Anonymous - Wto 20 Maj, 2008 Ej, coś tu śmierdzi... jak k-mart pisze, że mam rację, to coś tu musi być nie tak... co źle napisałem? k-mart - Wto 20 Maj, 2008 wszystko w jak najlepszym porzadku Mabz!
Ale Jimek sie dzisiaj od samego ranka awanturuje wirtualnie, wiec schodze mu z drogi Anonymous - Śro 21 Maj, 2008
qbus napisał/a:
andre -> a nie jest tak ze te dunlopy to jakies stare opony a fulda jest stosunkowo nowa? jesli tak to wcale mnie to nie dziwi
Hm.. no tak, dunlopy mają 5 lat
Ale, alee aleeee... na suchym są spoko Anonymous - Nie 25 Maj, 2008 Ja kupiłem kilka dni temu, wychwalana przez wszystkich toyo R888 w rozmiarze 205/50/15 , jak założe to zdam relacje, opona będzie tylko na jazde po torze.
Na co dzień jeżdżę na pilot exalto w rozmiarze 205/45/16, i hamowanie i rozpędzanie poprawnie, ale bez szału - mam wrażenie że ma trochę miękkie boczki.Młody Papież - Pon 26 Maj, 2008 ja jutro będe testował Potenza RE720... wszyscy tak zachwalają... k-mart - Pon 26 Maj, 2008 mialem dosyc dlugo, dobra opona ale jak dla mnie troche za twarda. Za to dlugo trzyma.Anonymous - Pon 26 Maj, 2008 a możecie polecic jakąś tanią opone która daje rade na betonach i zapiaszczonych asfaltach?
(tzn sztywne boki i dobre zachowanie na mokrym też by sie przydało )
a tanią dlatego bo i tak zaraz jej nie bedzie
w rozmiarze 14 cali 185/55 znalazlem uniroyal rellye po 150 zl, jezdzil ktoś na tym?
jesli istnieja nalewki godne uwagi(nie licząc slicków) to też prosze o podzielenie się tą informacją:)Młody Papież - Pon 26 Maj, 2008
k-mart napisał/a:
dobra opona ale jak dla mnie troche za twarda
szukam właśnie czegoś twardego... parady miały za miekkie boki...
(niestety odbiór oponek sie przedłuża buuuu)k-mart - Sob 31 Maj, 2008 Kupilem na przod prawie nowe Avon'y ZV3:
na suchym daja rade, mokre nie jest ich terenem. Zbyt szybko piszcza, ale o dziwo trzymaja dosyc dlugo w zakretach na suchym, chociaz to moze bardziej zasluga zawiasu.
Opona sama w sobie jest glosna.
Generalnie nie polecam, chyba ze do wozenia sie.
A tak to wyglada:
Loko - Wto 10 Cze, 2008 To ja troche o goodyearach f1.
Na mokrym poezja bajka kraina krasnoludków, nigdy w życiu tak szybko nie jeździłem po mokrym, na zakrętach po prostu mistrzostwo świata, przyśpieszanie to samo, ostro padający deszcz i dużo wody tez im nie straszne.
Mokre dla tej opony to gigantyczny plus
Ale na suchym już jest trochę gorzej, czuć że opona ma miękkie boki i się kładzie na zakrętach, ale o ile na co dzień przy normalnej temp jest dobrze, tak w taki dzień jak dziś tragedia po prostu masakra, auto się okropnie ślizga, pływa po całej drodze, delikatne ruchy kiera na przemian i dupa sobie żyje własnym życiem
To już drugi raz, jak tylko robi się gorąco to po prostu tragedia z tymi oponami, dziś jak zajechałem to zmierzyłem ciśnienie, myślałem ze co najmniej 2,5 mam z tyłu po nagrzaniu i dlatego tak lata, ale nic z tych rzeczy 2,2 no i bądź tu mądry o co chodzi. Niby wypadało by dać więcej ciśnienia bo miękkie boki, ale znów już wydaje się za dużo.
Musze coś powalczyć z ciśnieniem, ale jeśli tak zostanie i ta opona tak trzyma w gorące dni to masakra.Greg - Wto 10 Cze, 2008 Mam nadmuchane rekomendowane 2,4 w każdym kole (Pilot Exalto, 16") i to cholerstwo również guma w jakichś ostrzejszych zakrętach się nieprzyjemnie kładzie. Da się coś zrobić? Dopompować?Rudello - Wto 10 Cze, 2008 Loko, mowisz o F1
gsd2
czy gsd3
Pamietam Makre23 chwali f1 na deszczu ale tez nie wiem czy chodzi mu o 2/3
swoja droga czytałem ze gsd3 ma twarde ścianki...Anonymous - Wto 10 Cze, 2008 kurcze, miekkie scianki, plywajaca, dobra na deszczu a slaba na suchym.
Jaka opona byla by tego przeciwienstwem?Rudello - Wto 10 Cze, 2008 dokladnie jaka jest uznana de besciak opona ktora ma:
twarde scianki
szybko sie zuzywa/klei
lepsza na sucho niż deszczmichool_vt - Wto 10 Cze, 2008
Rudello napisał/a:
twarde scianki
szybko sie zuzywa/klei
lepsza na sucho niż deszcz