Loko - Pią 01 Lut, 2008 Kusząca propozycja, też musz się rozglądnąć za jakimiś gumami na lato i takie marangoni calkiem mile no i tanie, a w rozmiarze 195/50/15 to juz wogole 150 pln za sztuke.DeeS - Sob 02 Lut, 2008 Tak bylem. Swietne opony tylko cholernie szybko znikaja Natomiast na mokrym juz nie pojezdzimy. Chce sprobowac czegos innego moze akurat.
Jesli nic nie wymysle to pierwszy wybor Toyo T1-R pojda potem ta yokohama parada no i r888 ale nie wiem co z nia:>DeeS - Sob 02 Lut, 2008 Okej musze podjac decyzje.
Oponki do mnie generalnie duzo moge jezdzic po torze ewentualnie czasami jakis szuterek.
Nie chce wydac duzo kasy na te opony Co polecacie ? Jak z trwaloscia ?nox - Sob 02 Lut, 2008 wszystkie opony podałeś 195/50/15 a powinny być 195/45/15 przy spaxie 50 już na pewno będzie obcierać .ade - Sob 02 Lut, 2008
fydi napisał/a:
ade napisał/a:
nox napisał/a:
15 w saxo i KJS to juz nie jest dobru pomysł
nie jezdzilem saxo, ale mysle, ze 14ka to na kjs jest wsam raz, zwlaszcza w krakowie:] chociaz juz dawno nie startowalem, ani nawet nie ogladalem wiec moze teraz inne proby sa:D
poza tym na kjsach masz czesto duzo syfu, zmienna nawierzchnie, wiec to jednak troche inna opona jest potrzebna... nie mam pojecia jaka powinna byc, ja zawsze jezdzilem na tym co mialem dojezdzone, dobre opony zostawaly do jazdy na codzien...
Na początek spróbuje pojeździć na tych 16. Może nie będzie tak źle. A jak coś to będę szukał innego rozwiązania. Ogólnie to kjs w Krk odbywają się na:
a) maxi schrottcie, tam jest trochę dziur, ale jest też duży obszar i jak ktoś z głową zaplanuje próbę to można uniknąć wilczych dołów
b) lotnisko koło muzeum lotnictwa, tam jest bardzo równo
c) baustal, tu mało jeździłem, ale próba wygląda na równą tylko posypana jest szuterkiem.
no to maxischrot i lotnisko na 16kach to chyba samobojstwo (no chyba, ze 16ki w jakims duzym aucie z profilem duzeym:P)
albo dopompujesz mocno opone mocne zeby felg nie poniszczyc, ale przez to auto bedzie ci sie zle proawdzic, a na dobrym cisnieniu to watpie czy beda te kola proste po jednej imprezie...DeeS - Sob 02 Lut, 2008
Cytat:
wszystkie opony podałeś 195/50/15 a powinny być 195/45/15 przy spaxie 50 już na pewno będzie obcierać .
hmm nie wzialem tego pod uwage. Ale czy az taka jest roznica miedzy 45 a 50 ?Jaco707 - Sob 02 Lut, 2008 Jest spora różnica!DeeS - Sob 02 Lut, 2008 Co sie dzieje ?
W takim razie jest ktos w stanie znalezc dla mnie
Toyo R888 w rozmiarze 195/45/15
Toyo T1-r
Marangoni Zeta Linea
Yokohama Parada
Moze cos innego w tej kategorii ?Bart - Sob 02 Lut, 2008 http://www.ceneo.pl/;004c...3374P6-3378.htmDeeS - Sob 02 Lut, 2008 To ladnie nie ma Toyo R888 ! Ktos moze zalatwic ?
W ogole to produkuja taki rozmiar ?Bart - Sob 02 Lut, 2008 na stronie toyo 195 jest tylko z profilem 50%, 45 nima.
http://marktg.toyotires.com/file/30029.pdfDeeS - Sob 02 Lut, 2008 Jestem udupiony
Czy naprawde bedzie zle jesli zaloze 195/50/15 ?
jesli bedzie spax i -40 ?Jaco707 - Sob 02 Lut, 2008 U mnie przy 195/50/15 obcierało na wybojach i przy skręcaniu, a na 195/45/15 nie obciera. Auto też mam obniżone, tylko że u mnie są jeszcze dystanse...strick - Sob 02 Lut, 2008 DeeS u Ciebie z tyłu były 50 i na wybojach obcierało...DeeS - Sob 02 Lut, 2008
strick napisał/a:
DeeS u Ciebie z tyłu były 50 i na wybojach obcierało...