taaaa naprawia kwestia tylko kasy.... ile powiedzieli Chrzankowi za regeneracje do 106 ?? 700 zł za sztukę ??
Przecież to jest jaki¶ ¶mieszny żart. Dużo taniej s± nowe.
Za 2200 jest komplet B8 z kamracing.qbus - Wto 17 Maj, 2011 Regenaracja 200 zł za dwie sztuki B6 do tyłu, dzi¶ płacone... amory po 4 rundach RPP i 3 rundach RD3L+jakie¶ rallysprinty.Bad-i - Wto 17 Maj, 2011 dzisiaj ogladalem bajkowy zawias do Pug/Saxo - no koorwa mistrz poprostu
a tak na poważnie to około 20.000 (co mnie bardzo zdziwilo przod jest drozszy od tyłu, a zazwyczaj w takich samochodach tyl jest drozszy)Greg - Wto 17 Maj, 2011
Bad-i napisał/a:
a tak na poważnie to około 20.000 (co mnie bardzo zdziwilo przod jest drozszy od tyłu, a zazwyczaj w takich samochodach tyl jest drozszy)
O matko i córko! Przem_106 - Wto 17 Maj, 2011 kolego noselbloker temat Bilsteina do 106/saxo wałkowany był na tym forum juz milion razy i zygac mi się chce jak muszę znow czytac kilka stron o tym samym.
Zapraszam do działu ogłoszenjarek-malopolska - Czw 19 Maj, 2011 dokładnie jak przem pisze-czytanie tego samegopo kilka razy... tym bardziej ze jest to wyjasnione.. Wiadomo kazdy kto sie tu pojawi nowy pyta, ale nie ma sie co dziwic ze forumowicze tak reaguja jak odpowiadaja na te same pytania srednio co 2-3 miechy.. wiem ze ilosc stron w temacie nie zacheca do przeszukiwania ale na prawde warto
misiek86electro napisał/a:
Jak± sprezyne polecacie do tego amortyzatora. Założyłem no name na zakretach mnie wynosi i na dziurach strasznie dobija. jednym słowem sporo za miekka....
Hmm moze JAMEX, z tego co sie dowiedziałem w ZERKPOLu (i na naszym forum rowniez) jest to odpowiednik serii o krotszym skoku, moze delikatnie twardszy ale niewiele, wiec komfort nie powinien ucierpiec a seria sprezyna w sumie dje rade.. Przetestuje to jak inter-rally dosle mi powerflexy kubas - Czw 19 Maj, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
dokładnie jak przem pisze-czytanie tego samegopo kilka razy... tym bardziej ze jest to wyjasnione.. Wiadomo kazdy kto sie tu pojawi nowy pyta, ale nie ma sie co dziwic ze forumowicze tak reaguja jak odpowiadaja na te same pytania srednio co 2-3 miechy.. wiem ze ilosc stron w temacie nie zacheca do przeszukiwania ale na prawde warto
hehehehe nie pamiętasz już jak pytałe¶ o różnice w silnikach TUJ4, TU5JP4, TU5JP4S ?? Qukie - Czw 19 Maj, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
Hmm moze JAMEX
Tyle, że Jamex to miękki gniot i auto na nim co chwila dobija. To samo na TATechnix czy GT cupline. Przynajmniej w civicach. Jak ma być stosunkowo miękko to Eibach.jarek-malopolska - Pi± 20 Maj, 2011
kubas napisał/a:
hehehehe nie pamiętasz już jak pytałe¶ o różnice w silnikach TUJ4, TU5JP4, TU5JP4S ??
ale ja o tym własnie wyzej napisałem..
Qukie napisał/a:
Tyle, że Jamex to miękki gniot i auto na nim co chwila dobija. To samo na TATechnix czy GT cupline. Przynajmniej w civicach. Jak ma być stosunkowo miękko to Eibach.
nie wiem, mi nigdy nie dobił ale to moze dlatego ze miałem zawieszenie torowo-betonowe i sie nic nie gieło Załoze jamexa do billa to obacyzmy jak bedzie, niestety nie jestem w stanie sie wypowiedziec co jest miekksze, Jamex czy Eibach..misiek86electro - Pi± 20 Maj, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
kubas napisał/a:
hehehehe nie pamiętasz już jak pytałe¶ o różnice w silnikach TUJ4, TU5JP4, TU5JP4S ??
ale ja o tym własnie wyzej napisałem..
Qukie napisał/a:
Tyle, że Jamex to miękki gniot i auto na nim co chwila dobija. To samo na TATechnix czy GT cupline. Przynajmniej w civicach. Jak ma być stosunkowo miękko to Eibach.
nie wiem, mi nigdy nie dobił ale to moze dlatego ze miałem zawieszenie torowo-betonowe i sie nic nie gieło Załoze jamexa do billa to obacyzmy jak bedzie, niestety nie jestem w stanie sie wypowiedziec co jest miekksze, Jamex czy Eibach..
dzieki wielkie za zaiteresowanie i czekam na odczaucia...jarek-malopolska - Pi± 20 Maj, 2011 tylko jeszcze czekania pewnie z 2 tyg.. inter-rally odpisało ze wszystkie tuleje beda dostepne do 10dni, zanim wysla, załoze to chwile zejdzie .. misiek86electro - Pi± 20 Maj, 2011 graja w chu.ja strasznie.... ja mam umowiona regeneracje belki za tydzien dokladnie wiec luzz jakos wytrzymam. Dziekujekaziu1985pn - Sob 21 Maj, 2011 czy jak przy bucie w podłogę samochód zrobił się "lekki" czyli przód jakby troszkę wyżej idzie w górę i na małych dziurach trzeba bardziej uważać bo gorzej z trakcj± to znak że amorki z przodu zaczynaj± mówić papa ??