To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Miniac - Pon 13 Lut, 2012

Sek w tym Kenet ze wczesniej napisales cos w stylu "ja mam najgrubsze jakie szły w GSi" i opisales o tym astre.

Czyli ze co? Ta samo felicia z grubymi stabami w tamtych warunkach byloby wolniejsza, od astry na grubym stabie, która była parę miejsc za tą felicją pickup?

To juz jakas paranoja sie robi.

Promujesz cos tylko nie wiem co - juz sie pogubilem.

Kenet - Pon 13 Lut, 2012

Miniac napisał/a:
Napisz moze jeszcze raz czarno na bialym - czego ten wynik ma dowodzic? Czego konkretnie?


Ten wynik ma dowodzić, że kierowcy 4x4 którzy dali się objechać Felicji, czy nawet mojej Astrze albo nie umieli jeździć swoimi samochodami, albo jechali bokiem dla zabawy i w dupie mieli wynik czasowy.

A konkretnie to dyskusja na temat stabów jest jak widać bezcelowa, bo poza teorią i praktyką jaką sporo osób tutaj posiada jest jeszcze czynnik ludzki, który może namieszać i każdy niech sobie robi jak mu lepiej.

Kenet - Pon 13 Lut, 2012

Ja nic nie promuje, nie znam się na stabilizatorach :]
Miniac - Pon 13 Lut, 2012

Kenet napisał/a:
bo poza teorią i praktyką jaką sporo osób tutaj posiada jest jeszcze czynnik ludzki, który może namieszać i każdy niech sobie robi jak mu lepiej.


W tym przypadku to czynnik ludzki odegral znaczaca role i jak sie okazuje opony prawdopodobnie tez. Miekki zawias. Moc auta byla w sam raz do niezrywania przyczepnosci - mozna byla jechac z gazem nie wchodzac w slajd. Zrobiono wynik.

Do czego zmierzasz?

Kenet napisał/a:
Ja nic nie promuje, nie znam się na stabilizatorach :]


Sek w tym Kenet ze wczesniej napisales cos w stylu "ja mam najgrubszą Astre GSi" i opisales astre.

inni jechali bez stabow. W swiftach 4x4 tez nie bylo szper. wiec o czym ma dowodzic to o czym piszesz w koncu? ze auta bez szper i statobow sa szybsze od aut bez szper i stabow?

Kenet - Pon 13 Lut, 2012

Miniac napisał/a:
Do czego zmierzasz?


5.05.2012 - Pozen

pum - Pon 13 Lut, 2012

no nie mogę... :rotfl:
Miniac - Pon 13 Lut, 2012

git.

i będą latać bez stabów 5 maja w Poznaniu...

Miniac - Pon 13 Lut, 2012

pumfkp napisał/a:
no nie mogę... :rotfl:


nie widzę w tym nic niesamowitego.

ale to nie ma nic do tematu o stabach tym bardziej w zakresie fwd po suchym, płaskim asfalcie!

Bonczek - Pon 13 Lut, 2012

Ktoś się włamał Miniac`owi na konto czy to forum go 'wyniszczyło'? :]

A co tam, PW.

kaziu1985pn - Pon 13 Lut, 2012

ma chyba zły dzień :>
B-Rey - Pon 13 Lut, 2012

Btw. mam pytanie. Chcę kupić sprężyny do Koni 1130. W związku z tym ma pytanie, czy ktoś miał/ma te amortyzatory ze sprężynami Eibach (pro-kit) lub Koni (Vogtland)? Wcześniej ktoś napisał, że na Vogtland'ach które miały obniżać o -35mm auto mu nie siadło za bardzo. Jak to jest z Eibach'ami -30?
Czy wszystkie pro-kit obniżają o -30mm?

Miniac - Pon 13 Lut, 2012

Bonczek napisał/a:
Ktoś się włamał Miniac`owi na konto czy to forum go 'wyniszczyło'? :]



To się nazywa ADAPTACJA :lol2:

Cytat:

Btw. mam pytanie. Chcę kupić sprężyny do Koni 1130. W związku z tym ma pytanie, czy ktoś miał/ma te amortyzatory ze sprężynami Eibach (pro-kit) lub Koni (Vogtland)? Wcześniej ktoś napisał, że na Vogtland'ach które miały obniżać o -35mm auto mu nie siadło za bardzo. Jak to jest z Eibach'ami -30?
Czy wszystkie pro-kit obniżają o -30mm?


Niestety nie ma reguły. Producenci często nie uwzględniają masy silnika i wyposażenia auta, więc zwykle wszelkie GTI, Sport, S3, Cabrio, R26, które się w większości przypadków modyfikuje siadają nieco bardziej. Obie firmy bardzo przyzwoite. Jakbyś chciał KONI tanio/taniej to wyślij PW.

W Koni dla Hondy oddaje amorki do tokarza by ten naciął parę kanalików na zeger. Masz dzięki temu regulację wysokości jak w gwincie i o tyle lepszą, że skokową (lato/zima/lans) bez konieczności dbania o gwint. Może w Renault też tak można. :>

ade - Pon 13 Lut, 2012

Ja tam dla zasady na poznań bym w fwd przód serie zostawił i tył max twarde co się da załatwić...

plotki mówią, że wśród najlepszy czas seata supercopa padł na urwanym przednim stabi... angole w golfach 1 wywalają na tor stabi z przodu całkiem...

ale też dużo zależy od twardości sprężyn, jak mamy dość miękkie i wysokie to raczej stabi musi być wmiarę mocny, ale przy twardym, niskim gwincie można już myśleć czy nie lepszy byłby miękki..., szczególnie w aucie bez szpery prawdziwej

Kamill - Wto 14 Lut, 2012

Tak drastycznie w twardy tył bym nie szedł bo przy wiekszych predkościach nagła nadsterowność w krótkim aucie dobrze nie wróży :/

Co do sprezyn to jest taki myk że jak masz 10 letnie auto to ono i tak już stoi niżej niż seria, wiec po założeniu tuningowych nie dość że ci nie zejdzie na tyle ile deklarują to jeszcze będziesz musiał trochę pojeździć żeby siadły.

Miniac możesz rozwinąć koncepcje nacinania amora ? B8 też tak można ?

Miniac - Wto 14 Lut, 2012

W Koni często 'talerz' sprężyny nie jest przyspawany, a zapiera się o zeger, który siedzi w kanaliku obudowy.



Docinasz więc dodatkowe 'kanaliki' (tego fabrycznie niema jak na zdjęciu) i masz regulację wstępnego napięcia sprężyny, więc pośrednio wysokości auta.



Dlatego KONI są spoko, a dwukomorowy Sport przyjmuje naprawdę dobrą glebę - jednorurowe B6/B8 się do tego nie nadają, to amorki raczej do jazdy po równym i gładkim.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group