Kamill - Wto 14 Lut, 2012 Tak wywnioskowałem z opisu, ale jakoś nie chciało mi sie wierzyć ze seger utrzyma ciężar auta .
Fajne sa te koni w takim razie jozekrj - Wto 14 Lut, 2012 w zawiasach weitec tez jest taki patentB-Rey - Wto 14 Lut, 2012
Miniac napisał/a:
W Koni dla Hondy oddaje amorki do tokarza by ten naciął parę kanalików na zeger. Masz dzięki temu regulację wysokości jak w gwincie i o tyle lepszą, że skokową (lato/zima/lans) bez konieczności dbania o gwint. Może w Renault też tak można.
No u mnie nie da się tego zrobić. Moje tak wyglądajo
kaziu1985pn - Wto 14 Lut, 2012 dla chcacego wszystko mozliwe kubas - Wto 14 Lut, 2012
Miniac napisał/a:
i masz regulację wstępnego napięcia sprężyny
Ziom a czy wstępne napięcie/ugięcie nie zależy od wagi samochodu głównie?
To że podniesiesz/opuścisz zmienia chyba wyskość, czy ugięcie sprężyny też będzie inne? Na moją małą głowę to cały czas ta sama masa będzie przyłożona i ugięcie się nie powinno zmienić.
Of course mówię o przypadku zawiasu założonego do samochodu i fura stoi na kołach. Bo że ugięcie będzie inne na zestawie wyjętym z fury to jestem świadom bizon - Wto 14 Lut, 2012
Kamill napisał/a:
Tak wywnioskowałem z opisu, ale jakoś nie chciało mi sie wierzyć ze seger utrzyma ciężar auta .
Fajne sa te koni w takim razie
ja bylem w szoku jak zobaczylem swoj zawias. cala masa auta (w pewnym sensie) trzyma sie na srubce, ktora ma z milimetr srednicy i niewiele wiecej dlugosci. i ta srubka trzyma kolnierzyk, na ktorym bym bal sie postawic kubek z kawa. a na tym wisi auto i do tego napierdala po winklach 130km/h. gwint koni roxx Miniac - Śro 15 Lut, 2012
kubas napisał/a:
Miniac napisał/a:
i masz regulację wstępnego napięcia sprężyny
Ziom a czy wstępne napięcie/ugięcie nie zależy od wagi samochodu głównie?
To że podniesiesz/opuścisz zmienia chyba wyskość, czy ugięcie sprężyny też będzie inne? Na moją małą głowę to cały czas ta sama masa będzie przyłożona i ugięcie się nie powinno zmienić.
Of course mówię o przypadku zawiasu założonego do samochodu i fura stoi na kołach. Bo że ugięcie będzie inne na zestawie wyjętym z fury to jestem świadom
Kiedyś dużo o tym pisałem na passwordjdm. Tutaj już mi się nie chce. kaziu1985pn - Śro 15 Lut, 2012 kubas, tak by bylo gdyby nie było amora, amor trochę to zmienia Kamill - Śro 15 Lut, 2012 Ja widze tylko różnice na odbiciu, na dobiciu nie powinno to nic zmieniać, bo teoretycznie można odkręcić górne mocowaie, ktore zapewnia wstępne napięcie i kielich bedzie trzymał sprezyne przy dobiciu.kaziu1985pn - Śro 15 Lut, 2012 taki przykład dlaczego sej z -30 na gazowych siedzi wyżej niż na olejowych kubas - Śro 15 Lut, 2012
Miniac napisał/a:
kubas napisał/a:
Miniac napisał/a:
i masz regulację wstępnego napięcia sprężyny
Ziom a czy wstępne napięcie/ugięcie nie zależy od wagi samochodu głównie?
To że podniesiesz/opuścisz zmienia chyba wyskość, czy ugięcie sprężyny też będzie inne? Na moją małą głowę to cały czas ta sama masa będzie przyłożona i ugięcie się nie powinno zmienić.
Of course mówię o przypadku zawiasu założonego do samochodu i fura stoi na kołach. Bo że ugięcie będzie inne na zestawie wyjętym z fury to jestem świadom
Kiedyś dużo o tym pisałem na passwordjdm. Tutaj już mi się nie chce.
Proszę o maks jednego posta wyjaśniającego Bart - Śro 15 Lut, 2012 chłopaki, miał ktoś do czynienia ze sprężynami "sportowymi" FK automotive? U nas, w Niemczech, można je kupić za półdarmo i się zastanawiam kubas - Śro 15 Lut, 2012
Bart napisał/a:
chłopaki, miał ktoś do czynienia ze sprężynami "sportowymi" FK automotive? U nas, w Niemczech, można je kupić za półdarmo i się zastanawiam
Ojcze jest dobra promocja na sprężyny Sparco w rallyshopie http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5085346Janusz - Śro 15 Lut, 2012 a jeździł ktoś na tym kiedyś, jak to się sprawuje??Bart - Śro 15 Lut, 2012