To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Hamulce

Młody Papież - Wto 20 Paź, 2009

o kutwa! co to za teorie!!! o_O
jeżeli zalezy na skuteczności hamowania to przecież przód powinien zawsze hamować w takim samym stosunku do do tyłu jak przed np zmianą klocków
podejrzewam, że w tak cywilizowanym samochodzie jak golf Vgen nie będzie zbyt korzystne wprowadzenie zmiany. uważasz, że jeżeli powiedzmy zmienisz z przodu klocki na te które zahamuja lepiej to tył ma hamować tak samo jak wczesniej/gorzej.......yyyyyyyy.........eeeeeee.......czy coś... tak będzie łatwiej zatrzymać samochód? yyyyyyyyy......


          "foturbo rulez"
                                          "foturbo tu był"


ok, Loko, a co Ty na to? :*

Anonymous - Wto 20 Paź, 2009

a po ludzku umiesz??
Greg - Wto 20 Paź, 2009

Zalej cokolwiek 5.1 - na drogę i to zima ogarnie.
PiTT - Wto 20 Paź, 2009

zestaw kupiony, dziękuję wszystkim co doradzali a szczególnie Mikanowi za ogarnięcie gratów ;)
Ferodo DS Performance na przód
Ferodo Premier na tył
Ferodo 5.1 w rurki

ps. szkoda że nie można tu dać pomuka

martin.h - Wto 20 Paź, 2009

Dżon napisał/a:
o kutwa! co to za teorie!!! o_O
jeżeli zalezy na skuteczności hamowania to przecież przód powinien zawsze hamować w takim samym stosunku do do tyłu jak przed np zmianą klocków
podejrzewam, że w tak cywilizowanym samochodzie jak golf Vgen nie będzie zbyt korzystne wprowadzenie zmiany. uważasz, że jeżeli powiedzmy zmienisz z przodu klocki na te które zahamuja lepiej to tył ma hamować tak samo jak wczesniej/gorzej.......yyyyyyyy.........eeeeeee.......czy coś... tak będzie łatwiej zatrzymać samochód? yyyyyyyyy......


          "foturbo rulez"
                                          "foturbo tu był"


ok, Loko, a co Ty na to? :*


Widzisz Dżon ja się z Tobą nie zgodzę, klocki seryjne do jazdy po mieście są wystarczające, do upalania tył wystarcza seryjny bo nie ma tam takiej siły hamowania i temperatur jak z przodu. To najczęściej przód mówi "dziękuję". Jak byś założył do Twojego puga DS2500 na przód i tył to musiałbyś zmienić balans hamulców bo tył byłby ciągle niedogrzany i nie hamowałby.
I nie p.i.e.r.d.o.l 4turbo, bo tak samo sądzą inni mechanicy, nawet tacy którzy pracowali w IMRacing czy jeździli z Dudą w RSMP.

To jeszcze jedno pytanie, dużo osób z Was jeździ na DS Performance z przodu, z tyłu też takie macie? Koniec. Kropka.

kubas - Wto 20 Paź, 2009

:rotfl: Fajt !

martin.h - Człowiek legenda !

Bart - Wto 20 Paź, 2009

http://www.martin-h.com/


martin.h - Wto 20 Paź, 2009

bart napisał/a:
http://www.martin-h.com/


:rotfl:

vitesse - Wto 20 Paź, 2009

hehe wniosek z tego ze martin h. zyje tylko na hothatch :)
krz_p - Wto 20 Paź, 2009

PiTT napisał/a:
zestaw kupiony, dziękuję wszystkim co doradzali a szczególnie Mikanowi za ogarnięcie gratów ;)
Ferodo DS Performance na przód
Ferodo Premier na tył
Ferodo 5.1 w rurki

ps. szkoda że nie można tu dać pomuka


ja bym zapodał performance też na tył, a to ze względu na prawidłową pracę ESP
i fakt, że w GTI klocki z tyłu kończą się wcześniej niż z przodu

PiTT - Wto 20 Paź, 2009

krz_p napisał/a:
PiTT napisał/a:
zestaw kupiony, dziękuję wszystkim co doradzali a szczególnie Mikanowi za ogarnięcie gratów ;)
Ferodo DS Performance na przód
Ferodo Premier na tył
Ferodo 5.1 w rurki

ps. szkoda że nie można tu dać pomuka


ja bym zapodał performance też na tył, a to ze względu na prawidłową pracę ESP
i fakt, że w GTI klocki z tyłu kończą się wcześniej niż z przodu

no z tyłu zawsze jest mniej klocka, ale szczerze mówią co by było bardzo ciekawe jakby tył się bardziej zużywał niż przód
no w zasadzie to nie ma siły przecież bo to przód głównie pracuje, może tylko takie wrażenie sprawia że tył szybciej się ściera, ale to tylko przez to że jest fabrycznie cieńszy
ale jeszcze jedna sprawa, ja nie oczekuję że po założeniu ds performance będzie jakaś duża różnica (może się mylę), więc tak czy inaczej mając dobry klocek z tyłu nie powinno być przecież sytuacji że ESP będzie wariowało
DS Performance ma tylko przecież podwyższoną odporność na temp.
a co w przypadku modów typu, przednia tarcza z Cupry - jak wiadomo jest większa tarcza
wtedy już jest różnica w hamowaniu w porównaniu z seria, a tył jednak nadal zostaje seryjny i raczej nie powoduje to kłopotów z hamowaniem...
jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi

krz_p - Wto 20 Paź, 2009

po założeniu w GTI hebli z Cupry wcale nie jest idealnie, ABS załącza się za wcześnie
przeprogramowanie kompa bez kombinacji ze sterownikiem się nie uda

PiTT - Wto 20 Paź, 2009

krz_p napisał/a:
po założeniu w GTI hebli z Cupry wcale nie jest idealnie, ABS załącza się za wcześnie
przeprogramowanie kompa bez kombinacji ze sterownikiem się nie uda

a to nie wiedziałem
no to nie będę nic kombinował, ew. jakieś ate powerdisc albo brembo max i styknie
zaloze teraz na tył zwykłe, pewnie latem będę zmieniał tarcze to wtedy mogę pomyśleć to ds'ach na tył, ale mimo wszystko coś mi sie nie chce wierzyć z tym szybszym ścieraniem tyłu niż przodu ;D

krz_p - Wto 20 Paź, 2009

no niestety w wielu nowych autach tył schodzi szybciej niż przód
kolega w nowym Type-R też tak ma

martin.h - Wto 20 Paź, 2009

krz_p napisał/a:
no niestety w wielu nowych autach tył schodzi szybciej niż przód
kolega w nowym Type-R też tak ma


Bo wszystko zależy od tego jaki wsp. tarcia ma klocek, na tyle są przeważnie "miększe".
Druga sprawa to ESP, w przypadku podsterowności dohamowywane jest zawsze tylne koło.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group