106 - Pon 26 Paź, 2009 bez jaj. jakby auto kosztowalo 400tys to pasecki nie sprzedawal by swoich
za 120 - 160 tys. wystarczy zobaczyc po ile chodza uzywane... az takiej
utraty na wartosci nie ma...
niby mozna miec saxo Nkowe za 20k i za 120k pln, ale w przypadku c2r2
specyfikacja jest w miare podobna, wiec imho jak r2 to r2GeKo - Pon 26 Paź, 2009
fydi napisał/a:
Pewne źródło jest tylko jedno ... martin.h, !!!
martin.h - Pon 26 Paź, 2009
106 napisał/a:
bez jaj. jakby auto kosztowalo 400tys to pasecki nie sprzedawal by swoich
za 120 - 160 tys. wystarczy zobaczyc po ile chodza uzywane... az takiej
utraty na wartosci nie ma...
niby mozna miec saxo Nkowe za 20k i za 120k pln, ale w przypadku c2r2
specyfikacja jest w miare podobna, wiec imho jak r2 to r2
Pytanie jaka to specyfikacja, bo jest zwykła i MAX. Info jest od użytkownika Mixer z naszego forum, który ma wtyki u Porębskiego.
I dochodzi jeszcze pytanie co wchodzi w skład kitu, bo fotele, kiera, pasy raczej nie. Dochodzą pewnie jeszcze felgi, opony, nie wiadomo jak z boczkami itp.Marek23 - Pon 26 Paź, 2009 Nie ma bata,że C2 R2 400 tysi, nawet w maxie. Z tego pamietam, pierwsze zwykłe około 180 tysiBart - Pon 26 Paź, 2009 podważasz wiedzę martina.h?!martin.h - Pon 26 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
Nie ma bata,że C2 R2 400 tysi, nawet w maxie. Z tego pamietam, pierwsze zwykłe około 180 tysi
Swego czasu Rallytechnology miało wystawionego MAX'a za 50 tyś Euro, co daje ponad 200 tyś zł za używkę w asfaltowej specyfikacji. Dochodzi do tego kit szutrowy, który do tanich nie należy i robi się niezła sumka.
I jeszcze jedno: ceny używanych rajdówek mają się nijak do tego ile trzeba przeznaczyć na zbudowanie nowego egzemplarza.GeKo - Pon 26 Paź, 2009 Wszystko OK, ale nie 2xtyle. chyba ze ciężarówką kół i zapasem częsci.Marek23 - Pon 26 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
Swego czasu Rallytechnology miało wystawionego MAX'a za 50 tyś Euro, co daje ponad 200 tyś zł za używkę w asfaltowej specyfikacji.
Sprawdzę to, bo za tydzień u nich będę.k-mart - Pon 26 Paź, 2009 nie widze roznicy miedzy c2 vts a c2 r2, no moze po za klatka i kublami.Anonymous - Pon 26 Paź, 2009 a ja mimo podszywania sie widze roznice miedzy Toba a BadimGeKo - Pon 26 Paź, 2009 Właśnie, który wyższy Badi czy Kej? martin.h - Pon 26 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
martin.h napisał/a:
Swego czasu Rallytechnology miało wystawionego MAX'a za 50 tyś Euro, co daje ponad 200 tyś zł za używkę w asfaltowej specyfikacji.
Sprawdzę to, bo za tydzień u nich będę.
Spytaj się ile ich wyszło zbudowanie MAX'a.Bad-i - Pon 26 Paź, 2009
GeKo napisał/a:
Właśnie, który wyższy Badi czy Kej?
nie widziałeś mnie za kierownicą ??
Dobra kto ma dobre wtyki u Gorskiego czy u kogos innego z GKSS ?? potrzebuje rzetelne informacjeMarek23 - Pon 26 Paź, 2009 Bad-i jednak
Martinh, wypytam...Bad-i - Pon 26 Paź, 2009
Marek23 napisał/a:
Bad-i jednak
Mareczku na razie nic nie wiem. Szkuta tez nic nie wie. Jedyne co wiem to ze podobno ma byc jakis komunikat GKSS i chcialbym wiedziec co w nim będzie