Kamilbike - Czw 26 Lis, 2009 Racja Ferodo, przez 2x R nie chcialo nic na allegro znalezc Moj blad przepraszam GeKo - Czw 26 Lis, 2009 Jest jeszcze motul 5.1 wcale nie gorszy, jeśli idziesz w 4 tłoki to litr może być mało do przepłukania i zalania całego układu. W moim clio starcza bez problemu w clio 3 już 1,5l było potrzebne.Anonymous - Czw 26 Lis, 2009 Ate Blue Racing DOT4.Sportowe płyny są silnie higroskopijne i trzeba je często wymieniać.Greg - Czw 26 Lis, 2009
GeKo napisał/a:
Jest jeszcze motul 5.1 wcale nie gorszy, jeśli idziesz w 4 tłoki to litr może być mało do przepłukania i zalania całego układu. W moim clio starcza bez problemu w clio 3 już 1,5l było potrzebne.
Ja mam teraz 4 tłoki i potrzeba było jakieś 0,8l. Kupiłem dot 5.1 Commy, jeden pies - i tak na wiosne zmienię pewnie pit - Śro 02 Gru, 2009 Jeżeli komuś przyda się ta informacja to niestety od 206s16 do 106s16 nie są p&p.
Nie da się przykręcić jarzma bo góra się o tarcze zapiera.
Trzeba tulejki albo podkładki podłożyć. Dzisiaj tego właśnie doświadczyłem 106 - Śro 02 Gru, 2009
pit napisał/a:
Trzeba tulejki albo podkładki podłożyć. Dzisiaj tego właśnie doświadczyłem
nie robi sie tego nigdy w ten sposob. jesli potrzebujesz odsadzenie to robi sie
to z jednego kawalka stali narzedziowej, obrabiasz i wiercisz pod wymagany
rozstaw.
na podkladki, tulejki to mozna sobie audio montowac a nie zaciski hamulcowe.Loko - Czw 03 Gru, 2009
pit napisał/a:
Jeżeli komuś przyda się ta informacja to niestety od 206s16 do 106s16 nie są p&p.
Nie da się przykręcić jarzma bo góra się o tarcze zapiera.
Trzeba tulejki albo podkładki podłożyć. Dzisiaj tego właśnie doświadczyłem
Hmm, jak dla mnie to mocno dziwna informacja, bo u mnie siedzą hamulce z peugeota 206 s16 i nie było żadnych problemów z ich montażem.
Takie pytanie, zwróciłeś dobrze uwagę, żeby kupić właściwą tarczę? Ponieważ w pugach 206 s16 są dwa rodzaje zacisków boscha i tak samo dwa rodzaje tarcz w zależności od rocznika.
Różnica na całkowitej wysokości tarczy to jest ponad 5 mm więc dość sporo i to może być źródło problemu u Ciebie.pit - Czw 03 Gru, 2009 Chodzi o to że otwory mocowania jarzma nie stykają się z piastą poniewarz gór jarzma opiera się o tarcze.
Loko wysokości? średnicy znaczy?Vlodarsky - Czw 03 Gru, 2009 jak byś znał nr nadwozia samochodu z którego pochodzą hamulce to bym Ci podał nr oryginały tarcz.pit - Czw 03 Gru, 2009 Ta, zaciski z allegro, tarcze po numerze vin znalezionym w necie
Tulejki się zrobi i bedzie chasać.
106,
Docisk i tak dolega tylko w dwóch miejscach więc na moje lajt.106 - Czw 03 Gru, 2009
pit napisał/a:
106,
Docisk i tak dolega tylko w dwóch miejscach więc na moje lajt.
moze nie o tym samym miejscu myslimy, ale miedzy zacisk a zwrotnice (pod te
2 glowne mocujace sruby) zadnych tulejek byl nie dawal...
bylem swiadkiem jak na testach p306 z takimi podkladkami, zacisk zlamal tarcze,
zablokowal kolo i auto poszlo w zielone... na szczescie bylo to na dohamowaniu
z malej predkosci wiec nikomu nic sie nie stalo.
moze tak jak loko pisal.. cos nie tak z tarcza bo u mnie tez siedzi wszystko
bez podkladek na fabrycznych mocowaniach i srubach z tarcza 283mm (206 rc)Loko - Czw 03 Gru, 2009
pit napisał/a:
Chodzi o to że otwory mocowania jarzma nie stykają się z piastą poniewarz gór jarzma opiera się o tarcze.
Loko wysokości? średnicy znaczy?
Wysokości czyli grubość tarczy plus jej odsadzenie od piasty, tutaj jest róznica w zalezności od rocznika, średnica w oby przypadkach ta sama 266mm.
Zrób zdjęcie zacisku od wierzchniej strony, tam gdzie są literki i cyferki, dowiedz się, albo zmierz, czy masz tarcze o grubości 20,5 mm czy 22 mm, a ja ci powiem czy masz dobrą tarcze do tego zacisku, bo wg. mnie kupując tarcze tak po prostu z jakiegoś vin'u w necie po prostu pomyliłeś tarcze i będziesz niepotrzebnie robił rzeźbę z tulejkami, jak wystarczy wymienić tarcze na inną.pit - Czw 03 Gru, 2009 A więc tarcza jest 22mm (4246w7) a zacisk wygląda tak:
Czy ktoś mi może podać numer tarczy jaki mam zamówić pod te zaciski?Anonymous - Czw 03 Gru, 2009 Jeśli dobrze widze ,to jest to stary bosch pod tarcze 20.5 . Nawet jest napisane 20.4 - to może też o tym świadczyć Loko - Czw 03 Gru, 2009 No jest dokładnie tak jak myślałem, to jest zacisk pod tarczę 20,5 mm, a Ty kupiłeś tarcze 22 mm wiec nie ma prawa to pasować, bo poza grubością tarczy, różnią się one też odsadzeniem.
Musisz po prostu kupić tarczę 266mm średnicy na 20,5 mm grubości. Drugi raz się nie pomylisz, bo do tego puga są tylko dwa rodzaje tarcz