To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - grzanie furmanki

kubas - Czw 07 Sty, 2010

moim zdaniem martin.h ma racje on pisał z tego pracę dyplomową wie co gada !

A najlepszy sposób na przedłużenie żywotności silnika to























































Modyfikator plus !

szymlorek - Czw 07 Sty, 2010

martin.h napisał/a:
eM napisał/a:
to masz jakiś fuckup, moze termostat do wymiany
ja mialem diesla i bylo cieplo w srodku po kilkudziesieciu sekundach


Miałeś webasto? ;D


Ja maiłem webasto w foce, system webasto Thermo Top E+ w max rozbudowanej opcji i gdyby ktoś sie zastanawiał nad założeniem takiego siuwaksa to zdecydowanie nie polecam. :/

martin.h - Czw 07 Sty, 2010

kubas napisał/a:
moim zdaniem martin.h ma racje on pisał z tego pracę dyplomową wie co gada !

kubas, ja się chyba wybiorę do Bydgoszczy ;D

kubas - Czw 07 Sty, 2010

ukryłem się u ojca Tadeusza w Toruniu nie znajdziesz mnie ! :D


hehehe zapraszam do Bdg :) mogę zaproponować karty pod tesco lub tor kartingowy i wjazd furką :)

Franek - Czw 07 Sty, 2010

kubas napisał/a:
Ja maiłem webasto w foce, system webasto Thermo Top E+ w max rozbudowanej opcji i gdyby ktoś sie zastanawiał nad założeniem takiego siuwaksa to zdecydowanie nie polecam.

szymlorek, wytłumaczysz dlaczego?

Jacek - Czw 07 Sty, 2010

martin.h napisał/a:
kubas napisał/a:
moim zdaniem martin.h ma racje on pisał z tego pracę dyplomową wie co gada !

kubas, ja się chyba wybiorę do Bydgoszczy ;D

coś tu się chyba nawyprawia

martin.h - Czw 07 Sty, 2010

:rotfl:
szymlorek - Czw 07 Sty, 2010

Franek napisał/a:
wytłumaczysz dlaczego?


Bo uważam że 1250 Euro (cena z aso forda) można zagospodarować w rozsądniejszy sposób.
W zimie nie jest to tak fantastyczne jak zapewniają sprzedawcy, do nagrzania naprawdę konkretnego auta ten system potrzebował jakieś 40 minut wtedy wchodząc do auta i odpalając wskazówka od razu się podnosiła a w aucie było ciepło.

Do takiego rezultatu trzeba jednak dużo wcześniej planować kiedy i o której będziemy używac auto a u mnie to raczej rzadkość ;)

Trzeba pamietac o programowaniu sterownika bądź nosić ze sobą dość duzy i niewygodny pilot. (po jakimś czasie i jedno i drugie wkrwia na tyle mocno że bynajmniej ja dałem sobie spokój z uzywaniem tego)

Funkcja chłodzenia w lecie to tylko gadżet bo funkcji użytkowych nie spełnia żadnych.

Vlodarsky - Czw 07 Sty, 2010

eM napisał/a:
to masz jakiś fuckup, moze termostat do wymiany
ja mialem diesla i bylo cieplo w srodku po kilkudziesieciu sekundach


z którego roku diesel ?

nowe diesel'e bez webasta to cud jak się w ogóle zagrzeją...

martin.h - Czw 07 Sty, 2010

Maciek miał diesla z VTEC'iem ;D
M - Czw 07 Sty, 2010

starego nissana :)
Vlodarsky - Czw 07 Sty, 2010

eM napisał/a:
starego nissana

jak mieliśmy berlingo ze starym xud9 to też się grzał w moment :) od ery dw10 grzanie diesel'a to cud :)

fydi - Czw 07 Sty, 2010

ja stosuję metodę jacka, bo tak zostało mnie jako green driverowi przekazane przez starsze pokolenie :) Przyznam, że o metodzie Marka nie słyszałem dopóki nie powstał ten temat. Chciałbym bardzo, jeżeli to możliwe, żeby prof. dzik się wypowiedział w tej sprawie :faja:

Aha metoda jacka ma jeden minus. Jak odpalam rano auto i zaczynam odśnieżać to słyszę jak silnik klekocze, wszystkie zawory, pompy i inne robią taki hałas, że od razu myślę sobie ze coś się zjebało

leon - Czw 07 Sty, 2010

a ja stosuje te metody zamiennie tzn
jak autko stoi na dworze i jest osniezone to najpierw zapalam furacza, wlaczam nawiewy etc, odsniezam, wsiadam ruszam
jesli brak sniegu to odpalam, jakies 20 sekund i ruszam ale wtedy nei przekraczam 3 tys rpm

stara szkoła została mi przekazana przez Ojca i jego kolegę mechanika samochodowego równiez w poczciwym wieku
o nowej metodzie slyszałem od jednego z doktorków na politechnice który tłumaczył nam na konstrukcji i budowie maszyn elektrycznych ze jesli nie ma elementu ktory musi byc smarowany to mozna od razu przejsc do pracy urzadzeniem (np silnik w wiertarce) ale to nie do konca jest odpowiedzia na zadany temat - bo mowi tylko ze w elementach ciernych musi byc zapewnione smarowanie - nikt jednak nie powiedzial jak jest lepiej

moj glos wedruje dla jacka

qbica - Czw 07 Sty, 2010

moj glos rowniez powedrowal do jacka :> chociaz do pracy mam 2km wiec i tak sie fur nie zagrzeje to i tak zawsze najpierw odpalam fure, odsniezam i dopiero jade. Wszyscy w rodzinie tak robia (oprocz dziadka ktory zawsze mowi ze chyba za duzo paliwa mamy ;D ) i tak sie nauczylem :>


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group