to tylko u mnie była taka przypadłość
kubas nie ogarnia pierwszy raz??? zawodnik - Wto 21 Lut, 2012
misiek86electro napisał/a:
kubas nie ogarnia pierwszy raz???
szczerze to ja tez nie ogarniam, pierwszy raz slysze zeby byl Bil szutrowy taki od razu ze sklepu z nastawami szutrowymi
jesli chodzi o przednie bile to masz do wyboru B6, B8 i Motorsport
do B6 i B8 nie trzeba nic przerabiac kolumn a pod motorsporta trzeba je roztoczyc itp
B6 masz do sprezyne o seryjnej wysokosci a B8 do nizszej od serji, tym sie te dwa amory roznia a MS to gruba rura N-grupowa i trzeba przerabiac kolumny, kazdy amor sie regeneruje nawet i B6
kazda sprezyne waska i szeroka zalozysz do kazdego amora, jak miales HR waskiego to byl nizszy od serji i z B6 zle wspolpracowal stad pogielo sie tloczysko, powinienes miec B8
na tyl masz do wybory B8 i Motorsporta i tyle matt2rally - Wto 21 Lut, 2012 No właśnie ja mam szeroką sprężynę z HR i nie wiem czy każdą B6 można regenerować, ale przy moich akurat odmówili mi regeneracji więc może akurat już się do tego nie nadawały.
W takim razie wnioskuje że przy mojej szerokiej sprężynie HR, która jest na pewno niższa od seryjnej, najlepiej jak zainwestuje w B8 które podejdzie bez przerabiania kolumnyzawodnik - Wto 21 Lut, 2012 kazda B6 mozna regenerowac ale wlasnie przez to ze ludzie zakladaja do niego niska sprezyne to gnie sie tloczysko i dlatego nie chca regenerowac a B8 to to samo co B6 tylko ze tloczysko jest krotsze wlasnie pod nizsza sprezyne
tez bym wzial B8 bo MS to juz inny przedzial finansowy, tylko pamietaj ze amora musisz ustwic w zerkopolu jak kazdy nowy amor, mam B8 z tylu i jest fajny