To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Legenda umarła, czyli nowa Impreza WRC

Bad-i - Wto 16 Paź, 2007

no u ciebie to pewnie inny uklad, ale chyba taki zwykly "Kowalski" lepiej zrobi ciagnac to z USA
CHRZANEK - Wto 16 Paź, 2007

lagadula napisał/a:
Te 4-ry wydechy to nie wymysł stylistyczny ale niestety wymóg technologiczny.

Pozwól że sie z Tobą nie zgodze.
Nie wierze że w tym samochodzie idą 4 (slownie cztery) rury pod podlogą.
Myślę że w najlepszym wypadku ida dwie (każda obslugujaca parę cylindrów, wiec na spokojnie mogly by być dwa tlumiki z pojedyńczymi luśniami.
(Marek i inni: Zalącznik J dopuszcza więceń zakończeń ukladu wydechowego niż jedno, o ile jest to rozwiązanie zhomologowane przez producenta.)

Owszem takie rozwiązanie bylo by cool, ale 4 rury to raczej wybujala fantazja niż wymóg technologiczny.

Anonymous - Wto 16 Paź, 2007

CHRZANEK napisał/a:
lagadula napisał/a:
Te 4-ry wydechy to nie wymysł stylistyczny ale niestety wymóg technologiczny.

Pozwól że sie z Tobą nie zgodze.
Nie wierze że w tym samochodzie idą 4 (slownie cztery) rury pod podlogą.
Myślę że w najlepszym wypadku ida dwie (każda obslugujaca parę cylindrów, wiec na spokojnie mogly by być dwa tlumiki z pojedyńczymi luśniami.
(Marek i inni: Zalącznik J dopuszcza więceń zakończeń ukladu wydechowego niż jedno, o ile jest to rozwiązanie zhomologowane przez producenta.)

Owszem takie rozwiązanie bylo by cool, ale 4 rury to raczej wybujala fantazja niż wymóg technologiczny.


Napewno nie idą 4-ry rury, ale może dwa wyjścia z każdego tłumika to lepsza wydajnośc ?
Poza tym , w nowym subaru tłumik wisi w poprzek za zderzakiem, wiec moze to ma cos wspólnego z tym...

Jedno wiem napewno - po tym co zobaczyłem - japonczycy to cwane bestie i nic tu nie jest przypadkowe.
Ale jest też jeden fuck-up.... 2.5 ma plastikowy kolektor dolotowy....

dzik - Wto 16 Paź, 2007

lagadula napisał/a:
Te 4-ry wydechy to nie wymysł stylistyczny ale niestety wymóg technologiczny. NIe wiem jeszcze jak to dokładnie wyglada, ale z tego co sie dowiedziałem nowy motor ma turbo z przodu, po środku, dlatego zeby kolektory wydechowe były równej długości.W zwiazku z tym, tak przypuszczam ma dwa osobne wydechy. NOwy silnik ma łancuch żeby był bez obsługowy i prawdowpodonie ze wzgledu na temperaturę. NIe wiem co z osprzetem bo gdzie to "powiesili" skoro turbo ma być z przodu silnika.
Problem poprzedniego motoru (2.0) to własnie nie równej długosci kolektory i dlatego słaby boost....Teraz próbują to jakoś rozwiazać.


Kolektor byl duza wada, gdyz polowa kanalow miala chore dlugosci. Teraz zrobili rowne, ciekawe tylko jak dlugie, zeby kanaly mialy sensowna dlugosc turbo musialoby sie znalezc nad lub pod silnikiem. Taka wada boxera.
Ale zmieniajac kolektor subaru straci swoj dzwiek.

CHRZANEK - Wto 16 Paź, 2007

lagadula napisał/a:
Ale jest też jeden FcuK-up.... 2.5 ma plastikowy kolektor dolotowy....


