Swoją drogą to tak sobie trochę myślałem, i wymyśliłem, że fajnie jak by powstał puchar na wzór A-Astra tylko dla 106/Saxo..
Obecnie C2 i Hondy, z racji mocy są poza zasięgiem takich 106 i Saxo w klasach A6 i N2, a klasa/puchar dla tych samochodów pewnie cieszył by się sporym zainteresowaniem, ze strony zawodników, co widać po klasie A-Astra..CHRZANEK - Pią 17 Gru, 2010
Jaco napisał/a:
z racji mocy są poza zasięgiem takich 106 i Saxo w klasach A6 i N2
Ale co udowodnił nasz kolega Przem - moc to nie wszystko.
Liczy się ŁAPA !!!Jaco - Pią 17 Gru, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Jaco napisał/a:
z racji mocy są poza zasięgiem takich 106 i Saxo w klasach A6 i N2
Ale co udowodnił nasz kolega Przem - moc to nie wszystko.
Liczy się ŁAPA !!!
Zgadzam się w 100%.. ale były sytuacje, gdzie różnice pomiędzy eNkową 106 a Hondą były nie do przeskoczenia.. ( Zamkowy)... W A6 nawet mocno nadłubane saxo czy 106 z dobrym kierowcą, ma słabe podejście do C2..
Panowie w Astrach też mieli podobny problem, jak pojawimy się Type R, Clio czy 206RC, więc zrobili sobie swoją klasę i rozbieżności sprzętowe nie są już tak wielkie, dobry drajwer w N może objechać A grupę bez problemu.. To już nie tylko kwestia mocy, ale rozwiązań technicznych w danym samochodzie, zawieszenia, hamulce itp...CHRZANEK - Pią 17 Gru, 2010
Jaco napisał/a:
W A6 nawet mocno nadłubane saxo czy 106 z dobrym kierowcą, ma słabe podejście do C2..
Nie zapominaj o Rocket Fuel.was79 - Pią 17 Gru, 2010 polecamy:
Cytat:
Autor: Piotr ****** |
Bardzo dobre pobudzenie przed treningiem. W związku z tym, że próbowałem wielu różnych spalaczy łączenie z venomem w najmocniejszej wersji, połknąłem od razu dwie kapsułki tak na wszelki wypadek. Teraz już wiem, że to było za dużo Na treningu było znakomicie ale potem mnie jeszcze telepało z 3 godziny. 30 minut siłowego w szybkim tempie z 15 powtórzeniami + 45 aero. Wg wskazań komputera spaliłem na rowerku o ponad 20% więcej kalorii. Polecam.
Jaco - Pią 17 Gru, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Jaco napisał/a:
W A6 nawet mocno nadłubane saxo czy 106 z dobrym kierowcą, ma słabe podejście do C2..
wiem, że chciałeś im to wygarnąć na gali, ale taka jest prawda, że to Tobie najbardziej należy się tytuł, ja to tak na prawde dzięki Tobie mogłem się dużo nauczyć co na pewno zaprocentuje w mojej dalszej karierze pilota jarek-malopolska - Sob 18 Gru, 2010 Nie czaje tego, co innego jak by z jednym kierowcą w 10 rajdach jezdziło 8 pilotów, to sie zgodze.. ale tak to nie czaje -1GeKo - Sob 18 Gru, 2010
Jaco napisał/a:
W A6 nawet mocno nadłubane saxo czy 106 z dobrym kierowcą, ma słabe podejście do C2..
A ja sie z tym nie zgadzam, uważam że gdyby w 106 Badiego włożyć kłówkę i duży hamulec, to idziesz łeb w łeb z C2 albo je nawet klepiesz. mniejsza masa, moc porównywalna.CHRZANEK - Sob 18 Gru, 2010 +1saxorulez - Sob 18 Gru, 2010
GeKo napisał/a:
mniejsza masa, moc porównywalna.
a nie sądzisz że C2 ma lepsze zawieszenie?Jaco - Sob 18 Gru, 2010
saxorulez napisał/a:
GeKo napisał/a:
mniejsza masa, moc porównywalna.
a nie sądzisz że C2 ma lepsze zawieszenie?
+1
O to mi głównie chodziło w porównaniu Saxo i C2... możemy mieć podobne hamulce, moce, skrzynie , ale zawieszenia nie da się przeskoczyć a tu C2 ma sporą przewagę..GeKo - Sob 18 Gru, 2010 Jaco, ale wszystkie C2 mają zawias tip top a 90% 106 ma lichego bila. Włóż tam Ohlinsa lub regiera i niszczysz C2.saxorulez - Sob 18 Gru, 2010 GeKo,
lubie takie teorie, co by było gdyby.
Ja mówie że jak włożysz Proflexa wszędzie do 106 i C2 to okaże sie że C2 jest szybsze.
Nie wiem czy miałeś okazję jechać 106 i 206 (zakładam że C2 ma bardziej dopracowany zawias niz 206) bo pomiędzy tymi oboma furami jest duża różnica i uważam zę 206 pojedziesz szybciej.Jaco - Sob 18 Gru, 2010
GeKo napisał/a:
Jaco, ale wszystkie C2 mają zawias tip top a 90% 106 ma lichego bila. Włóż tam Ohlinsa lub regiera i niszczysz C2.
Nie niszczy, bo Saxo z belką z tyłu nie będzie w stanie pojechać tak szybko jak C2 z tylnym zawieszeniem o zupełnie innej konstrukcji..
To moje zdanie, mogę się mylić... ale i tak uważam że C2 jest szybsza od Saxo w porównywalnej specyfikacji ( oczywiście ciągle trzymamy się oesów w PL)