pit - Czw 03 Gru, 2009 ok dzieki
jutro zamawiam
ma ktoś numer części?Anonymous - Czw 03 Gru, 2009 Średnica DIA: 266
Th/B : 20,5
(dop.): 18,5
Średnica d1: 66
Średnica d2:
Wysokość H: 27
Opis: tarcza ham. went.
Średnica podz.: 108
Ilość otworów A: 4
Średnica otw.: 13
Numer OEM: 424697, 4246B1, 4246R3, 4246R5, 4246W5, 4246W6, 95632048, 95667809Jacek - Pią 04 Gru, 2009
p106rallye napisał/a:
Średnica DIA: 266
Th/B : 20,5
(dop.): 18,5
Średnica d1: 66
Średnica d2:
Wysokość H: 27
Opis: tarcza ham. went.
Średnica podz.: 108
Ilość otworów A: 4
Średnica otw.: 13
Numer OEM: 424697, 4246B1, 4246R3, 4246R5, 4246W5, 4246W6, 95632048, 95667809
i wszystko z pamięci kamil - Nie 27 Gru, 2009 który cwaniak jeździł na klockach OMP ?
jaki optymalny zestaw do 106 ? ja obstawiam tarcza ATE plus klocek ATE ? coś lepszego w rozsądnej cenie . Proszę o radę, ale osób które w realu miały do czynienia a nie, że ktoś słyszał albo że ładnie wyglądają.PiTT - Nie 27 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
który cwaniak jeździł na klockach OMP ?
jaki optymalny zestaw do 106 ? ja obstawiam tarcza ATE plus klocek ATE ? coś lepszego w rozsądnej cenie . Proszę o radę, ale osób które w realu miały do czynienia a nie, że ktoś słyszał albo że ładnie wyglądają.
w realu nie kupisz kamil - Nie 27 Gru, 2009 ty coraz starszy i coraz głupszy PiTT - Nie 27 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
ty coraz starszy i coraz głupszy
Stary tak do Ciebie cały czas mówi
kamil - Nie 27 Gru, 2009 robisz OT idź do kuchni i sprawdź czy nie trzeba pomóc...PiTT - Nie 27 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
robisz OT idź do kuchni i sprawdź czy nie trzeba pomóc...
siedzę w kuchni...
kamil - Nie 27 Gru, 2009 idź umyj samochód PiTT - Nie 27 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
idź umyj samochód
umyłem dzisiaj
dobra koniec OT, nie znam klocków OMP, ładnie wyglądają, polecamTomcat - Nie 27 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
który cwaniak jeździł na klockach OMP ?
jaki optymalny zestaw do 106 ? ja obstawiam tarcza ATE plus klocek ATE ? coś lepszego w rozsądnej cenie . Proszę o radę, ale osób które w realu miały do czynienia a nie, że ktoś słyszał albo że ładnie wyglądają.
To będę ja. Mam ate powerdisc i ferodo ds performance z płynem hamulcowym valvo dot 5.1. Jest nieźle, ale jakiejś masakrycznej różnicy nie robią. Za to jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby się zagrzały, nawet przy temperaturach powietrza 30+PiTT - Nie 27 Gru, 2009 no ja teraz mam też ds performance i szczerze mówiąc następnym razem założę "normalne" żeby sprawdzić jaka różnica
jak będzie gorzej to kolejne kupię znowu ds performance
w tej chwili raczej nie zauważam różnicy między "seryjnymi" poza masakrycznym piszczeniem
ale tak to jest jak się do auta cywilnego kupuje wypasione klocki, tarcze i inne duperele a potem i tak 80% czasu spędza się jadąc 15km/h w zajebistym korkukamil - Nie 27 Gru, 2009 no właśnie...więc nie wiem czy jest sens płacić 100 więcej za powerdisc i z 100 za klocki, może pozostać na zestawie ate standard i tyle, który w sam w sobie jest już niezły.
Ktoś ma jeszcze jakieś doświadcznia ? (ale z hamulcami , a nie moją siostrą - z nią miał każdy...nie polecam)Tomcat - Nie 27 Gru, 2009
kamil_wrc napisał/a:
no właśnie...więc nie wiem czy jest sens płacić 100 więcej za powerdisc i z 100 za klocki, może pozostać na zestawie ate standard i tyle, który w sam w sobie jest już niezły.
Ktoś ma jeszcze jakieś doświadcznia ? (ale z hamulcami , a nie moją siostrą - z nią miał każdy...nie polecam)
Hamulce w Saxo są na tyle dobre, że ciężko wyczuć różnice. Tak jak pisałem na pewno się nie grzeją i hamulec jest pewny. Jednak tym momencie gdybym miał jeszcze raz wywalić prawie 700 zł na nowe tarcze i kolocki, chyba wolałbym założyć większy hamulec na zwykłych gratach.