Uuuuuuuuuuu
To LPG nie zalożysz, chyba że sekwencje for turbo :D :D :D

dzik - Wto 16 Paź, 2007

lagadula napisał/a:
Napewno nie idą 4-ry rury, ale może dwa wyjścia z każdego tłumika to lepsza wydajnośc ?

Jedno wiem napewno - po tym co zobaczyłem - japonczycy to cwane bestie i nic tu nie jest przypadkowe.


Nie dopisujmy historii do wies tuningu ktore subaru tu zastosowalo.
Zaraz sie dowiemy o cudach ktore 4 rurki daja i dlczago warto po tuningu miec ich osiem.

Marek23 - Wto 16 Paź, 2007

lagadula napisał/a:

P.S. Marek, nie chce sie wiedzej kłócic. To bez sensu. Zakopujemy topór wojenny.

Luz :564: Każdy, ma swoje racje...
Cytat:
W B22 był jeszcze ten smaczek, że tam nadkola i zderzaki były ze startu takie jak wrc :D
Marek z tego co kiedyś czytałem to te 180km/h to za sprawą elektrycznego ogranicznika.

A wogóle to przekręciliśmy nazwę, nazywała się 22b. Kiedyś jadąc autostradą w Niemczech spotkałem takie cudo, na angielskich tablicach. Na początku myślałem, że to wersja P1(na rynek GB, 2.0 280 koni, 2 drzwi), ale rozpoznałem właśnie po tych nadkolach. Auto wizualnie niszczy, na serio spokonie może zrobić większy show niż Lambo. Clio Sport- Clio V6, Impreza Gt- Impreza 22b, tak to mniej więcej wizualnie się przedstawia. Możlwie, że to był ogranicznik, ale wiem, że 22b tak czy owak miała krótką skrzynkę. To jest jedyna impreza, która mogła naklepać nawet EVO 6 T.M.E.
lagadula napisał/a:
co sie dowiedziałem nowy motor ma turbo z przodu, po środku, dlatego zeby kolektory wydechowe były równej długości.W zwiazku z tym, tak przypuszczam ma dwa osobne wydechy.

Chyba już w wersji EU 06 2.5 kolektory były równej długości i dlatego takowe STI nie gadało jak prawdziwy Subarak, trzabyło wydech dłubać... Znowu nowy Misiek ma chyba mieć turbo z tyłu czy jakoś tak. Ziom z Imracing już płacze, że w jak na rajdzie trzeba będzie wymienić turbo to będzie dużo roboty...

Ja niestety nie wierzę w technologię tych 4 rur. Poprzednie STI miało jedną i jakoś dawało radę. A ten silnik jakoś mega podkręcony nie jest, więc wątpię w takie uzasadnienie. Poza tym patrząc na tylne lampy swoje wiem. Ale chętnie przeczytam pełne technologiczne wytłumaczenie 4 rurek.

polll - Wto 16 Paź, 2007

Marek23 napisał/a:
To jest jedyna impreza, która mogła naklepać nawet EVO 6 T.M.E.


http://youtube.com/watch?v=MwGhRpZhI08 :)

CHRZANEK - Wto 16 Paź, 2007

Troche offtop:

Lancer Evo 4 mial na szafie 180kmh - ale czy to znaczylo że tylko tyle jechal ???
Co do Subaru 22B:
Myślę że przy 300KM to musiala by być ekstremalnie krótka skrzynia, wręcz bezsensownie krótka bo różnice między biegami byly by tak male że aż nie moge sobie tego wyobrazić...

Ale zgadzam się że 22B to jest KULTOWE auto.
Nowa Subaryna niestety bedzie "tylko" zwyklym samochodem.

Marek23 - Wto 16 Paź, 2007

Cytat:
Myślę że przy 300KM to musiala by być ekstremalnie krótka skrzynia, wręcz bezsensownie krótka bo różnice między biegami byly by tak male że aż nie moge sobie tego wyobrazić...


To była skrzynia 5tka...

