To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Janusz - Pon 13 Lut, 2012

faldzip napisał/a:
Tak na chlopski rozum, to auto bedzie w zakrecie robic "sikajacego psa", polepszy sie trakcja przodu a pogorszy tylu, wiec auto stanie sie nadsterowne.


tja, na śniegu sikającego psa na pewno zrobię :rotfl: :rotfl:

mowie o jeździe po śniegu, bo potrafię sobie wyobrazić co na suchym się mi stanie bez staba z przodu :) ale wszyscy na śnieg odpinają staby... a w clio jest ten problem ze tylnego nie odepnę bo jest integralna częścią belki tylnej i dlatego chce wiedzieć czy jest w ogóle sens w takim wypadku odpinać przód, czy lepiej nic nie ruszać :)

no name - Pon 13 Lut, 2012

TAK
faldzip - Pon 13 Lut, 2012

Janusz napisał/a:
tja, na śniegu sikającego psa na pewno zrobię

wiedzialem, ze zaraz ktos na to uwage zwroci :P
na sniegu przeciez tez jakas przyczepnosc w ogole jest, i moze psa nie bedzie, ale chodzilo mi o idee :P nadal podtrzymuje zdanie, ze bedzie lepsza przyczepnosc przodu i gorsza tylu, czyli bedziesz latal boczurami :) a najlepiej, to sprawdz i tu nam napisz :)

Janusz - Pon 13 Lut, 2012

faldzip napisał/a:
a najlepiej, to sprawdz i tu nam napisz :)

tylko przydałoby się żeby kilka dni był śnieg żebym to mogł sensownie porównać, bo niestety w nocy w polu na śniegu nie będę staba odkręcał :lol2:

rasta - Pon 13 Lut, 2012

W środę ma spaść w huj białego ;D
Janusz - Pon 13 Lut, 2012

rasta napisał/a:
W środę ma spaść w zły czlowiek białego ;D


u nas podobno już dziś :D

kubas - Pon 13 Lut, 2012

Janek:

im grubszy stab z przodu:
- tym większa podsterowność
- tym mniejsza nadsterowność

im grubszy stab z tyłu:
- tym większa nadsterowność
- tym mniejsza podsterowność

Odpięcia staba z przodu powinno zredukować podsterowność oraz zwiększyć nadsterowność.

Swoją drogą ciekawa sprawa z tym stabem w belce, nie da się go ani wymienić ani odpiąć ?

M - Pon 13 Lut, 2012

Cytat:
Swoją drogą ciekawa sprawa z tym stabem w belce, nie da się go ani wymienić ani odpiąć ?

Ale przecież on ma regulację,
zależnie od potrzeb pchasz do środka albo wazelinę albo piach :>

Kenet - Pon 13 Lut, 2012

Nie wiem o co Wam chodzi z tymi stabami, ale ja mam najgrubsze jakie szły w GSi i na marywilskiej byłem parę miejsc za tą felicją pickup ;D



Proszę zauważyć jak pięknie Astra dawała się kontrolować - wszystkie koła prowadzę po śniegu xD

koma600 - Pon 13 Lut, 2012

Kenet, jest polot ma potencjał ale to nie ford
pum - Pon 13 Lut, 2012

akurat u ciebie to jest stary bilstein więc niezależnie od stabów i tak byłoby idealnie.
Kenet - Pon 13 Lut, 2012

Wiem ;D
zawodnik - Pon 13 Lut, 2012

Kenet napisał/a:
felicją pickup
ten pikam ma potencjal :D


ja zdjołem staba w pugu na szuter na Słomczyn i było czuć na dziurach że jest lepsza przyczepność bo każde z kół miało większa możliwość samodzielnego działania, a ze stabem to sie cale auto kladlo jak byla dziura

Miniac - Pon 13 Lut, 2012

Kenet napisał/a:
Nie wiem o co Wam chodzi z tymi stabami, ale ja mam najgrubsze jakie szły w GSi i na marywilskiej byłem parę miejsc za tą felicją pickup ;D


Czyli ze co?

1. felicia pick up bez stabow i szpery objechala wszystkich na Marywilskiej.
2. Swift 4x4 bez stabow i szpery objechal wszystkich j.w.
3. subaru justy bez stabow i szper objechal wszystkich na Sluzewcu
4. evo bez stabow zostalo objechane przez subaru z mocno spietymi stabami.
5. astra gsi na grubym stabie i bilstein'ie była parę miejsc za felicia pickup

no i co ma z tego wynikac?

nic!

Bo chyba nie powiesz mi, że Astra dawała się pięknie kontrolować - wszystkie koła prowadząc po śniegu.

Napisz moze jeszcze raz czarno na bialym - czego ten wynik ma dowodzic? Czego konkretnie?

Cytat:
Kuba musisz zluzować bagietę :)


Ja stanowiska nie zmieniam.

Kenet - Pon 13 Lut, 2012

Wynika z tego że stary bilsztajn robi robotę, a Emeryt o tym wie. Co więcej, zanim zakupiłem Astrę upalałem felicję :rotfl:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group