To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

M - Śro 14 Wrz, 2011

was79 napisał/a:
eMie działaj, moderatorem przypisanym jest dzik, a on ma ostatnie logowanie: Pon 18 Lip, 2011

Kubas jest za młody :rotfl:

kubas - Śro 14 Wrz, 2011

M napisał/a:
was79 napisał/a:
eMie działaj, moderatorem przypisanym jest dzik, a on ma ostatnie logowanie: Pon 18 Lip, 2011

Kubas jest za młody :rotfl:

Staż na forum długi! :D
:szukaj:
Dołączył: Nie 25 Mar, 2007

Zresztą ile lat mieli założyciele tego forum jak powstawało ? ;D

mi - Śro 14 Wrz, 2011

kubas napisał/a:
Dołączył: Nie 25 Mar, 2007

dziecko...
:faja:

kubas - Śro 14 Wrz, 2011

mi napisał/a:
kubas napisał/a:
Dołączył: Nie 25 Mar, 2007

dziecko...
:faja:

Wiem wiem tato bez hatchbacka ;D

mi - Śro 14 Wrz, 2011

Yeah, rite... Chcesz foto z dzisiejszą gazetą? :lol2:
kubas - Śro 14 Wrz, 2011

mi napisał/a:
Yeah, rite... Chcesz foto z dzisiejszą gazetą? :lol2:


tak

zawodnik - Wto 20 Wrz, 2011

Pany jaki zawias na przod do puga 106 na szuter?
mam teraz PSa asfalt na jakichs springach, nie wiem z czego to i jest duzo za nisko i za twardo, co byscie polecili? B6 i seryjna sprezyna?

ictus - Wto 20 Wrz, 2011

PS szuter :)
Przem_106 - Wto 20 Wrz, 2011

Gruby Bill z Zerkopolu plus spręzyna szutrowa Peugeot Sport, ew. jakas walcowa o twardosci ok 50. Ewentualnie seryjna spręzyna, ale wtedy pozostanie problem wysokosci.
B6 i seria spręzyna nadaje się co najwyzej na ulice.
Oczywiscie mysląc o prawdziwej jezdzie po szutrze wyrzucasz stabilizatory lub zakładasz miękkie.

zawodnik - Śro 21 Wrz, 2011

tylko ciezko znalesc amora szuter PS i jeszcze sprezyne PS do tego:)
a jaka inna sprezyna by sie nadawala? podasz jakis przyklad Przem_106,
chcialbym podniesc auto bo na tym setupie co mam to na asfaltach sie trze plyta nawet

faldzip - Śro 21 Wrz, 2011

Przem_106 napisał/a:
ew. jakas walcowa o twardosci ok 50

moglbym prosic o jakies wytlumaczenie, bo nic nie rozumiem z tego :P
jaka twardosc ma seryjna sprezyna? jaka ma szutrowa PS?
Przem_106 napisał/a:
Oczywiscie mysląc o prawdziwej jezdzie po szutrze wyrzucasz stabilizatory lub zakładasz miękkie.

tu tez prosilbym o jakies wyjasnienie, bylbym wdzieczny

kubas - Śro 21 Wrz, 2011

faldzip napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Oczywiscie mysląc o prawdziwej jezdzie po szutrze wyrzucasz stabilizatory lub zakładasz miękkie.


tu tez prosilbym o jakies wyjasnienie, bylbym wdzieczny


Faldzip proszę przejrzyj pare ostatnich stron tego tematu to się dowiesz ocb.

faldzip - Śro 21 Wrz, 2011

sledze watek, ale odnioslem wrazenie, ze tam (ostatnie 2 strony) wszyscy pisza o wrazeniach na asfalcie, a poza tym porownania byly w stylu : jak damy miekki przod a twardy tyl to cos, a jak na odwrot to cos innego. A tu Przem_106 napisal o wypierdzieleniu obu stabow na szuter. Chcialbym poznac teraz opinie co to dalo na szutrze, bo ja bym sie bal, ze przy locie bokiem w jakies koleiny to zwieksza sie szansa na zatrzymanie na dachu ;D ale moze wlasnie sie myle :/

ps. ktos zna jakies miejsce gdzie mozna sie wybrac na male upalanie testowe na szutrze? :>

ictus - Śro 21 Wrz, 2011

po pierwsze to jak nie wyjmiesz staba to na drugiej porzadnej dziurze pourywa laczniki :) a wogole to takie sa zalecenia Pug sporta i w 106 i w 206 wiec warto sie posluchac...
no a tak wogole to zwiekszasz w ten sposob trakcje

faldzip - Śro 21 Wrz, 2011

ictus napisał/a:
po pierwsze to jak nie wyjmiesz staba to na drugiej porzadnej dziurze pourywa laczniki

a gówno :]
na PTS dwa razy na jednej probie wylecialem z drogi w takie dziury, ze na serio myslalem, ze conajmniej wahacz do wymiany, a dziura taka byla, ze jak kolo w nia wpadlo, to zarylem skrzynia i olej zaczal z niej leciec, a w lacznikach staba nadal nic nie stuka nic nie puka :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group