Loko - Wto 16 Paź, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Troche offtop:

Lancer Evo 4 mial na szafie 180kmh - ale czy to znaczylo że tylko tyle jechal ???
Co do Subaru 22B:
Myślę że przy 300KM to musiala by być ekstremalnie krótka skrzynia, wręcz bezsensownie krótka bo różnice między biegami byly by tak male że aż nie moge sobie tego wyobrazić...

Ale zgadzam się że 22B to jest KULTOWE auto.
Nowa Subaryna niestety bedzie "tylko" zwyklym samochodem.


Nie wiem dokłądnei jak to jest, ale dużo aut na japonie ma ogranicznik prędkości na 180 km/h i liczniki do 180, moze w japoni tak po prostu musi być?

Loko - Wto 16 Paź, 2007

lagadula napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
lagadula napisał/a:
Te 4-ry wydechy to nie wymysł stylistyczny ale niestety wymóg technologiczny.

Pozwól że sie z Tobą nie zgodze.
Nie wierze że w tym samochodzie idą 4 (slownie cztery) rury pod podlogą.
Myślę że w najlepszym wypadku ida dwie (każda obslugujaca parę cylindrów, wiec na spokojnie mogly by być dwa tlumiki z pojedyńczymi luśniami.
(Marek i inni: Zalącznik J dopuszcza więceń zakończeń ukladu wydechowego niż jedno, o ile jest to rozwiązanie zhomologowane przez producenta.)

Owszem takie rozwiązanie bylo by cool, ale 4 rury to raczej wybujala fantazja niż wymóg technologiczny.


Napewno nie idą 4-ry rury, ale może dwa wyjścia z każdego tłumika to lepsza wydajnośc ?
Poza tym , w nowym subaru tłumik wisi w poprzek za zderzakiem, wiec moze to ma cos wspólnego z tym...

Jedno wiem napewno - po tym co zobaczyłem - japonczycy to cwane bestie i nic tu nie jest przypadkowe.
Ale jest też jeden FcuK-up.... 2.5 ma plastikowy kolektor dolotowy....


Nie wiem skąd masz tą informacje że to wymóg technologiczny, ale ktoś strasznie Cię oszukał :)

4 rurencje w nowym subaraku, to taki czysto tjuningowy bajer, jak lampy z tyłu i piękne felgi które proponują a nie zaden wymóg technologiczny czy tez ulepszenie.
Do jednego tłumika zamontowanego poprzecznie wchodzi jedna rura lecąca od kolektora, a wychodzą z tego 4 końcówki :D :570:



Podkreślam 4 końcówki wychodzą z jednego tłumika ;) jakbym miał w saxo 4 końcówki to by sie chyba ze mnie śmiali ? :D

Mam wrażenie ze wraz z nowym stiajem wejdzie nowa moda na useryjnianie samochodu z fabrycznego tjuninku i z całego serca zycze stiajowi żeby jazdą na prawde powalał na kolanach, bo jeśli tak nie bedzie to krucho widze jego przyszłość.[/b]

M - Wto 16 Paź, 2007

Loko napisał/a:
Mam wrażenie ze wraz z nowym stiajem wejdzie nowa moda na useryjnianie samochodu z fabrycznego tjuninku

Ta sama mysl mnie naszla, na pierwszy ogien poszlyby swiatla

szymlorek - Wto 16 Paź, 2007

Fajnie fajnie a kiedy do oferty wejdzie wkońcu sedan? :509:


Najlepiej taki z jedną rurą słusznej wielkości, biało czerwonymi światłami, duża lotką na klapie i troche mniej damskim wyglądem ;)

Loko - Wto 16 Paź, 2007

eM napisał/a:
Loko napisał/a:
Mam wrażenie ze wraz z nowym stiajem wejdzie nowa moda na useryjnianie samochodu z fabrycznego tjuninku

Ta sama mysl mnie naszla, na pierwszy ogien poszlyby swiatla


Oj tu to się zgadzam w 100 % i nawet na poparcie coby nie było żadnych wątpliwości mam fotke:





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group