To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Greg - Wto 17 Maj, 2011

Janusz napisał/a:

taaaa naprawia kwestia tylko kasy.... ile powiedzieli Chrzankowi za regeneracje do 106 ?? 700 zł za sztukę ??

Przecież to jest jaki¶ ¶mieszny żart. Dużo taniej s± nowe. :]
Za 2200 jest komplet B8 z kamracing.

qbus - Wto 17 Maj, 2011

Regenaracja 200 zł za dwie sztuki B6 do tyłu, dzi¶ płacone... amory po 4 rundach RPP i 3 rundach RD3L+jakie¶ rallysprinty.
Bad-i - Wto 17 Maj, 2011

dzisiaj ogladalem bajkowy zawias do Pug/Saxo - no koorwa mistrz poprostu :faja:

Jutro bede znał cene tego Ohlinsa :D

NBL - Wto 17 Maj, 2011

Bad-i, zawias droższy pewno od przeciętnego puga?
Bad-i - Wto 17 Maj, 2011

noiseblocker napisał/a:
Bad-i, zawias droższy pewno od przeciętnego puga?


zalezy ile pug kosztuje ;)


a tak na poważnie to około 20.000 (co mnie bardzo zdziwilo przod jest drozszy od tyłu, a zazwyczaj w takich samochodach tyl jest drozszy)

Greg - Wto 17 Maj, 2011

Bad-i napisał/a:
a tak na poważnie to około 20.000 (co mnie bardzo zdziwilo przod jest drozszy od tyłu, a zazwyczaj w takich samochodach tyl jest drozszy)

O matko i córko! :D

Przem_106 - Wto 17 Maj, 2011

kolego noselbloker temat Bilsteina do 106/saxo wałkowany był na tym forum juz milion razy i zygac mi się chce jak muszę znow czytac kilka stron o tym samym.

Zapraszam do działu ogłoszen

jarek-malopolska - Czw 19 Maj, 2011

dokładnie jak przem pisze-czytanie tego samegopo kilka razy... :wall: tym bardziej ze jest to wyjasnione.. Wiadomo kazdy kto sie tu pojawi nowy pyta, ale nie ma sie co dziwic ze forumowicze tak reaguja jak odpowiadaja na te same pytania srednio co 2-3 miechy.. wiem ze ilosc stron w temacie nie zacheca do przeszukiwania ale na prawde warto ;)

misiek86electro napisał/a:
Jak± sprezyne polecacie do tego amortyzatora. Założyłem no name na zakretach mnie wynosi i na dziurach strasznie dobija. jednym słowem sporo za miekka....


Hmm moze JAMEX, z tego co sie dowiedziałem w ZERKPOLu (i na naszym forum rowniez) jest to odpowiednik serii o krotszym skoku, moze delikatnie twardszy ale niewiele, wiec komfort nie powinien ucierpiec a seria sprezyna w sumie dje rade.. Przetestuje to jak inter-rally dosle mi powerflexy ;)

kubas - Czw 19 Maj, 2011

jarek-malopolska napisał/a:
dokładnie jak przem pisze-czytanie tego samegopo kilka razy... tym bardziej ze jest to wyjasnione.. Wiadomo kazdy kto sie tu pojawi nowy pyta, ale nie ma sie co dziwic ze forumowicze tak reaguja jak odpowiadaja na te same pytania srednio co 2-3 miechy.. wiem ze ilosc stron w temacie nie zacheca do przeszukiwania ale na prawde warto


hehehehe nie pamiętasz już jak pytałe¶ o różnice w silnikach TUJ4, TU5JP4, TU5JP4S ?? :rotfl:

Qukie - Czw 19 Maj, 2011

jarek-malopolska napisał/a:
Hmm moze JAMEX


Tyle, że Jamex to miękki gniot i auto na nim co chwila dobija. To samo na TATechnix czy GT cupline. Przynajmniej w civicach. Jak ma być stosunkowo miękko to Eibach.

jarek-malopolska - Pi± 20 Maj, 2011

kubas napisał/a:
hehehehe nie pamiętasz już jak pytałe¶ o różnice w silnikach TUJ4, TU5JP4, TU5JP4S ??

ale ja o tym własnie wyzej napisałem.. ;P
Qukie napisał/a:
Tyle, że Jamex to miękki gniot i auto na nim co chwila dobija. To samo na TATechnix czy GT cupline. Przynajmniej w civicach. Jak ma być stosunkowo miękko to Eibach.

nie wiem, mi nigdy nie dobił ale to moze dlatego ze miałem zawieszenie torowo-betonowe i sie nic nie gieło :lol2: Załoze jamexa do billa to obacyzmy jak bedzie, niestety nie jestem w stanie sie wypowiedziec co jest miekksze, Jamex czy Eibach..

misiek86electro - Pi± 20 Maj, 2011

jarek-malopolska napisał/a:
kubas napisał/a:
hehehehe nie pamiętasz już jak pytałe¶ o różnice w silnikach TUJ4, TU5JP4, TU5JP4S ??

ale ja o tym własnie wyzej napisałem.. ;P
Qukie napisał/a:
Tyle, że Jamex to miękki gniot i auto na nim co chwila dobija. To samo na TATechnix czy GT cupline. Przynajmniej w civicach. Jak ma być stosunkowo miękko to Eibach.

nie wiem, mi nigdy nie dobił ale to moze dlatego ze miałem zawieszenie torowo-betonowe i sie nic nie gieło :lol2: Załoze jamexa do billa to obacyzmy jak bedzie, niestety nie jestem w stanie sie wypowiedziec co jest miekksze, Jamex czy Eibach..


dzieki wielkie za zaiteresowanie i czekam na odczaucia...

jarek-malopolska - Pi± 20 Maj, 2011

tylko jeszcze czekania pewnie z 2 tyg.. inter-rally odpisało ze wszystkie tuleje beda dostepne do 10dni, zanim wysla, załoze to chwile zejdzie .. :wall:
misiek86electro - Pi± 20 Maj, 2011

graja w chu.ja strasznie.... ja mam umowiona regeneracje belki za tydzien dokladnie wiec luzz jakos wytrzymam. Dziekuje
kaziu1985pn - Sob 21 Maj, 2011

czy jak przy bucie w podłogę samochód zrobił się "lekki" czyli przód jakby troszkę wyżej idzie w górę i na małych dziurach trzeba bardziej uważać bo gorzej z trakcj± to znak że amorki z przodu zaczynaj± mówić papa ??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group