To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

GeKo - Pią 17 Cze, 2011

Gaydek napisał/a:

Wysłany: Wczoraj 14:41     
Przejechałem na Powerflexach już chyba 1,5 tys. km i pomimo posmarowania trochę skrzypi,


W takim razie za mało posmarowałeś :)

zawodnik - Pią 17 Cze, 2011

faldzip napisał/a:
to ja ponowie moje pytanie, bo moze ktos jednak wie :> :
Czy amorki Peugeot Sport mozna regenerowac? Jesli tak to gdzie?
,

da się, ja regenerowąłem swoje własnie u Grześka Dachowskiego odezwij się do mnie na priv po niedzieli to podam Ci namiar na niego

Pinioczet - Pon 27 Cze, 2011

Jakie tuleje poliuretanowe kupić do Saxo? Powerflex,Strongflex czy z http://www.poliuretan.olkusz.pl/ ? :)
jarek-malopolska - Pon 27 Cze, 2011

Ja bym wział Powerflexy, jesli masz budzet to na pewno warto ;) z reszta ja przed zakupem tez sie zastanawiałem, a ze zakupy robiłe razem z meehowem to pytałem go czy zamawimy powerflexy czy tez poli z Olkusza.. Mowił, ze w 106 miał te Polskie i do saxo woli włozyć juz Powerflexy, jak coś to podpytaj go dokładnie, mnie przekonał ;)
Tomcat - Sob 02 Lip, 2011

Panocki, mam dwie ważne kwestie... Ogólnie B6 mi sie raczej rozpada, jeszcze nie wiem w jakim stopniu, ale trzeba zakładać najgorszą opcję, bo zazwyczaj właśnie ta się spełnia.

1. Do jakiego stopnia można regenerować zwykłą B6, konkretnie przednią, oczywiście do Sraxo, czyli co jeszcze da się zrobić, a czego już nie ? Ewentualnie jakie są obecnie koszty ?

2. Ile kosztuje customowy gwint by Zerkopol ? Trzeba im wysłać same kolumny, a oni dobierają sprężyny czy też trzeba wysłać swoje ?

Janusz - Sob 02 Lip, 2011

Tomcat napisał/a:
1. Do jakiego stopnia można regenerować zwykłą B6, konkretnie przednią, oczywiście do Sraxo, czyli co jeszcze da się zrobić, a czego już nie ? Ewentualnie jakie są obecnie koszty ?

2. Ile kosztuje customowy gwint by Zerkopol ? Trzeba im wysłać same kolumny, a oni dobierają sprężyny czy też trzeba wysłać swoje ?


kolega teraz miał problemy w b14 w Gteku... w zerkopolu mu powiedzieli coś koło 1000 zł od lagi z przodu ze nie da sie tego uratować itp(amory były u nich je oglądali czy tam coś, w każdym bądź razie były juz nieco krzywe, tak ze dało się latać ale nie pracowały tak jak powinny), Guzik w KRK ogarnął mu je za 250 zł sztuka :) i jeszcze zmiękczył trochę na życzenie :)

Tomcat - Sob 02 Lip, 2011

a kto to jest ten guzik ? jakis kontakt ?
Janusz - Sob 02 Lip, 2011

http://www.cylex.pl/firmy...w-10730457.html mi ten koles regenerował i utwardzał ori amory za sporta, w tym tylne przerabiał z jednorurowych na dwururowe :) generalnie gość jest juz stary, jeździ maluchem :D ale od kilkudziesięciu lat żyje tylko z amorów :) podobno swego czasu robił wiele amorów do low budgetowych wynalazków startujących w rożnych imprezach. podobno najlepsza opcja jak ma być tanio i dobrze :)
Tomcat - Sob 02 Lip, 2011

dzieki janek :*

a reszta ekspertow ma cos do powiedzenia ? ;D

was79 - Sob 02 Lip, 2011

ja nie mam, ale pije budżetowego specjala więc jest o.k
Tomcat - Sob 02 Lip, 2011

was79 napisał/a:
ja nie mam, ale pije budżetowego specjala więc jest o.k


:pom: na zdrowie, a poza tym to bujaj sie :P

was79 - Sob 02 Lip, 2011

dziękuje, pobujam jądrami, jak obalę jeszcze jedno, speszjal for ju only tudej
budzik - Sob 02 Lip, 2011

Hehe, Specjal jest OK ;D
Gdzie się bawisz was?

was79 - Sob 02 Lip, 2011

Jastarnia
qbica - Pon 11 Lip, 2011

gdzie najtaniej dorwac nowe bile b6ki? tyl może być clio I, a do przodu bedzie chyba trzeba szukac do R5 GT Turbo


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group