Anonymous - Pon 02 Lis, 2009 e tam pie.. sowicie
* problem ze smarowaniem ? 2 lata przejeździłem na minimalnym stanie oleju (bo bagnet poprzedni baran przełożył z innego ZXa) i nic się nie stało z silnikiem
* acav ? 10 lat od nowości na tych samych gumowych mieszkach i dopiero wtedy pękają, 10 lat bezawaryjnie to wada ?
don arturro nie rób siary, witamy chłopaków i przyznajemy się do skrywanych ciężko przez PSA micro-usterek
zachwalaj, zachwalaj i jeszcze raz zachwalaj
swoją drogą.. 450PS z XU10J4, muszę to zobaczyć !
peace&love kubas - Pon 02 Lis, 2009
mrc napisał/a:
* problem ze smarowaniem ? 2 lata przejeździłem na minimalnym stanie oleju (bo bagnet poprzedni baran przełożył z innego ZXa) i nic się nie stało z silnikiem
no to wjedź tym samochodem na tor... stuxowi w 205mi16 3 razy się panewka obróciła przez to smarowanie na torze...Anonymous - Pon 02 Lis, 2009 u mnie jest inna misa olejowa. panewka słaby punkt, masz racjęAnonymous - Pon 02 Lis, 2009
kubas napisał/a:
mrc napisał/a:
* problem ze smarowaniem ? 2 lata przejeździłem na minimalnym stanie oleju (bo bagnet poprzedni baran przełożył z innego ZXa) i nic się nie stało z silnikiem
no to wjedź tym samochodem na tor... stuxowi w 205mi16 3 razy się panewka obróciła przez to smarowanie na torze...
to prawda z tymi panewkami - w zakrętach jak odpływa olej... sprawę rozwiązuje RFS bądź RFY z aluminiową dzieloną miską olejową.. tzn nie wiem czy rozwiązuje ale nie słyszałem o przypadku zatarcia panewki w takim silniku Anonymous - Pon 02 Lis, 2009
kaczart napisał/a:
a jak dostać uprawnienia do działu pimp my ride?
No Nowi Czytać
Jakarti napisał/a:
maj deer (sarna) fello łan (zboza)
ja piurkuje, pisze to po raz 02973846120439472153 (najwazniejsze zero na poczatku)
klub opiera sie na selekcji czlowiekow - w skrocie mowiac - lubimy Cie, zazieleniamy Cie. kochamy Cie - stajesz sie niebieski.
spoty hh.org to spotkania ludzi najczesciej na torze lub po godz. 22 ale o tym jeszcze nie moge wspomniec bo widze, ze mlody czlowiek jestes.
ostatni open meeting (metkowanie) spotkal sie z duzym zainteresowaniem znajomych naszych znajomych, innych znajomych i obcych. tradycja ( tradyszyn po slunsku ) jest taka, ze masturbujemy sie we wlasnym gronie. dopiero po wielu months ( mantach ) gdy zweryfikujemy czy jestes spoko ziom czy moze jestes dziecko neostrady zostaniesz zaszczycony zaproszeniem na spota tudziez ( dwa dziez ) tor.
badz soba, nie pajacuj na sile, ucz sie i sluchaj starszych
u nas jak w zyciu.. jestes fajny zostajesz, jestes niefajny wypad
dla zobrazowania (najelpiej wyobrazic sobie w paint'cie - malowanie obrazu) - wchodzi ktos do Ciebie do domu i albo go polubisz albo nie..
albo wyruchasz ale to na pozniej..
w kazdym razie nie ma deadlinow, ilosci postow, zycie jest niesprawiedliwe, jak ktos pewnego dnia podrapie sie po jajkach i pomysli.. oka - green him to sie zazielenisz.
panimaju?
amen.
Vlodarsky - Pon 02 Lis, 2009
kaczart napisał/a:
XU10J4 RFS, silnik z 306 gti-6, zx'a dakar i xsary vts
co wy za bzdury piszecie ?
silnik z gti-6 Xsary VTS i ZXa po 1995 roku to XU10J4RS a to co wy macie to XU10J4. Z tej gamy silnikowej jest jeszcze XU10J4R ale ten nie był montowany w ZXie.KonradMK - Pon 02 Lis, 2009 Thus spoke Zaratustra. Słuchać Marka bo się zna kmioty.Anonymous - Pon 02 Lis, 2009
Vlodarsky napisał/a:
kaczart napisał/a:
XU10J4 RFS, silnik z 306 gti-6, zx'a dakar i xsary vts
co wy za bzdury piszecie ?
silnik z gti-6 Xsary VTS i ZXa po 1995 roku to XU10J4RS a to co wy macie to XU10J4. Z tej gamy silnikowej jest jeszcze XU10J4R ale ten nie był montowany w ZXie.
to nie są żadne bzdury tylko trzyliterowe oznaczenie PSA (XU10J4 RFY, RFZ, RFS), a to co Ty piszesz też masz racje, ale oznaczenie to nie rozróżnia chociażby silników XU10J4 (RFY 152km , RFZ 150km)
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.Anonymous - Pon 02 Lis, 2009
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.
No Kurwa Wszystko jasne Anonymous - Pon 02 Lis, 2009
grifin010 napisał/a:
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.
No kurcze Wszystko jasne
wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem, wnioskując po wieku chyba miałeś na maturze ? M - Pon 02 Lis, 2009 Osobiste wycieczki zarezerwowane są dla troszke bardziej zadomowionych użytkownikówAnonymous - Pon 02 Lis, 2009
kaczart napisał/a:
grifin010 napisał/a:
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.
No kurcze Wszystko jasne
wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem, wnioskując po wieku chyba miałeś na maturze ?
Wnioskując po Twoim chyba sie go wstydzisz .M - Pon 02 Lis, 2009 japaVlodarsky - Pon 02 Lis, 2009
kaczart napisał/a:
XU10J4 RFS
pisząc w ten sposób zamiast pełną nazwą XU10J4RS chcesz pokazać, że są "prawie" takie same ?
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.
piszę ogólnie - nie musisz tego tłumaczyć. do 95 i od 95 - w 95 zawiera się i jedno i drugie
a więc
kaczart napisał/a:
wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem
RFZ RFS i RFY - to nie nazwy silników, ale są czasem potrzebne aby połączyć się diagnoskopem i wtedy jest pytanie MP.3.2 RFY czy MP3.2 RFZ itd... A nazwy zespołów napędowych to XU10J4 i XU10J4RS. Takie trzy literowe nazwy jak RFY w późniejszych latach znalazły się w numerze nadwozia. A skoro już jesteśmy przy tej różnicy 150-152 KM to w silnikach tych nie ma żadnej różnicy... więc bzdurą jest twoje nazewnictwo. Różnią się tylko kalkulatory wtrysku stary do OPR 6784 i nowy od 6785.
(jeśli jest jakaś różnica podważająca moje zdanie która różni mechanicznie RFZ od RFY to mnie popraw proszę)Cartoon - Pon 02 Lis, 2009 No i pozamiatane