dla pewnosci, pali kapcia od dodania gazu czy zmiany biegu? bo jesli od dodania gazu to zle o nim swiadczy, stara r5 przenosi taka moc na dwojce przy masie o min 400kg mniejszej. w zakrecie pewnie jeszcze gorzej
Kreci w peaku. Jedziesz 2 biegiem, np 2000 rpm, cisniesz do konca, i w peaku miesza kołami, jak jest właczona trakcja to wiesz, miesza mniej.
Natomiast nie masakrowałem go tak aby zobaczyć jak jest po zmianie z 1 na 2 przy maks koniach bo nie bylo miejsca.Gotti - Czw 15 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
Najnowsze wieści :
Moc: 205 KM 5500 RPM
Moment: 307 NM 3750 RPM
Pomiar w VTG w listopadzie 2006
Przyspieszenie do 100 ok 6.4 sec, sprawdzone takze z CLIO V6 Maćka Polodego
Miesza kołami na 2 biegu. SPrawdziłem ponownie.
P.S.
Aktualna cena dla klienta 40.000 PLN
Jakieś pytanka ??
te 205 koni to na k03 czy na k03s? Bo zalatuje żartem.Anonymous - Czw 15 Mar, 2007 Nie mam zielonego pojecia. NIe znam sie na Dojcze Inżyniering . Mówisz że nie realne ??
Tam podobno jakiś na tłuszczu wydech siedzi razem z downpipem i IC wiekszy, jakiś wirus dobry... podpytam wiecej jutro.Anonymous - Czw 15 Mar, 2007 nawet na K03 to realne ale przy takiej przerobce lepiej było K04 tam wsadzic, mniejsza o to ma 205 i juzGotti - Czw 15 Mar, 2007
lagadula napisał/a:
wydech siedzi razem z downpipem i IC wiekszy, jakiś wirus
Ok, realne.Jaco707 - Pią 16 Mar, 2007 Na k03s po samym wirusie jest 205-210KM, a tutaj są jeszcze inne mody więc na k03 pewnie realne jest 205KMAnonymous - Pią 16 Mar, 2007 Dowiedziałęm sie - siedzi K03s. Wirus VTG. Przedtem był ABT i sie zesrał.KonradMK - Pią 16 Mar, 2007
BARANMC napisał/a:
lagadula napisał/a:
Aktualna cena dla klienta 40.000 PLN
duzo , wolałbym poszukac np: za 30 i 10 wydac na tjunung , wiecie neonki , siatexy jakies wiosło na tyle
albo 10 tys naklejek z diabełkiemMarek23 - Pią 16 Mar, 2007
Cytat:
1. Lewa noga na torze albo na ulicy jest potrzebna jak koszula w dupie.
Jak spadnie śnieg, to bez lewej takie gti chocby nie wiem z kim w środku cc sportingiem objadę. A jak chcę dla zabawy ustawić bokiem? Gazem można, ale z lewą lepiej,łatwiej, bezpieczniej.
Sorry, ale IV GTI nawet w nienczech jest uważany za najgorsze gti wszechczasów. To nawet nie jest gti, to jakaś pomyłka. Jak ktoś nie ma dziewczyny, albo chce się pobujać to ok....Anonymous - Pią 16 Mar, 2007 KonradMK, kleksy kolego kleksy ,to najwyzszy LEVEL jezeli chodzi o TjuningAnonymous - Sob 17 Mar, 2007
Marek23 napisał/a:
Cytat:
1. Lewa noga na torze albo na ulicy jest potrzebna jak koszula w dupie.
Jak spadnie śnieg, to bez lewej takie gti chocby nie wiem z kim w środku cc sportingiem objadę. A jak chcę dla zabawy ustawić bokiem? Gazem można, ale z lewą lepiej,łatwiej, bezpieczniej.
Sorry, ale IV GTI nawet w nienczech jest uważany za najgorsze gti wszechczasów. To nawet nie jest gti, to jakaś pomyłka. Jak ktoś nie ma dziewczyny, albo chce się pobujać to ok....
Jak spada snieg to uzywam takiej wajchy po środku auta, miedzy fotelami, zwanej hamulcem ręcznym. Jak Ragniotti
Fakt, wkurzajacy jest ten patent VW z hamulcem, ale mi to nie przeszkadza. A co do IV GTi, czy jest najgorsza czy nie, mi sie podoba, ma super wyposażenie, jest czarna, i szybko sie przemieszcza. Mi wystarczy.mi - Sob 17 Mar, 2007 o nie - Mi nie wystarczy Anonymous - Sob 17 Mar, 2007 No dopsz...... zrozumiałem teraz. Nie kupię tego wozu. Przekonaliscie mnie. W poniedziałek ide na operacje, sprzedaje lewa nerkę i biore V GTI, z salonu albo nawet R32. Jesli nie bedzie koloru to ide pod CTR
Czy teraz jest Ołkej ?????Peter - Sob 17 Mar, 2007 moim zdaniem powinienes sie przejechac tym autem (chyba ze juz to zrobiles) i zadecydowac czy odpowiada Ci czy nie...
ja na temat golfa IV GTI nie bede sie wypowiadal bo nigdy, osobiscie nim nie jezdzilem, a opiniami programu motoryzacyjnego nie sugeruje sie.jak cos mi sie podoba i jego osiagi/wyposazenie itp mi wystarcza dostarczajac odpowiednich wrazen to biore.
PS wlasnie doczytalem wczesniejsze strony.jednak nim jechales wiec zadecydowac powinienes sam kazdy oczekuje od auta czegos innego. jeden chce tylko zapierdalac, drugi chce sie lansowac, trzeci chce komfortowo i szybko pokonywac kilometry...itdnox - Sob 17 Mar, 2007 golf IV kojazy mi się poprostu z wmiare dynamicznym kompaktowym dupowozem sportowa maszyna z niego zadna ale jezeli ktoś chce śmigac niepozornym kopaktem troche nijakim ale zato praktycznym to czemu nie .