Tak na chlopski rozum, to auto bedzie w zakrecie robic "sikajacego psa", polepszy sie trakcja przodu a pogorszy tylu, wiec auto stanie sie nadsterowne.
tja, na śniegu sikającego psa na pewno zrobię
mowie o jeździe po śniegu, bo potrafię sobie wyobrazić co na suchym się mi stanie bez staba z przodu ale wszyscy na śnieg odpinają staby... a w clio jest ten problem ze tylnego nie odepnę bo jest integralna częścią belki tylnej i dlatego chce wiedzieć czy jest w ogóle sens w takim wypadku odpinać przód, czy lepiej nic nie ruszać no name - Pon 13 Lut, 2012 TAKfaldzip - Pon 13 Lut, 2012
Janusz napisał/a:
tja, na śniegu sikającego psa na pewno zrobię
wiedzialem, ze zaraz ktos na to uwage zwroci
na sniegu przeciez tez jakas przyczepnosc w ogole jest, i moze psa nie bedzie, ale chodzilo mi o idee nadal podtrzymuje zdanie, ze bedzie lepsza przyczepnosc przodu i gorsza tylu, czyli bedziesz latal boczurami a najlepiej, to sprawdz i tu nam napisz Janusz - Pon 13 Lut, 2012
faldzip napisał/a:
a najlepiej, to sprawdz i tu nam napisz
tylko przydałoby się żeby kilka dni był śnieg żebym to mogł sensownie porównać, bo niestety w nocy w polu na śniegu nie będę staba odkręcał rasta - Pon 13 Lut, 2012 W środę ma spaść w huj białego Janusz - Pon 13 Lut, 2012
rasta napisał/a:
W środę ma spaść w zły czlowiek białego
u nas podobno już dziś kubas - Pon 13 Lut, 2012 Janek:
im grubszy stab z przodu:
- tym większa podsterowność
- tym mniejsza nadsterowność
im grubszy stab z tyłu:
- tym większa nadsterowność
- tym mniejsza podsterowność
Odpięcia staba z przodu powinno zredukować podsterowność oraz zwiększyć nadsterowność.
Swoją drogą ciekawa sprawa z tym stabem w belce, nie da się go ani wymienić ani odpiąć ?M - Pon 13 Lut, 2012
Cytat:
Swoją drogą ciekawa sprawa z tym stabem w belce, nie da się go ani wymienić ani odpiąć ?
Ale przecież on ma regulację,
zależnie od potrzeb pchasz do środka albo wazelinę albo piach Kenet - Pon 13 Lut, 2012 Nie wiem o co Wam chodzi z tymi stabami, ale ja mam najgrubsze jakie szły w GSi i na marywilskiej byłem parę miejsc za tą felicją pickup
Proszę zauważyć jak pięknie Astra dawała się kontrolować - wszystkie koła prowadzę po śniegu koma600 - Pon 13 Lut, 2012 Kenet, jest polot ma potencjał ale to nie fordpum - Pon 13 Lut, 2012 akurat u ciebie to jest stary bilstein więc niezależnie od stabów i tak byłoby idealnie.Kenet - Pon 13 Lut, 2012 Wiem zawodnik - Pon 13 Lut, 2012
Kenet napisał/a:
felicją pickup
ten pikam ma potencjal
ja zdjołem staba w pugu na szuter na Słomczyn i było czuć na dziurach że jest lepsza przyczepność bo każde z kół miało większa możliwość samodzielnego działania, a ze stabem to sie cale auto kladlo jak byla dziuraMiniac - Pon 13 Lut, 2012
Kenet napisał/a:
Nie wiem o co Wam chodzi z tymi stabami, ale ja mam najgrubsze jakie szły w GSi i na marywilskiej byłem parę miejsc za tą felicją pickup
Czyli ze co?
1. felicia pick up bez stabow i szpery objechala wszystkich na Marywilskiej.
2. Swift 4x4 bez stabow i szpery objechal wszystkich j.w.
3. subaru justy bez stabow i szper objechal wszystkich na Sluzewcu
4. evo bez stabow zostalo objechane przez subaru z mocno spietymi stabami.
5. astra gsi na grubym stabie i bilstein'ie była parę miejsc za felicia pickup
no i co ma z tego wynikac?
nic!
Bo chyba nie powiesz mi, że Astra dawała się pięknie kontrolować - wszystkie koła prowadząc po śniegu.
Napisz moze jeszcze raz czarno na bialym - czego ten wynik ma dowodzic? Czego konkretnie?
Cytat:
Kuba musisz zluzować bagietę
Ja stanowiska nie zmieniam.Kenet - Pon 13 Lut, 2012 Wynika z tego że stary bilsztajn robi robotę, a Emeryt o tym wie. Co więcej, zanim zakupiłem Astrę upalałem felicję