To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Walle - Wto 17 Maj, 2011

noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją ;)


bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.

martin.h - Wto 17 Maj, 2011

Walle napisał/a:
noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją ;)


bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.


Oj zdziwiłbyś się, jeśli Bilstein na "cienkiej" ladzie cieknie to jest do wyrzucenia bo robią się luzy i krzywi się tłoczysko :]

Greg - Wto 17 Maj, 2011

Walle napisał/a:
noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją ;)


bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.

Gadanie. Co z tego że można je regulować jak trzeba robić to co chwilę i bulić kasę.

Ile kosztuje regeneracja? 200zł/szt.?

budzik - Wto 17 Maj, 2011

Polecam produkt polskiej marki Krosno ;)
Loko - Wto 17 Maj, 2011

Walle napisał/a:
noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją ;)


bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.


To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować :rotfl:


dejot - Wto 17 Maj, 2011

Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować :rotfl:
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić. :rotfl:
kamil - Wto 17 Maj, 2011

standardowy zestaw to Pro Kit Eibacha idealnie daje rade do 106.

KYB ultra sr to tak jak B6 tylko nie wiem czy nie ma dłuższego skoku. W cenie Ultra SR +200 pln za komplet masz b8 z Msportu.

Greg - Wto 17 Maj, 2011

kamil napisał/a:
W cenie Ultra SR +200 pln za komplet masz b8 z Msportu.

Co to za źródło? Google go nie zna.

kamil - Wto 17 Maj, 2011

źródło gdzieś pomiędzy 20 a 30 stroną naszego forum ;) a sorki nazywają się tak: MTS CZĘŚCI & TUNING lub tak A-MTS
Loko - Wto 17 Maj, 2011

dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować :rotfl:
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić. :rotfl:


Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.

Kamill - Wto 17 Maj, 2011

Loko napisał/a:
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować :rotfl:
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić. :rotfl:


Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.

Chyba lepiej że powyrywało amor niż mocowania zawieszenia z budy :>
Ja mam u siebie b8 + pro kit eibacha, teraz z perspektywy czasu widzę że nie jeżdze bardzo po dziurach, raczej mocno płaskie nawierzchnie, wiec teraz wziął bym ciut niższa i twardszą sprężynę.

Loko - Wto 17 Maj, 2011

Kamill napisał/a:
Loko napisał/a:
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować :rotfl:
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić. :rotfl:


Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.

Chyba lepiej że powyrywało amor niż mocowania zawieszenia z budy :>
Ja mam u siebie b8 + pro kit eibacha, teraz z perspektywy czasu widzę że nie jeżdze bardzo po dziurach, raczej mocno płaskie nawierzchnie, wiec teraz wziął bym ciut niższa i twardszą sprężynę.


To nie jest uderzenie w dziurę, ani nic z tych rzeczy, felgi nie były prostowane i w sumie nawet nie wiem kiedy to się stało.

Kamill - Wto 17 Maj, 2011

Loko napisał/a:
Kamill napisał/a:
Loko napisał/a:
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować :rotfl:
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić. :rotfl:


Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.

Chyba lepiej że powyrywało amor niż mocowania zawieszenia z budy :>
Ja mam u siebie b8 + pro kit eibacha, teraz z perspektywy czasu widzę że nie jeżdze bardzo po dziurach, raczej mocno płaskie nawierzchnie, wiec teraz wziął bym ciut niższa i twardszą sprężynę.


To nie jest uderzenie w dziurę, ani nic z tych rzeczy, felgi nie były prostowane i w sumie nawet nie wiem kiedy to się stało.

Jakoś go rozewało :o , jak masz wszystkie graty w miarę sprawne i proste to chyba też ci to naprawią, bo w zerkopu maja wszystkie części łącznie z lagami i obudowami - przynajmniej tak słyszałem.

Janusz - Wto 17 Maj, 2011

Kamill napisał/a:
Jakoś go rozewało :o , jak masz wszystkie graty w miarę sprawne i proste to chyba też ci to naprawią, bo w zerkopu maja wszystkie części łącznie z lagami i obudowami - przynajmniej tak słyszałem.


taaaa naprawia kwestia tylko kasy.... ile powiedzieli Chrzankowi za regeneracje do 106 ?? 700 zł za sztukę ??

kubas - Wto 17 Maj, 2011

Janusz napisał/a:
Kamill napisał/a:
Jakoś go rozewało :o , jak masz wszystkie graty w miarę sprawne i proste to chyba też ci to naprawią, bo w zerkopu maja wszystkie części łącznie z lagami i obudowami - przynajmniej tak słyszałem.


taaaa naprawia kwestia tylko kasy.... ile powiedzieli Chrzankowi za regeneracje do 106 ?? 700 zł za sztukę ??


a były pół roku/rok po regeneracji za grubą kasę :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group