To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

martin.h - Nie 27 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
no właśnie...więc nie wiem czy jest sens płacić 100 więcej za powerdisc i z 100 za klocki, może pozostać na zestawie ate standard i tyle, który w sam w sobie jest już niezły.
Ktoś ma jeszcze jakieś doświadcznia ? (ale z hamulcami , a nie moją siostrą - z nią miał każdy...nie polecam)


OMP Road & Sport możesz śmiało założyć, są lepsze od serii czy od Premierów, a kosztują niewiele więcej. Możesz też założyć OMP Racingi (coś między Performance, a DS2500), cena też jest akceptowalna (<300 zł). Natomiast jeśli chodzi o tarcze to jakiekolwiek dobre gładkie tarcze (np. ATE lub OMP) dadzą radę.

PS: A co Twoja siostra to jakaś nimfomanka? ;D

Bart - Pon 28 Gru, 2009

martin.h napisał/a:


tylko KARBONLOREJN, to najlepsze klocki na świecie, powodują wzrost mocy maksymalnej, nieustające erekcje i samoistne strojenie gitar!




taaa...

martin.h - Pon 28 Gru, 2009

bart, Ty to masz zryty beret :rotfl:
kamil - Pon 28 Gru, 2009

moja siostra to straszna świntucha, nie dośc że potwornie ładna i mega sukowata to jeszcze się puszcza...wstyd mi chodzić do Platy, ciągle tam siedzi ze swoimi podjaranymi koleżankami :)

no dobra, wymyśliłem jeszcze inną opcje :
http://allegro.pl/item855...16_gti_99r.html

tylko jaki to system: Bosch czy Ate ?

warto ?

saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

moim zdaniem warto, niech dorzuci w cenie złomu tarcze i klocki bo może jeszcze na nich jest mieso. Przetoczysz tarcze i świeży klocek i jazda.
PiTT - Pon 28 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
moja siostra to straszna świntucha, nie dośc że potwornie ładna i mega sukowata to jeszcze się puszcza...wstyd mi chodzić do Platy, ciągle tam siedzi ze swoimi podjaranymi koleżankami :)

potwierdzam, wyśmienicie ciągnie druta

martin.h - Pon 28 Gru, 2009

Kamil, masz zamiar brać udział w TrackDay'ach to lepiej zainwestuj w nowe tarcze i jakieś sportowe klocki (OMP Road & Sport, DS Performance). Pomysł z zaciskami z 206 S16 może i dobry, ale na seryjnym klocku będzie hamować tak jak ze sportowym na 247 mm.
Wiem, że dużo ludzi przetacza tarcze, ale ja bym Ci to odradził, co nowe to nowe. To nie felga czy wydech tylko coś co dba o nasze bezpieczeństwo (życie).

kamil - Pon 28 Gru, 2009

zgadzam się z tobą. Narazie Vłodi zadał mi dosyć skomplikowane pytanie dot. tych zacisków i musi mi wyjaśnić po chłopsku bo to pytanie musze dalej odesłac do sprzedającego :)
saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

martin.h napisał/a:
Pomysł z zaciskami z 206 S16 może i dobry, ale na seryjnym klocku będzie hamować tak jak ze sportowym na 247 mm.


Sprawdzałeś to martin czy klepiesz w klawiaturę bo tak Ci się wydaje? Przyznam że nic nie zastąpi dodatkowym mm w układzie hamulcowym, tak jak nic nie zastępuje pojemności jak to mawiają amerykanie. Poza tym wiesza tarcza daje ci to czego nie da sportowy klocek (lepszą możliwość dozowania siły hamowania) - układ jest mniej 0-1

ja mam u siebie taki set i dopiero przy tej mocy co mam udało mi się na torze wysilić te hamulce na tyle ze nie dały rady. Do 145KM i prędkości jakie sie z tym rozwija starczały w zupełności.

Nie stwierdzam tą wypowiedzią że klocek DS Performance na serii tarczy jet lepszy lub gorszy od serii układu na 266mm.

Vlodarsky - Pon 28 Gru, 2009

czy ten hamulec to jest zacisk boscha ? na klocki OEM 425342 ? i tarcze 4246W1 ?
kamil - Pon 28 Gru, 2009

ale Martin własnie potwierdził,że lepszy większa tarcza na seryjnym klocku niż mniejsza, a jak mniejsza to na mocnym klocku z dobrą tarcza. W sumie to tak to zrozumiałem.
Vlodarsky - Pon 28 Gru, 2009

kamil_wrc napisał/a:
ale Martin własnie potwierdził,że lepszy większa tarcza na seryjnym klocku niż mniejsza, a jak mniejsza to na mocnym klocku z dobrą tarcza. W sumie to tak to zrozumiałem.


Musimy założyć, że martin.h się myli.

Nie czytałem jego wypowiedzi ale musimy tak założyć :rotfl:

saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

ja zrozumiałem że nie rekomenduje 266mm bo hamuje to tak jak 247mm na sporotwym (czego nie sprawdzaliśmy nigdy). Jeśli żle zrozumiałem przepraszam martina.h
kamil - Pon 28 Gru, 2009

hm, niesądze żeby Martin chciał oszukać fizykę :)
PiTT - Pon 28 Gru, 2009

ja też tak zrozumiałem, że mniejsza tarcza na dobrym klocku będzie hamować jak duża tarcza na zwykłym

"Pomysł z zaciskami z 206 S16 może i dobry, ale na seryjnym klocku będzie hamować tak jak ze sportowym na 247 mm"

ale wg. mnie lepiej jednak będzie hamować duża tarcza na normalnym klocku niż pozostawienie starej tarczy i wrzucenie lepszych klocków

jest 3 opcja, założyć dużą tarczę i lepszy klocek, chyba nie ma wtedy wątpliwości ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group