To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

e tam pie.. sowicie ;-)
* problem ze smarowaniem ? 2 lata przejeździłem na minimalnym stanie oleju (bo bagnet poprzedni baran przełożył z innego ZXa) i nic się nie stało z silnikiem
* acav ? 10 lat od nowości na tych samych gumowych mieszkach i dopiero wtedy pękają, 10 lat bezawaryjnie to wada ?

don arturro nie rób siary, witamy chłopaków i przyznajemy się do skrywanych ciężko przez PSA micro-usterek ;-)

zachwalaj, zachwalaj i jeszcze raz zachwalaj ;-)

swoją drogą.. 450PS z XU10J4, muszę to zobaczyć !

peace&love :P

kubas - Pon 02 Lis, 2009

mrc napisał/a:
* problem ze smarowaniem ? 2 lata przejeździłem na minimalnym stanie oleju (bo bagnet poprzedni baran przełożył z innego ZXa) i nic się nie stało z silnikiem


no to wjedź tym samochodem na tor... stuxowi w 205mi16 3 razy się panewka obróciła przez to smarowanie na torze...

Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

u mnie jest inna misa olejowa. panewka słaby punkt, masz rację
Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

kubas napisał/a:
mrc napisał/a:
* problem ze smarowaniem ? 2 lata przejeździłem na minimalnym stanie oleju (bo bagnet poprzedni baran przełożył z innego ZXa) i nic się nie stało z silnikiem


no to wjedź tym samochodem na tor... stuxowi w 205mi16 3 razy się panewka obróciła przez to smarowanie na torze...


to prawda z tymi panewkami - w zakrętach jak odpływa olej... sprawę rozwiązuje RFS bądź RFY z aluminiową dzieloną miską olejową.. tzn nie wiem czy rozwiązuje ale nie słyszałem o przypadku zatarcia panewki w takim silniku ;)

Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

kaczart napisał/a:
a jak dostać uprawnienia do działu pimp my ride?

No Nowi Czytać
Jakarti napisał/a:
maj deer (sarna) fello łan (zboza)

ja piurkuje, pisze to po raz 02973846120439472153 (najwazniejsze zero na poczatku)
klub opiera sie na selekcji czlowiekow - w skrocie mowiac - lubimy Cie, zazieleniamy Cie. kochamy Cie - stajesz sie niebieski.

spoty hh.org to spotkania ludzi najczesciej na torze lub po godz. 22 ale o tym jeszcze nie moge wspomniec bo widze, ze mlody czlowiek jestes.
ostatni open meeting (metkowanie) spotkal sie z duzym zainteresowaniem znajomych naszych znajomych, innych znajomych i obcych. tradycja ( tradyszyn po slunsku ) jest taka, ze masturbujemy sie we wlasnym gronie. dopiero po wielu months ( mantach ) gdy zweryfikujemy czy jestes spoko ziom czy moze jestes dziecko neostrady zostaniesz zaszczycony zaproszeniem na spota tudziez ( dwa dziez ) tor.

badz soba, nie pajacuj na sile, ucz sie i sluchaj starszych :)
u nas jak w zyciu.. jestes fajny zostajesz, jestes niefajny wypad :)
dla zobrazowania (najelpiej wyobrazic sobie w paint'cie - malowanie obrazu) - wchodzi ktos do Ciebie do domu i albo go polubisz albo nie.. :D
albo wyruchasz ale to na pozniej..

w kazdym razie nie ma deadlinow, ilosci postow, zycie jest niesprawiedliwe, jak ktos pewnego dnia podrapie sie po jajkach i pomysli.. oka - green him to sie zazielenisz.

panimaju? :)


amen.

Vlodarsky - Pon 02 Lis, 2009

kaczart napisał/a:
XU10J4 RFS, silnik z 306 gti-6, zx'a dakar i xsary vts


co wy za bzdury piszecie ?

silnik z gti-6 Xsary VTS i ZXa po 1995 roku to XU10J4RS a to co wy macie to XU10J4. Z tej gamy silnikowej jest jeszcze XU10J4R ale ten nie był montowany w ZXie.

KonradMK - Pon 02 Lis, 2009

Thus spoke Zaratustra. Słuchać Marka bo się zna kmioty.
Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

Vlodarsky napisał/a:
kaczart napisał/a:
XU10J4 RFS, silnik z 306 gti-6, zx'a dakar i xsary vts


co wy za bzdury piszecie ?

silnik z gti-6 Xsary VTS i ZXa po 1995 roku to XU10J4RS a to co wy macie to XU10J4. Z tej gamy silnikowej jest jeszcze XU10J4R ale ten nie był montowany w ZXie.


to nie są żadne bzdury tylko trzyliterowe oznaczenie PSA (XU10J4 RFY, RFZ, RFS), a to co Ty piszesz też masz racje, ale oznaczenie to nie rozróżnia chociażby silników XU10J4 (RFY 152km , RFZ 150km)

po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.

Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.


No Kurwa Wszystko jasne :rotfl:

Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

grifin010 napisał/a:
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.


No kurcze Wszystko jasne :rotfl:


wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem, wnioskując po wieku chyba miałeś na maturze ? :)

M - Pon 02 Lis, 2009

Osobiste wycieczki zarezerwowane są dla :] troszke bardziej zadomowionych użytkowników
Anonymous - Pon 02 Lis, 2009

kaczart napisał/a:
grifin010 napisał/a:
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.


No kurcze Wszystko jasne :rotfl:


wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem, wnioskując po wieku chyba miałeś na maturze ? :)


Wnioskując po Twoim chyba sie go wstydzisz .

M - Pon 02 Lis, 2009

japa
Vlodarsky - Pon 02 Lis, 2009

kaczart napisał/a:
XU10J4 RFS

pisząc w ten sposób zamiast pełną nazwą XU10J4RS chcesz pokazać, że są "prawie" takie same ?
kaczart napisał/a:
po 95 roku były montowane równoległe XU10J4 RFZ i XU10J4 RFS (XU10J4RS), dopiero po 96 RS.


piszę ogólnie - nie musisz tego tłumaczyć. do 95 i od 95 - w 95 zawiera się i jedno i drugie
a więc
kaczart napisał/a:
wystarczy umiejętność czytania ze zrozumieniem


RFZ RFS i RFY - to nie nazwy silników, ale są czasem potrzebne aby połączyć się diagnoskopem i wtedy jest pytanie MP.3.2 RFY czy MP3.2 RFZ itd... A nazwy zespołów napędowych to XU10J4 i XU10J4RS. Takie trzy literowe nazwy jak RFY w późniejszych latach znalazły się w numerze nadwozia. A skoro już jesteśmy przy tej różnicy 150-152 KM to w silnikach tych nie ma żadnej różnicy... więc bzdurą jest twoje nazewnictwo. Różnią się tylko kalkulatory wtrysku stary do OPR 6784 i nowy od 6785.

(jeśli jest jakaś różnica podważająca moje zdanie która różni mechanicznie RFZ od RFY to mnie popraw proszę)

Cartoon - Pon 02 Lis, 2009

No i pozamiatane ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group