eMie działaj, moderatorem przypisanym jest dzik, a on ma ostatnie logowanie: Pon 18 Lip, 2011
Kubas jest za młody kubas - Śro 14 Wrz, 2011
M napisał/a:
was79 napisał/a:
eMie działaj, moderatorem przypisanym jest dzik, a on ma ostatnie logowanie: Pon 18 Lip, 2011
Kubas jest za młody
Staż na forum długi!
Dołączył: Nie 25 Mar, 2007
Zresztą ile lat mieli założyciele tego forum jak powstawało ? mi - Śro 14 Wrz, 2011
kubas napisał/a:
Dołączył: Nie 25 Mar, 2007
dziecko...
kubas - Śro 14 Wrz, 2011
mi napisał/a:
kubas napisał/a:
Dołączył: Nie 25 Mar, 2007
dziecko...
Wiem wiem tato bez hatchbacka mi - Śro 14 Wrz, 2011 Yeah, rite... Chcesz foto z dzisiejszą gazetą? kubas - Śro 14 Wrz, 2011
mi napisał/a:
Yeah, rite... Chcesz foto z dzisiejszą gazetą?
takzawodnik - Wto 20 Wrz, 2011 Pany jaki zawias na przod do puga 106 na szuter?
mam teraz PSa asfalt na jakichs springach, nie wiem z czego to i jest duzo za nisko i za twardo, co byscie polecili? B6 i seryjna sprezyna?ictus - Wto 20 Wrz, 2011 PS szuter Przem_106 - Wto 20 Wrz, 2011 Gruby Bill z Zerkopolu plus spręzyna szutrowa Peugeot Sport, ew. jakas walcowa o twardosci ok 50. Ewentualnie seryjna spręzyna, ale wtedy pozostanie problem wysokosci.
B6 i seria spręzyna nadaje się co najwyzej na ulice.
Oczywiscie mysląc o prawdziwej jezdzie po szutrze wyrzucasz stabilizatory lub zakładasz miękkie.zawodnik - Śro 21 Wrz, 2011 tylko ciezko znalesc amora szuter PS i jeszcze sprezyne PS do tego:)
a jaka inna sprezyna by sie nadawala? podasz jakis przyklad Przem_106,
chcialbym podniesc auto bo na tym setupie co mam to na asfaltach sie trze plyta nawetfaldzip - Śro 21 Wrz, 2011
Przem_106 napisał/a:
ew. jakas walcowa o twardosci ok 50
moglbym prosic o jakies wytlumaczenie, bo nic nie rozumiem z tego
jaka twardosc ma seryjna sprezyna? jaka ma szutrowa PS?
Przem_106 napisał/a:
Oczywiscie mysląc o prawdziwej jezdzie po szutrze wyrzucasz stabilizatory lub zakładasz miękkie.
tu tez prosilbym o jakies wyjasnienie, bylbym wdziecznykubas - Śro 21 Wrz, 2011
faldzip napisał/a:
Przem_106 napisał/a:
Oczywiscie mysląc o prawdziwej jezdzie po szutrze wyrzucasz stabilizatory lub zakładasz miękkie.
tu tez prosilbym o jakies wyjasnienie, bylbym wdzieczny
Faldzip proszę przejrzyj pare ostatnich stron tego tematu to się dowiesz ocb.faldzip - Śro 21 Wrz, 2011 sledze watek, ale odnioslem wrazenie, ze tam (ostatnie 2 strony) wszyscy pisza o wrazeniach na asfalcie, a poza tym porownania byly w stylu : jak damy miekki przod a twardy tyl to cos, a jak na odwrot to cos innego. A tu Przem_106 napisal o wypierdzieleniu obu stabow na szuter. Chcialbym poznac teraz opinie co to dalo na szutrze, bo ja bym sie bal, ze przy locie bokiem w jakies koleiny to zwieksza sie szansa na zatrzymanie na dachu ale moze wlasnie sie myle
ps. ktos zna jakies miejsce gdzie mozna sie wybrac na male upalanie testowe na szutrze? ictus - Śro 21 Wrz, 2011 po pierwsze to jak nie wyjmiesz staba to na drugiej porzadnej dziurze pourywa laczniki a wogole to takie sa zalecenia Pug sporta i w 106 i w 206 wiec warto sie posluchac...
no a tak wogole to zwiekszasz w ten sposob trakcjefaldzip - Śro 21 Wrz, 2011
ictus napisał/a:
po pierwsze to jak nie wyjmiesz staba to na drugiej porzadnej dziurze pourywa laczniki
a gówno
na PTS dwa razy na jednej probie wylecialem z drogi w takie dziury, ze na serio myslalem, ze conajmniej wahacz do wymiany, a dziura taka byla, ze jak kolo w nia wpadlo, to zarylem skrzynia i olej zaczal z niej leciec, a w lacznikach staba nadal nic nie stuka nic nie puka