Chodzi o to że jak na zimnym klocku depniesz w pedał to nie zblokujesz kół.
Mi sie udawało, byc moze mialem dobre wspomaganie...Vlodarsky - Pon 23 Lis, 2009 nie Marek, myślę, że to kwestia doświadczenia. latasz w rajdach już wiele lat, jesteś w stanie oceniać jazdę wybitnych kierowców i pokazać gdzie popełniają błędy, masz clio, jesteś przystojny, byłeś na top trendy - ja np bym tak nie zahamował. Tzn mi by się tak nie udało. Czuje się strasznym leszczem czytając o tym, że Tobie się udało. Czym się wspomagasz (pisałes o lepszym wspomaganiu- na czym ono polega? Joga, uczysz się jak zostać ninja? )saxorulez - Pon 23 Lis, 2009 Vlodarsky,
leżę i kwiczę....bizon - Pon 23 Lis, 2009 to nie kwestia zblokowana kol. po prostu ich sila hamowania bez nagrzania jest dosc mierna. ds perf byly efektywniejsze w tych warunkach. a tak to maja miejsce takie sytuacje, ze tocze sie w jakims ciezkim ruchu miejskim i nagle ktos przede mna ostrzej zahamuje. i wtedy nie wystarczy gwaltowniej wcisnac hamulec, trzeba na nim doslownie stanac a i tak czuje, jakby wszystko bylo zrobione z kisielu ostatnio prawie bym sie na czyims zderzaku zatrzymal, bo niestety mimo grzmotniecia w pedal (hamulca) auto sobie pojechalo zupelnie nie tak jak bym oczekiwal.
zaznaczam, ze byc moze w autach z fabrycznie sprawniejszym ukladem hamulcowym nie robi to takiej roznicy, ale hondy takie jak moja, maja generalnie z tylka hamulce. daleko im do ostrosci w np clio.GeKo - Pon 23 Lis, 2009
bizon napisał/a:
trzeba na nim doslownie stanac a i tak czuje, jakby wszystko bylo zrobione z kisielu ostatnio prawie bym sie na czyims zderzaku zatrzymal, bo niestety mimo grzmotniecia w pedal (hamulca) auto sobie pojechalo zupelnie nie tak jak bym oczekiwal.
O tym właśnie mówię Fakt w clio jest dość ostry hamulec, nie trzeba mocno walić żeby bloka strzelić.Marek23 - Pon 23 Lis, 2009
Vlodarsky napisał/a:
nie Marek, myślę, że to kwestia doświadczenia. latasz w rajdach już wiele lat, jesteś w stanie oceniać jazdę wybitnych kierowców i pokazać gdzie popełniają błędy, masz clio, jesteś przystojny, byłeś na top trendy - ja np bym tak nie zahamował. Tzn mi by się tak nie udało. Czuje się strasznym leszczem czytając o tym, że Tobie się udało. Czym się wspomagasz (pisałes o lepszym wspomaganiu- na czym ono polega? Joga, uczysz się jak zostać ninja? )
Vlodek,idz sie wyplacz do zony jaki jestes do niczego... Ona zrozumie, tyle lat widzi jak rzeźbisz jakies niewypały dla siebie, to krótkie załamanie poczucia wartości też przeżyje.Bart - Pon 23 Lis, 2009 teraz kolej na błyskotliwą ripostę Vłodzia
potem nie gorsza autorstwa MarkaS3...
znów Vłodi
Marek S3
..
..
..
w sumie fajnie się te Wasze połajanki czyta bizon - Pon 23 Lis, 2009 to moze ja tez powinienem pociagnac na drugim froncie temat z geko M - Pon 23 Lis, 2009 Maras ty naprawde byłes na toptrendach? Bart - Pon 23 Lis, 2009
M - Pon 23 Lis, 2009 No cóż hmm hrr uhh.
Marek23 - Pon 23 Lis, 2009
Cytat:
Maras ty naprawde byłes na toptrendach?
Jakby Ci ziom załatwił hotel za friko i plakietke vip, która pozwalała chlac na koszt Solorza i to w towarzystwie niezłych dup, to bys nie pojechał?
Nawet miał jeden bardzo szanowany członek tego forum jechac, bardzo sie zajarał pomysłem,ale w końcu coś mu wyskoczyło....
A co do serwa, to w clio jest bardzo mocne i dlatego nie ma takiego problemu z niedogrzanym klockiem. Ale też serwo wypinam teraz, bo jednak za czułe.
Poza tym w zimę, gdzie przyczepnosc generalnie spada(zimowe opony) lub tez upalamy na sniegu, bez sensu jezdzic na ds3000 lub 2500. Lepiej zalozyc cos gorszego, szkoda drogich klockow....M - Pon 23 Lis, 2009
Marek23 napisał/a:
Cytat:
Maras ty naprawde byłes na toptrendach?
Jakby Ci ziom załatwił hotel za friko i plakietke vip, która pozwalała chlac na koszt Solorza i to w towarzystwie niezłych dup, to bys nie pojechał?
Nawet miał jeden bardzo szanowany członek tego forum jechac, bardzo sie zajarał pomysłem,ale w końcu coś mu wyskoczyło....
wiesz ze sobie robie jaja, nie musisz sie tlumaczyc ziomVlodarsky - Pon 23 Lis, 2009
Marek23 napisał/a:
Vlodek,idz sie wyplacz do zony jaki jestes do niczego... .
Jutro jej się wypłacze bo dzisiaj jeszcze muszę przejrzeć Twoje błyskotliwe odpowiedzi w kilku tematach i wynotować te lepsze w moim notesie. Wierz mi lub nie ale mam Twoje zdjęcie nad kiblem - Twój autorytet pomaga mi się złamać (swoją drogą polecam zdjęcie Marka na zaparcia ! )
Cytat:
Ona zrozumie, tyle lat widzi jak rzeźbisz jakies niewypały dla siebie, to krótkie załamanie poczucia wartości też przeżyje
na AXie nauczyłem się spawać, szpachlować, lakierować, latać bokami bez ofiar śmiertelnych.
na 306 nauczyłem się budowy silnika od podstaw w praktyce
na ZXie będę się uczył jeździc po szutrach
C2 sprawiło mi wiele radości w zimie
a co Ty masz z pie.rdo.lenia głupot na forum ? sprzedaj parę chińskich snowboardów i kup sobie kilka kluczy płaskich w praktikerze albo obi i naucz się wymieniać olej to pogadamy.
Gra toczy się dalej
Marek23 napisał/a:
Poza tym w zimę, gdzie przyczepnosc generalnie spada(zimowe opony) lub tez upalamy na sniegu, bez sensu jezdzic na ds3000 lub 2500. Lepiej zalozyc cos gorszego, szkoda drogich klockow....
co do klocków to się nie wypowiem ja je umiem tylko wymieniać Ale gdybym potrzebował się wypowiedzieć to poczytał bym napewno fachową literaturę (jeśli akurat pod ręką nie miałbym notesu z Twoimi złotymi myślami)Marek23 - Pon 23 Lis, 2009 O jezu, Vlodi, jakbys jeszcze był jakims powaznym typem to byloby to pewnego rodzaju wyzwanie... Znalezc cos z czego mozna sie posmiac. Ale Ty? Warszawiak, ktory pałac kultury widzial raz, na zdjęciu w gazecie, którą podkładał pod jakieś upi.erdolone gówno, zeby się garaż dla szpachlowanego Boxstera w gazie nie ubrudził... Nie rzucaj już we mnie więcej tą brudną rękawicą