kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją
bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.martin.h - Wto 17 Maj, 2011
Walle napisał/a:
noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją
bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.
Oj zdziwiłbyś się, jeśli Bilstein na "cienkiej" ladzie cieknie to jest do wyrzucenia bo robią się luzy i krzywi się tłoczysko Greg - Wto 17 Maj, 2011
Walle napisał/a:
noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją
bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.
Gadanie. Co z tego że można je regulować jak trzeba robić to co chwilę i bulić kasę.
Ile kosztuje regeneracja? 200zł/szt.?budzik - Wto 17 Maj, 2011 Polecam produkt polskiej marki Krosno Loko - Wto 17 Maj, 2011
Walle napisał/a:
noiseblocker napisał/a:
kamil, thx - czyli stanowczo lepiej polować na b8 , dłużej pożyją
bilsztajny żyją wiecznie bo się je regeneruje.
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować
dejot - Wto 17 Maj, 2011
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić. kamil - Wto 17 Maj, 2011 standardowy zestaw to Pro Kit Eibacha idealnie daje rade do 106.
KYB ultra sr to tak jak B6 tylko nie wiem czy nie ma dłuższego skoku. W cenie Ultra SR +200 pln za komplet masz b8 z Msportu.Greg - Wto 17 Maj, 2011
kamil napisał/a:
W cenie Ultra SR +200 pln za komplet masz b8 z Msportu.
Co to za źródło? Google go nie zna.kamil - Wto 17 Maj, 2011 źródło gdzieś pomiędzy 20 a 30 stroną naszego forum a sorki nazywają się tak: MTS CZĘŚCI & TUNING lub tak A-MTSLoko - Wto 17 Maj, 2011
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić.
Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.Kamill - Wto 17 Maj, 2011
Loko napisał/a:
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić.
Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.
Chyba lepiej że powyrywało amor niż mocowania zawieszenia z budy
Ja mam u siebie b8 + pro kit eibacha, teraz z perspektywy czasu widzę że nie jeżdze bardzo po dziurach, raczej mocno płaskie nawierzchnie, wiec teraz wziął bym ciut niższa i twardszą sprężynę.Loko - Wto 17 Maj, 2011
Kamill napisał/a:
Loko napisał/a:
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić.
Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.
Chyba lepiej że powyrywało amor niż mocowania zawieszenia z budy
Ja mam u siebie b8 + pro kit eibacha, teraz z perspektywy czasu widzę że nie jeżdze bardzo po dziurach, raczej mocno płaskie nawierzchnie, wiec teraz wziął bym ciut niższa i twardszą sprężynę.
To nie jest uderzenie w dziurę, ani nic z tych rzeczy, felgi nie były prostowane i w sumie nawet nie wiem kiedy to się stało.Kamill - Wto 17 Maj, 2011
Loko napisał/a:
Kamill napisał/a:
Loko napisał/a:
dejot napisał/a:
Loko napisał/a:
To tak dla przykładu mój Bilstein z saxo, spróbuj go zregenerować
to pokazuje, zę wszystko da się pokrzywić.
Tak w ogóle to jest dół amora który rozerwało.
Chyba lepiej że powyrywało amor niż mocowania zawieszenia z budy
Ja mam u siebie b8 + pro kit eibacha, teraz z perspektywy czasu widzę że nie jeżdze bardzo po dziurach, raczej mocno płaskie nawierzchnie, wiec teraz wziął bym ciut niższa i twardszą sprężynę.
To nie jest uderzenie w dziurę, ani nic z tych rzeczy, felgi nie były prostowane i w sumie nawet nie wiem kiedy to się stało.
Jakoś go rozewało , jak masz wszystkie graty w miarę sprawne i proste to chyba też ci to naprawią, bo w zerkopu maja wszystkie części łącznie z lagami i obudowami - przynajmniej tak słyszałem.Janusz - Wto 17 Maj, 2011
Kamill napisał/a:
Jakoś go rozewało , jak masz wszystkie graty w miarę sprawne i proste to chyba też ci to naprawią, bo w zerkopu maja wszystkie części łącznie z lagami i obudowami - przynajmniej tak słyszałem.
taaaa naprawia kwestia tylko kasy.... ile powiedzieli Chrzankowi za regeneracje do 106 ?? 700 zł za sztukę ??kubas - Wto 17 Maj, 2011
Janusz napisał/a:
Kamill napisał/a:
Jakoś go rozewało , jak masz wszystkie graty w miarę sprawne i proste to chyba też ci to naprawią, bo w zerkopu maja wszystkie części łącznie z lagami i obudowami - przynajmniej tak słyszałem.
taaaa naprawia kwestia tylko kasy.... ile powiedzieli Chrzankowi za regeneracje do 106 ?? 700 zł za sztukę ??