To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

faldzip - Śro 15 Lut, 2012

kaziu1985pn napisał/a:
taki przykład dlaczego sej z -30 na gazowych siedzi wyżej niż na olejowych :)

wydaje mi sie, ze dlatego, ze w gazowych gaz jest pod wiekszym cisnieniem, niz powietrze w olejowych

kaziu1985pn - Śro 15 Lut, 2012

o fk słyszałem od wielu osób że sprężyny na tak, amorki na nie.
Kamill - Śro 15 Lut, 2012

kaziu1985pn napisał/a:
taki przykład dlaczego sej z -30 na gazowych siedzi wyżej niż na olejowych :)

Gazowy jak go wcisniesz to sam wychodzi do góry i to dość żwawo, sam sie rozprężą wiec ci podnosi fure.
http://www.youtube.com/watch?v=ag2DnF_Hf8g

Bart - Śro 15 Lut, 2012

kaziu1985pn napisał/a:
o fk słyszałem od wielu osób że sprężyny na tak, amorki na nie.


dzięxx

jozekrj - Śro 15 Lut, 2012

gazowe amory dzielą się tez na amory wysokiego ciśnienia jak i na niskiego ciśnienia

niskie ciśnienie gazu występuje na pewno KYB ultra sr

B-Rey - Śro 15 Lut, 2012

Bart, mam znajomego który ma astrę f na fk automotive -60 i chwali sobie te sprężyny. Jest beton ale nie jest najgorzej. Na głębszych nierównościach czasami tąpnie ostro ale ogólnie spoko ;)

Edit: Ktoś, coś o tych sprężynach Sparco?

no name - Śro 15 Lut, 2012

B-Rey napisał/a:
Jest beton


B-Rey napisał/a:
nie jest najgorzej

Jedno wyklucza drugie :]

ade - Śro 15 Lut, 2012

B-Rey napisał/a:
Bart, mam znajomego który ma astrę f na fk automotive -60 i chwali sobie te sprężyny. Jest beton ale nie jest najgorzej. Na głębszych nierównościach czasami tąpnie ostro ale ogólnie spoko ;)

Edit: Ktoś, coś o tych sprężynach Sparco?


jak ktoś chwali sobie jazde astra na sprężynach -60 to raczej nie ma pojęcia o "dobrej" jeździe...

A jeśli chodzi o wysokość i wstępne ugięcie sprężyny itp to nie musicie męczyć miniaka... z tego co pamiętam w temacie golfa pitta, albo nawet w tym to kiedyś z loko wszystko wytłumaczyliśmy;]

znaczy większość i tak nie uwierzyła :rotfl:

Gorliś - Czw 16 Lut, 2012

kubas napisał/a:
Ziom a czy wstępne napięcie/ugięcie nie zależy od wagi samochodu głównie?

Kubas, mielismy juz ta rozmowe na srtb:P
Wstepne napiecie nie zalezy od masy samochodu ani od tego ile na sniadanie zjadl kierowca;)

kubas - Czw 16 Lut, 2012

Pamiętaj że mogę moderować ten dział :D ;D
Gorliś - Czw 16 Lut, 2012

:lol2:
kubas - Czw 16 Lut, 2012

wiem wiem :)
faldzip - Czw 16 Lut, 2012

:rotfl:
matt2rally - Wto 21 Lut, 2012

Witam. Musze założyć nowe amortyzatory do Saxo i biorę pod uwagę zwykłe B6 czyli coś takiego:
http://www.rallyshop.pl/i...roen-saxo-przod

ale widzę że jest też dostępny Bil na grubej rurze o taki:
http://www.rallyshop.pl/i...roen-saxo-przod

czy w przypadku tego na grubej rurze trzeba przerabiać jakoś seryjne kolumny czy wchodzą one bez problemu na zasadzie P&P? Skłaniam się oczywiście bardziej w stronę tych na grubej rurze bo można je regenerować w zerkopolu a nawet przerobić na gwint. Jeżeli jednak przy grubej rurze trzeba coś przerabiać to na czym taka przeróbka polega? :]

misiek86electro - Wto 21 Lut, 2012

Cytat:
ale widzę że jest też dostępny Bil na grubej rurze o taki:
http://www.rallyshop.pl/i...roen-saxo-przod



to jest szutrowy amortyzator



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group