To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

martin.h - Pon 28 Gru, 2009

saxorulez napisał/a:
to w takim wypadku po co stosuje się większe hamulce?


Dla lepszego wyczucia i lepszego odprowadzenia ciepła. A jak już napisałem wcześniej w połączeniu z zaciskiem o większej liczbie tłoczków powoduje to lepsze hamowanie.

saxorulez napisał/a:
I nadal nie napisałeś skąd wiesz że 266mm na seryjnym klocku hamuje tak samo jak 247mm na klocku ds :D


Z obliczeń :faja:

pP - Pon 28 Gru, 2009

Vlodarsky napisał/a:
pP napisał/a:
no bliżej środka


:wall:
martin.h, odpowiesz ?

no co nie mam racji?

saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

martin.h napisał/a:
A jak już napisałem wcześniej w połączeniu z zaciskiem o większej liczbie tłoczków powoduje to lepsze hamowanie.


a w połączeniu z tą samą ilością zacisków? nie zmienia nic?

martin.h napisał/a:
Z obliczeń :faja:


dajesz wzory moga być na PW - sprawdzę w NASA czy nie oszukujesz

Vlodarsky - Pon 28 Gru, 2009

martin.h odpowiedz na moje pytanie proszę :)
Anonymous - Pon 28 Gru, 2009

Nie będe wchodził w dyskusje ,szczególnie ,że martin.h pisał prace dyplomową o tarciu (nie wnikam między czym, a czym) :rotfl: ,ale dochodzi pomiędzy 247mm a 266mm jeszcze jedna zmienna,a mianowicie wielkość tłoczka 48mm vs 54 mm.
saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

p106rallye,

jest też kwestia ciśnienia w ukłądzie i miliona innych zmiennych które nie mają w tej chwili znaczenia.

Ogólnie mi chodziło tylko to że wolę miec 266mmna serii niż 247 na ds milion szejset dwa dziewiećset :)

k-mart - Pon 28 Gru, 2009

Vlodarsky napisał/a:
martin.h odpowiedz na moje pytanie proszę


ja odpowiem:
tak nie!

Vlodarsky - Pon 28 Gru, 2009

k-mart napisał/a:
ja odpowiem:
tak nie!


chciałbym znać odpowiedź na moje pytanie... a jak ktoś już wchodził w szczegóły to może mi odpowie.

kamil - Pon 28 Gru, 2009

Panowie, nie ma co się spierać :) Pan odpowiedział mi , ze zaciski to Bosch czyli tarcza 20,5. Vłodi , brać, zrobisz z tego coś ?
Koto - Pon 28 Gru, 2009

Kamil coś tam przewinął na początku dyskusji o OMP, jeżdżę na OMP R&S na przodzie i tyle. Jest trochę lepiej ale to nie jakaś powalająca różnica, jak ktoś szuka w miarę taniego i trochę lepszego klocka od serii to polecam.
Jak performens to tylko karbon lorejn i przewody w oplocie ;D

Vlodarsky - Pon 28 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
Panowie, nie ma co się spierać Pan odpowiedział mi , ze zaciski to Bosch czyli tarcza 20,5. Vłodi , brać, zrobisz z tego coś ?


ok czyli ten stary Bosch. Lepszy (bardziej popularny) jest ten na tarcze 22.
Może niech ktoś kto ma się wypowie. Mi osobiście bardziej podchodzą te nowsze.

kamil - Pon 28 Gru, 2009

a z jakich jeszcze samochodów pasują 266 do mojej "dzifki" pewnie 307, Berlingo, Partner ale dokładnie zjakich modeli ?
PiTT - Pon 28 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
a z jakich jeszcze samochodów pasują 266 do mojej "dzifki" pewnie 307, Berlingo, Partner ale dokładnie zjakich modeli ?

z Robura i Wigry 3

kamil - Pon 28 Gru, 2009

z fabryki Robura to ty masz swoja Deutsche padlinę i na baczność jak do mnie się odzywasz :)
Anonymous - Pon 28 Gru, 2009

http://www.mikoda.pl/public/sklep.php wpisz sobie w wyszukiwarce numer 0544 ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group